Význam CRM a komunikácia so zákazníkmi

eKnižnica / Vysokoškolská účebnica /
HISTÓRIA VZNIKU RIADENIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI Vývoj marketingovej orientácie vznik CRM V ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
23.02.2021
Autor:

Renáta Miklenčičová

Oblasť záujmu:

Marketing,


Anotácia:

V súčasnej dobe, keď na trhu prevláda vysoko konkurenčné prostredie, si podnikateľské subjekty uvedomujú fakt, že budovanie vzťahov so zákazníkmi je jednou z najdôležitejších úloh v spoločnosti. Zákazníci sú oveľa samostatnejší ako kedykoľvek predtým a dokážu si získať informácie o produkte, službe ale aj o spoločnosti ako takej ešte skôr, ako sa prvýkrát skontaktujú so spoločnosťou. Títo digitálne a technicky zdatní zákazníci majú veľký priestor na získavanie množstva rôznorodých informácií, ktoré sú dostupné na všetkých komunikačných kanáloch.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 130 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Publikácie s podobným obsahom

Media Relations I.
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Vysokoškolská účebnica

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky