VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
224 |
70 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
WoS - 45 |
WoS - 35 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
411 |
242 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
WoS - 135 |
WoS - 114 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
3 /
2 |
3 /
1 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
|
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Philosophical Reflection of the Influence of Digital Media on Current Education / Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.13187/me.2020.1.100.
In: Media Education (Mediaobrazovanie). - ISSN 1994-4160, č. 60(1) (2020), s. 100-106.
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On human identity in cyberspace of digital media / Slavomír Gálik, 2019.
In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997 (online), Roč. 7, č. 2 (2019), s. 33-44.
|
4.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Influence of the internet on the cognitive abilities of man. Phenomenological and hermeneutical approach / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2015.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 6, no. 1 (2015), pp. 5-15.
|
5.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Filozofia a médiá : K filozofickej reflexii vplyvu médií na utváranie (súčasnej) kultúry / Slavomír Gálik ; recenzent : Dalimír Hajko, Milan Potančok. - 1. vyd. - Bratislava : IRIS, 2012. - 102 s. - ISBN 978-80-89256-86-0.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
|
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Philosophical Reflection of the Influence of Digital Media on Current Education / Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.13187/me.2020.1.100.
In: Media Education (Mediaobrazovanie). - ISSN 1994-4160, č. 60(1) (2020), s. 100-106.
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Thinking in the Network / Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.51480/1899-5101.13.3(27).9.
In: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association. - ISSN 1899-5101, Roč. 13, č. 3(27) (2020), s. 446-459.
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On human identity in cyberspace of digital media / Slavomír Gálik, 2019.
In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997 (online), Roč. 7, č. 2 (2019), s. 33-44.
|
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Influence of cyberspace on changes in contemporary education / Slavomír Gálik, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 8, no. 1 (2017), pp. 30-38. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
ohlasy:
Ohlasy:
2021 [1] CHATTARAJ, D., VIJAYARAGHAVAN, A.P. The mobility paradigm in higher education: a phenomenological study on the shift in learning space. In: SMART LEARNING ENVIRONMENTS. 2021, roč. 8, č. 1. WoS
2021 [1] ABU-ULBEH, W., et al. Cyberstalking Victimization Model Using Criminological Theory: A Systematic Literature Review, Taxonomies, Applications, Tools, and Validations. In: Electronics. 2021, 10, 1670. WoS, Scopus
2021 [3] TURP GOLBASI, B. Gelecegin Teknolojilerini Yonetmek icin Gerceklestirilen Teknolojik Yeniliklerin incelenmesi. In: 6th International Management and Social Sciences Conference. Proceeding Book. 2021, s. 76-87. ISBN 978-605-65197-9-6.
2020 [1] MURYUKINA, E., VOYCHENKO, V. The Synthesized Theoretical Model of National Media Education at Higher Education and Leisure Institutions in 1984-1991 (the Period of "Perestroika"). In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2020, 60(4), pp. 721-729. ISSN 1994-4160.
2020 [3] McGREGOR, S.L.T., GIBBS, P. Being in the Hidden Third: Insights into Transdisciplinary Ontology. In: Transdisciplinary journal of engineering & science. 2020, 11, pp. 142-157. ISSN 1949-0569.
|
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Philosophical Reflection of the Influence of Digital Media on Current Education / Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.13187/me.2020.1.100.
In: Media Education (Mediaobrazovanie). - ISSN 1994-4160, č. 60(1) (2020), s. 100-106.
ohlasy:
Ohlasy:
2021 [2] KHANINA, A., ZIMOVETS, A., MAKSIMENKO, T. The Role of Media and Information Literacy during COVID-19 Pandemic and Post-Pandemic Period. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, 6(1), s. 111-118. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] BYUNDYUGOVA, T.V., BABIKOVA, A.V., KORNIENKO, E.V. Formation and Development of Digital Literacy of the Population Based on Visualization Technologies. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, 6(1), s. 57-65. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] KATERYNYCH, P. Professional Competencies of a Modern Education Journalist. In: Media Education. 2021, 17(2), s. 267-276. ISSN 1994-4160. WoS
2020 [3] SKOWRON, B. Zmagania ze zdalna edukacja w akademii, szkole i przedszkolu. In: Nauczanie po pandemii. Warszawa: Wydawnictwo SGGW, 2020, s. 125-146. ISBN 978-83-89871-43-5.
2020 [2] GORBATKOVA, O., KATRICH, A. Representation of the Concept "School Violence" in the Mirror of Contemporary American Cinema (1992-2020). In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2020, 60(3), pp. 375-385. ISSN 1994-4160. WoS |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Thinking in the Network / Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.51480/1899-5101.13.3(27).9.
