Marketing Identity 2016 Brands we love – part I.

eKnižnica / Zborník /
THE INFLUENCE OF IDENTITY AND IMAGE ON THE SELECTION OF UNIVERSITY HISTORICAL BRAND DEVELOPMENT IN ...


Rok vydania:
2021
Dátum publikácie:
24.02.2021
Autor:

Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová

Oblasť záujmu:

Marketing,


Anotácia:

The international scientific conference held annually by the Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava has become a traditional event supported and attended by renowned mass media communication theorists and researchers as well as by media and marketing professionals. The aim of the conference is to map the latest knowledge and trends in the field of marketing communication and to create space for spreading up-todate scientific knowledge and practical experience in the field of marketing, media and communication while outlining the importance of innovations and supporting the critical dialogue between scholars affiliated with academic institutions and professionals with practical experience. The international conference Marketing Identity (called New Trends in Marketing until 2012) which was held for the thirteenth time at the Smolenice Castle, Slovakia, is organised by the Faculty of Mass Media Communication UCM in Trnava. The conference took place on 8th – 9th November 2016. It was attended by nearly 200 participants coming from 6 countries who were affiliated with more than 30 different academic and research institutions and 12 professional organisations.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 480 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Marketing identity 2016, Brands we love – part II.
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrendy a médiá 2017, Budúcnosť médií I.
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrendy a médiá 2017, Budúcnosť médií II.,
rok vydania: 2020
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Publikácie s podobným obsahom

ŠVOAUK 2022 : sekcia masmediálnej komunikácie, umeleckej komunikácie a teórie digitálnych hier
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Quo vadis massmedia, quo vadis marketing
rok vydania: 2022
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
ŠVOaUK 2021, Sekcia masmediálnej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 MEGATRENDY A MÉDIÁ: HOME OFFICETAINMENT
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MARKETING
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
2021 QUO VADIS MASSMEDIA
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník
Megatrends and Media, Home Officetainment, 2021
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Zborník

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky