eKnižnica / Zborník / THE USE OF DIGITAL MASS MEDIA BY TOP OFFICIALS OF THE SLOVAK REPUBLIC, MARKETING IN AN ENVIRONMENT ...
Marketing,
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia
THE INFLUENCE OF IDENTITY AND IMAGE ON THE SELECTION OF UNIVERSITY HISTO
INTERACTIVE ELEMENTS IN CONTENT MARKETING POLITICAL COMMUNICATION OF MPS
KOMENTÁR V DENNEJ PERIODICKEJ TLAČI MOBILNÉ APLIKÁCIE A ICH VYUŽIT
Marketingový výskum a internet, Product placement, Public Relations sp
MEDIA AS THE INTERSPHERE OF HUMAN LIFE: ANOTHER VIEW, CREDIBILITY OF MES
Využitie nástrojov media relations v komunikácii Fakulty masmediáln
ANALYTICAL VIEW OF THE IMPORTANCE OF MODERN TOOLS OF PROMOTION IN SLOVA
PERCEPTION: DETERMINANTS AND NATURE OF DIRECT AND INDIRECT, COLOR CHANNE
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi