VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
38 |
38 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
7 |
5 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
31 |
31 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
16 |
16 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
0 /
0 |
0 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ADN Challenges And Limits Of Current Student Magazine Production - Case Study / Prostináková Hossová, Monika - Švecová, Magdaléna, 2019.In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 2 (2019), s. 34-51. |
2.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstváchACB 001 HOSSOVÁ, Monika a Marija HEKELJ. Mediálna výchova a mediálna gramotnosť v kontexte televíznej tvorby pre deti a mládež. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 83 s. [4,5AH]. ISBN 978-80-8105-945-2. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSADN PETRANOVÁ, Dana, Monika HOSSOVÁ a Peter VELICKÝ. Current development trends of media literacy in European Union countries. Communication Today. Vol. 8, no. 1 (2017), pp. 52-65. ISSN 1338-130X. |
4.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchAFC 001 PETRANOVÁ, Dana a Monika HOSSOVÁ. Critical Thinking as a Key Competency. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. edited by: Li Chen. Paris: Atlantis Press, 2016, S. 244-248 [online]. ISBN 978-94-6252-148-3. |
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchAFC 002 PETRANOVÁ, Dana a Monika HOSSOVÁ. Non-formal media education in Europe. In: SGEM 2017: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. Sofia: STEF92 Technology, 2017, S. 213-220. ISBN 978-619-7408-23-2. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSADN Challenges And Limits Of Current Student Magazine Production - Case Study / Prostináková Hossová, Monika - Švecová, Magdaléna, 2019.In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 2 (2019), s. 34-51. |
2.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstváchACB 001 HOSSOVÁ, Monika a Marija HEKELJ. Mediálna výchova a mediálna gramotnosť v kontexte televíznej tvorby pre deti a mládež. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 83 s. [4,5AH]. ISBN 978-80-8105-945-2. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSADN PETRANOVÁ, Dana, Monika HOSSOVÁ a Peter VELICKÝ. Current development trends of media literacy in European Union countries. Communication Today. Vol. 8, no. 1 (2017), pp. 52-65. ISSN 1338-130X. |
4.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchAFC 001 PETRANOVÁ, Dana a Monika HOSSOVÁ. Critical Thinking as a Key Competency. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. edited by: Li Chen. Paris: Atlantis Press, 2016, S. 244-248 [online]. ISBN 978-94-6252-148-3. |
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchAFC 002 PETRANOVÁ, Dana a Monika HOSSOVÁ. Non-formal media education in Europe. In: SGEM 2017: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. Sofia: STEF92 Technology, 2017, S. 213-220. ISBN 978-619-7408-23-2. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ADN 001 PETRANOVÁ, Dana, Monika HOSSOVÁ a Peter VELICKÝ. Current development trends of media literacy in European Union countries. Communication Today. Vol. 8, no. 1 (2017), pp. 52-65. ISSN 1338-130X.
ohlasy:
2017 [1] WOJCIECHOWSKI, L.P. (No)future notes on media. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 101-106. ISSN 1841-0464. Scopus
2017 [1] SOLÍK, M., VIŠŇOVSKÝ, J. The issue of media reflection on socio-cultural recognition and global change. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 249-260. ISSN 1841-0464. Scopus
2020 [1] VERBITSKAYA, O. Suggestive Impact of Linguocultural Phenomena in Media Communication. In: Media Education-Mediaobrazovanie. 2020, 2, pp. 333-344. WoS
2019 [1] DEMIDOV, A., et al. The Organization of Ecological Education of Per-school Children by Means of Media Literacy Education: Theory, National Policy, Scientrometrics and Vectors of Development. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2019, 59(4), pp. 470-481. ISSN 1994-4160. WoS
2018 [2] GÁLIK, Slavomír. Temporalita (nových) médií. In: Filozofia. 2018, roč. 73, č. 5, s. 416, 417. WoS
|
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ADN 001 PROSTINÁKOVÁ HOSSOVÁ, Monika a Magdaléna ŠVECOVÁ. Challenges And Limits Of Current Student Magazine Production - Case Study. Media Literacy and Academic Research. Roč. 2, č. 2 (2019), s. 34-51. ISSN 2585-8726.
ohlasy:
2020 [2] VRABEC, N., BOTOŠOVÁ, Ľ. The concept of learning-by-doing in the context of media education and school quality assessment. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 140-148. ISSN 1338-130X. WoS |
3.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
ACB 001 HOSSOVÁ, Monika a Marija HEKELJ. Mediálna výchova a mediálna gramotnosť v kontexte televíznej tvorby pre deti a mládež. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 83 s. [4,5AH]. ISBN 978-80-8105-945-2.
ohlasy:
2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS
2022 [01] ŠKRIPCOVÁ, Lucia. Media Literacy in Digital Games. In: Media Literacy and Academic Research. 2022, 5(1), s. 131-139. WoS |
4.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ADN 002 HOSSOVÁ, Monika. Fake News and Disinformation: Phenomenons of Post-Factual Society. Media Literacy and Academic Research. Roč. 1, č. 2 (2018), s. 27-35. ISSN 2585-8726.
ohlasy:
2022 [02] HURAJOVÁ, A., HLADÍKOVÁ, V. Educating for Good Character: from Critical Thinking to Intellectual Character Virtues. In: Media Literacy and Academic Research. 2022, 5(1), s. 178-191.
2021 [3] RADOŠINSKÁ, J., VIŠŇOVSKÝ, J. Introductory Chapter: Journalism Facing Both Pandemic and "Infodemic". In: Fake News Is Bad News - Hoaxes, Half-truths and the Nature of Todays Journalism. London: IntechOpen, 2021, s. 10. ISBN 978-1-83962-421-6.
2021 [2] BIELIK, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Explanatory Journalism - A New Way how to Communicate in Digital Era. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 24-36. WoS
2021 [2] HARMATIY, O., KRAVČÁK, P. Self-Government Ac tivity on Social Media as an Information Source to Cover local Issues: Slovak and Ukrainian Journalists Views. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 134-144 WoS
2021 [2] JORMAND, H., et al. A Qualitative Study on Peoples Experiences of Covid-19 Media Literacy. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 33-49 WoS
2020 [2] MAGO, Zdenko. Fake-vertising and mobile games: Case study of pull the pin ADS. In: Communication today. 2020, 11(2), pp. 132-147. WoS
2020 [2] KAČINOVÁ, Viera. The Topic Of Media-Disseminated Mis-Information And Dis-Information As An Integral Part Of General Education In Slovakia. In: Media Literacy and Academic Research. 2020, 3(1), pp. 18-31. WoS
2020 [2] VRABEC, N., BOTOŠOVÁ, Ľ. The concept of learning-by-doing in the context of media education and school quality assessment. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 140-148. ISSN 1338-130X. WoS
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
AFD 004 HOSSOVÁ, Monika. Gramotnosti 21. storočia = 21st century literacies. In: Megatrendy a médiá 2016: Kritika v médiách, kritika médií I: médiá a gramotnosť. editori zborníka: Dana Petranová, Martin Solík, Jana Radošinská. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016, S. 65-80. ISBN 978-80-8105-797-7.
ohlasy:
2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
KEGA 010UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnavedoba riešenia: 2018-2020, vedúci projektu: doc. PhDr. Viera Kačinová, PhD.druh účasti: riešiteľ |
2.
VEGA 1/0283/20 Synergia odvetví mediálneho priemyslu v kontexte kritickej politickejekonómie médiídoba riešenia: 2020-2022, vedúci projektu: doc. PhDr. Ján Višňovský, PhD.druh účasti: riešiteľ |
3.
|
4.
|
5.
|