In: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association. - ISSN 1899-5101, Roč. 13, č. 3(27) (2020), s. 446-459.
ohlasy:
Ohlasy:
2021 [2] CHELYSHEVA, I. The Essence and Character of Student Youth Interethnic Tolerance Development Based on Material of Social Internet Networks. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 426-434. ISSN 2729-8132. WoS
2021 [2] SMEYUKHA, V., SHAPOVALOVA, E., ARMASH, V. Media Consumption and Media Literacy of Residents of the Republic of Crimea in the Context of Information Confrontation. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 544-552. ISSN 2729-8132. WoS |
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On human identity in cyberspace of digital media / Slavomír Gálik, 2019.
In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997 (online), Roč. 7, č. 2 (2019), s. 33-44.
ohlasy:
Ohlasy:
2021 [2] KHANINA, A., ZIMOVETS, A., MAKSIMENKO, T. The Role of Media and Information Literacy during COVID-19 Pandemic and Post-Pandemic Period. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, 6(1), s. 111-118. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] BYUNDYUGOVA, T.V., BABIKOVA, A.V., KORNIENKO, E.V. Formation and Development of Digital Literacy of the Population Based on Visualization Technologies. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, 6(1), s. 57-65. ISSN 2500-106X. Scopus
2020 [1] MURYUKINA, E., VOYCHENKO, V. Generalized theoretical model of school media education of the period of “ perestroika” (1984-1991) in the Soviet Russia. In: Media Education-Mediaobrazovanie. 2020, 3, pp. 499-507. ISSN 1994-4160. WoS
2020 [1] LEVITSKAYA, A., FEDOROV, A. Analysis of Manipulative Media Texts: World Media Literacy Education Experience. In: Media Education-Mediaobrazovanie. 2020, 3, pp. 430-442. ISSN 1994-4160. WoS
2020 [1] GORBATKOVA, O., KATRICH, A. Representation of the Concept "School Violence" in the Mirror of Contemporary American Cinema (1992–2020). In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2020, 60(3), s. 378. ISSN 1994-4160. WoS
|
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Influence of cyberspace on changes in contemporary education / Slavomír Gálik, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 8, no. 1 (2017), pp. 30-38.
ohlasy:
Ohlasy:
2021 [1] FAKHRUROJI, M. Texting condolences on WhatsApp as a mediatized mourning practice. In: Human behavior and emerging technologies. 2021. DOI 10.1002/hbe2.309. WoS
2021 [1] CERNY, M. Cyberspace as a space: Analysis of metaphorical statements of university students. In: Problems of education in the 21st century. 2021, 79(6), pp. 838-857. WoS
2019 [1] CHELYSHEVA, I., MIKHALEVA, G. Russian nad Foreign Approaches to Media Education of Young People in Matters Realting to Interethnic Tolerance. In: Media Education-Mediaobrazovanie. 2019, 3, pp. 381-392. ISSN 1994-4160. WoS
2019 [1] STASHKO, Halyna. ESL for B+: Modern language learning tools and experiences in teaching speaking. In: E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe. Praha, 2019, s. 88-95. ISBN 978-80-86302-85-0.
2019 [1] PEVNEVA, M.V., MAXIMETS, S.V., TOUPCHI, N.V. Media as a Means of Developing a Sports Culture of Adolescents. In: Media Education-Mediaobrazovanie. 2019, 3, pp. 425-432. ISSN 1994-4160. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0284/14 Kyberpriestor ako nová existenciálna dimenzia človeka. Vedúci projektu: prof. PhDr. Slavomír Gálik, PhD. Dĺžka trvania: 2014 – 2016 (FMK UCM). |
2.
APVV-0754-12 “Implementation of Quantitative and Qualitative Research Strategies of Monitoring and Evaluation of Media Literacy Rate in Slovakia”. Doba riešenia: 2012 – 2016. Vedúca projektu: prof. Iwonna Hofman. |
3.
VEGA 1/0283/20 Synergia odvetví mediálneho priemyslu v kontexte kritickej politickej ekonómie médií, doba riešenia: 2020 – 2022, vedúci projektu: doc. PhDr. Ján Višňovský, PhD. |
4.
WORLDS OF JOURNALISM STUDY (WJS3): 2020 – 2022. Zodpovedný riešiteľ za Slovensko v rámci 3. vlny výskumu stavu žurnalistiky vo svete. Hlavný riešiteľ: Thomas Hanitzsch (Nemecko). |
5.
HORIZON 2020 - Research and Innovation Framework Programme - „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“. Zodpovedný riešiteľ medzinárodnej grantovej úlohy za FMK UCM v Trnave. Hlavný riešiteľ: Halliki Harro-Loit (Estónsko), doba riešenia: 2021 – 2023. |