VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
17 |
12 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
3 |
3 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
12 |
12 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
4 |
4 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
/
|
/
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADN - Hi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era. ejmap. Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. ISSN 1339-4940. |
2.
AFC -Google glasses - nový rozmer rozšírenej reality = Google glasses - new dimension of augmented reality. In: QUAERE 2013: recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů. recenzenti: Jiří Králík, Milan Muška. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, S. 2909-2914 [CD-ROM]. ISBN 978-80-905243-7-8.
|
3.
AFC- Conservation of cultural heritage in the Trnava self-governing region. In: Megatrends and Media : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference: On the Edge. editors: Zuzana Kvetanová, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020, s. 485-490. ISBN 978-80-572-0062-8.
|
4.
AFD - Case study - 3D animácia v reklame = Case study - 3D animation advertising. In: Megatrendy a médiá 2019 : Digital Universe: Digital Universe. editori zborníka: Zuzana Bučková, Anna Kačincová Predmerská, Lenka Rusňáková. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019, s. 456-464. ISBN 978-80-572-0014-7 |
5.
AFD -Rozšírená realita a Pokemon go = Augmented reality and Pokemon go. In: Marketing Identity 2016: značky, ktoré milujeme. editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016, S. 161-166. ISBN 978-80-8105-839-4.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADN - Hi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era. ejmap. Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. ISSN 1339-4940. |
2.
AFC -Augmented reality and its application for religious objects. In: ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu. Torino: Kermes, 2018, S. 155-158. ISBN 978-88-942064-8-7. |
3.
AFC -Presentation of non-exisitng monuments through expanded reality. In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 254-256. ISBN 978-88-32029-11-6. |
4.
AFD -Augmented reality and its Application in Tourism Marketing. In: The Poprad economic and management forum 2019: conference proceedings from international scientific conference. editor: Peter Madzík. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo KU, 2019, s. 312-318. ISBN 978-80-561-0671-6. |
5.
AFD -Offline communication of Jan Paláriks Theatre in Trnava. In: Marketing Identity : Offline Is the New Online : Conference Proceedings from the International Scientific Conference: Offline Is the New Online. editors: Alena Kusá, Anna Zaušková, Zuzana Bučková. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019, s. 21-32. ISBN 978-80-572-0038-3 |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADN - Hi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era. ejmap. Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. ISSN 1339-4940.
ohlasy:
2021 [2] PANASENKO, N., KRAJČOVIČ, P., STASHKO, H. Hard news revisited: A case study of various approaches to an incident at a primary school as reflected in the media. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 112-128. WoS, Scopus
2021 [2] GÁLIKOVÁ TOLNAIOVÁ, S. On Perspectives of Teacher Training and Understanding of their Digital Competencies as Determinants of Digital Education. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 118-132. WoS |
2.
AFC - Augmented reality and its application for religious objects. In: ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu. Torino: Kermes, 2018, S. 155-158. ISBN 978-88-942064-8-7.
ohlasy:
2019 [1] ČÁBYOVÁ, Ľ., HRUŠKOVÁ, A. Marketing specifics for organizing religious festivals. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 48. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
2019 [1] BRNÍK, Andrej. Sound. Its aspects and acoustics in connection with sacral buildings. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 259. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS |
3.
Rozšírená realita a Pokemon go = Augmented reality and Pokemon go. In: Marketing Identity 2016: značky, ktoré milujeme. editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016
ohlasy:
2020 [4] MACÁK, M. How Pokémon go deals with Covid-19: the lockdown conundrum. In: Marketing Identity: COVID-2.0 [online]. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 382. ISBN 978-80-572-0107-6.
2019 [4] TRNKA, Andrej. Nákupné preferencie generácie X v onlinovom prostredí. In: Megatrendy a médiá 2019: Digital Universe [online]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 600. ISBN 978-80-572-0014-7.
2019 [1] GRACA, Martin. Catholic media in Slovakia and their audience on social networks. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 288. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS |
4.
AFD - Rozšírená realita a kultúrne dedičstvo. In: Marketing Identity 2017: onlinové pravidlá. editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017, S. 198-204. ISBN 978-80-8105-919-3.
ohlasy:
2020 [4] MACÁK, M. How Pokémon go deals with Covid-19: the lockdown conundrum. In: Marketing Identity: COVID-2.0 [online]. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 382. ISBN 978-80-572-0107-6.
2020 [3] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 268.
|
5.
Case study - 3D animácia v reklame = Case study - 3D animation advertising. In: Megatrendy a médiá 2019 : Digital Universe: Digital Universe. editori zborníka: Zuzana Bučková, Anna Kačincová Predmerská, Lenka Rusňáková. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019 ohlasy:
RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 268
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
010UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM |
2.
313011ASN4 - Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19 |
3.
Posudzovateľ projektu - 006TTU-4/2019 Digitálne technológie v historických vedách a archeológii - vytvorenie koncepcie a infraštruktúry interdisciplinárneho predmetu |
4.
Posudzovateľ projektu - 006VŠMU-4/2019 Náš deň |
5.
Posudzovateľ projektu 013TTU-4/2020 - Digital Humanities v historických vedách a archeológii - príprava nového univerzitného predmetu |