Marketingová komunikácie v kontexte analytických nástrojov na spracovanie údajov

eKnižnica / Vysokoškolská účebnica /
ZAČÍNAME S EXCELOM, POUŽÍVANIE VZORCOV A FUNKCIÍ, GRAFY V EXCELI, MARKETINGOVÉ ÚDAJE A KONTI ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
16.04.2021
Autor:

Zuzana Bezáková

Oblasť záujmu:

Marketing,


Anotácia:

Údaje v súčasnom digitalizovanom svete sú základným stavebným prvkom každého podniku a podnikania. Nie je možné pracovať a podnikať bez údajov, ktoré nám pomáhajú orientovať sa v turbulentnom podnikateľskom prostredí a predstavujú pre nás dôležitý zdroj informácií, ktoré ak vieme využiť vo svoj prospech, môžu byť cenným artiklom, ktorý má veľkú hodnotu. Problém, ktorý má väčšina z nás pri pohľade na údaje, je ten, že je náročné vidieť informácie, ktoré predstavujú. Marketéri pracujú s veľkým množstvom údajov, ktoré im prinášajú potrebný základ pre ich rozhodovanie.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 126 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Publikácie s podobným obsahom

PUBLIC RELATIONS – teória a prax
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Vysokoškolská účebnica
Mediálne právo
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Vysokoškolská účebnica
Rozhlasová tvorba a prax
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Vysokoškolská účebnica
Empirické aspekty filmov o superhrdinoch
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Vysokoškolská účebnica

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky