eKnižnica / Zborník / ochrana zákazníka, bezpečnosť informácií, spotrebiteľ BEZPEČNOSŤ INFORMÁCIÍ V EURÓPSKE ...
Marketing,
INTERACTIVE ELEMENTS IN CONTENT MARKETING POLITICAL COMMUNICATION OF MPS
BUDOVANIE ZNAČKY MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA SO ZAMERANÍM NA PODPORU EK
Mediálna výchova v kontexte rodinnej výchovy, Nové úlohy v personá
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ON THE REPUTATION OF THE SPORTS CLUB, ELECTRO
INTERACTIVE ELEMENTS IN CONTENT MARKETING, POLITICAL COMMUNICATION OF MP
NÁSTROJE MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCIE VYUŽÍVANÉ PRI SÚČASNEJ, „ODK
ONLINE REPUTATION MANAGEMENT – THE STUDY, NEW FORMS OF THE POLITICAL S
NOVÉ MÉDIA, PRAVDA A REALITA, AKO SA KRÁSA PREMENILA NA ŽENSKOSŤ, K
Význam riadenia vzťahov so zákazníkom, Význam firemnej kultúry, Vp
médiá, diskurzy mediálnych štúdií, zborníky, Problematika v marke
Vplyv študentských médií na aktivitu a angažovanosť študentov, Vp
marketing, masmédiá, marketingová komunikácia, interakcia, zborníky
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia