VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
32 |
19 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
5 |
5 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
25 |
19 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
9 |
9 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
1 /
1 |
1 /
1 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAB BRNÍK, A.: Násilie na televíznej obrazovke v kontexte jednotného systému označovania. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. 90 s. - ISBN 978-80-572-0072-7. |
2.
ADN BRNÍK, A, KAPEC, M.: Impact of the First and Second Waves of Coronavirus on Slovak Radio Audiences, In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 2 (2021), s. 166-186. |
3.
AFC BRNÍK, A.: Sound. Its aspects and acoustics in connection with sacral buildings, In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation: Proceedings Book : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation: Proceedings Book / María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. - Torino : Kermes, 2019. - (ISSN 2532-4381, Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-32029-11-6, s. 257-260. |
4.
ADM BRNÍK, A., GRACOVÁ S., GRACA, M.: Public opinion on unified TV content rating system, In: AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 2464-6733 (ONLINE). Vol. 11, Issue 01 (11/01), June, 2021. |
5.
ADN GRACOVÁ, S., BÔTOŠOVÁ, Ľ., GRACA, M., BRNÍK, A: Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic, In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AAB BRNÍK, A.: Násilie na televíznej obrazovke v kontexte jednotného systému označovania. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. 90 s. - ISBN 978-80-572-0072-7. |
2.
ADC BRNÍK, A.: Sound. Its aspects and acoustics in connection with sacral buildings, In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation: Proceedings Book : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation: Proceedings Book / María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. - Torino : Kermes, 2019. - (ISSN 2532-4381, Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-32029-11-6, s. 257-260. |
3.
ADN GRACOVÁ, S., BÔTOŠOVÁ, Ľ., GRACA, M., BRNÍK, A: Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic, In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48. |
4.
ADM BRNÍK, A., GRACOVÁ S., GRACA, M.: Public opinion on unified TV content rating system, In: AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 2464-6733 (ONLINE). Vol. 11, Issue 01 (11/01), June, 2021. |
5.
ADN BRNÍK, A, KAPEC, M.: Impact of the First and Second Waves of Coronavirus on Slovak Radio Audiences, In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 2 (2021), s. 166-186. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADN GRACOVÁ, S., BÔTOŠOVÁ, Ľ., GRACA, M., BRNÍK, A: Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic, In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48.
ohlasy:
2021 [4] KUPEC, M., JAKUBÍKOVÁ, D., KUPEC, V. Web Personalization and Artificial Intelligence as Tools for Marketing Communications. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 100-118. ISSN 2585-8726.
2021 [3] VIŠŇOVSKÝ, J., MATHIASOVÁ, A., MINÁRIKOVÁ, J. Impact of the Covid-19 pandemic on regional and local media - case study. In: NORDSCI International Conference. Sofia: Saima Consult, 2021, s. 215-222. ISBN 978-619-7495-21-8.
2021 [4] KUBINYI, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Koronakríza: Iba čerešňička na torte? Kríza novinárskej fotografie v slovenských printových médiách. In: Fenomén 2021: Pandémia covidu-19 a médiá. Bratislava: UK, 2021, s. 325-339. ISBN 978-80-223-5250-5. |
2.
AFD Využitie zvuku v animácii = Using an audio in animation / Andrej Brník, 2019.
In: Megatrendy a médiá 2019 : Digital Universe : Digital Universe / editori zborníka: Zuzana Bučková, Anna Kačincová Predmerská, Lenka Rusňáková ; recenzenti zborníka: Juliána Mináriková, Krzysztof Gajdka. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0014-7 (online), s. 9-16.
ohlasy:
2020 [3] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 268.
|
3.
ACB Základy audiovizuálnej tvorby / Slávka Gracová ... [et al.] ; recenzenti: Peter Mikuláš, Dušan Blahút. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 124 s. - ISBN 978-80-8105-914-8.
ohlasy:
2020 [3] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 264.
2020 [4] KUBINYI, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Upútavka alebo červené súkno pre oko? In: Megatrendy a médiá 2020: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 62-70. ISBN 978-80-572-0063-5.
2019 [2] VIŠŇOVSKÝ, J., et al. Relevision news as an information source and its perception in Slovakia. In: Communication Today. 2019, 10(1), pp. 41-60. WoS |
4.
AFD BRNÍK, A: Reklama v rádiu a dôvody jej využitia. In: Marketing Identity 2019: Offline is the new online - aktuálne výzvy onlinovej a offlinovej komunokácie / editori zborníka: Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková, Dáša Mendelová. 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0039-0 (online), s. 20-29.
ohlasy:
2020 [4] BOTOŠOVÁ, Ľubica. Genre diversity in journalism in public service broadcasting. In: Megatrends and Media [online]: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 28. ISBN 978-80-572-0062-8. Dostupné na: https://fmk.sk/veda-a-vyskum/zborniky/
2020 [4] GRACA, M., GRACOVÁ, S. Effect of the quarantine on television viewership. In: Megatrends and Media [online]: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 47. ISBN 978-80-572-0062-8. Dostupné na: https://fmk.sk/veda-a-vyskum/zborniky/
2020 [4] ČÁBYOVÁ, Ľ., HRUŠKOVÁ, A. Covid-19 - our best chance universities. In: Megatrends and Media [online]: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 287. ISBN 978-80-572-0062-8. Dostupné na: https://fmk.sk/veda-a-vyskum/zborniky/
|
5.
AAB BRNÍK, A.: Násilie na televíznej obrazovke v kontexte jednotného systému označovania. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. 90 s. - ISBN 978-80-572-0072-7. ohlasy:
2021 [4] BOTOŠOVÁ, Ľ. Prezentácia konceptu learning-by-doing v prostredí stredných škôl. In: Marketing identity: nové zmeny, nové šance. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 16-25. ISBN 978-80-572-0219-6.
2021 [4] ŠVECOVÁ, M., KAČINCOVÁ PREDMERSKÁ, A., KAŇUKOVÁ, N. Digital Skills and the Awareness of Seniors about Virtual Reality. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 119-130. ISSN 2585-8726.
2021 [4] PAVELEKOVÁ, J., ČÁBYOVÁ, Ľ., HRUŠKOVÁ, A. Reading Behaviour in the Digital Age: Impact of Covid-19 on Consumer Behaviour. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 25-40. ISSN 2585-8726.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
Horizont 2020 Kritický prieskum mediálnych rizík a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: vývojové scenáre európskeho mediálneho prostredia (MEDIADELCOM). Člen. Cieľom výskumného projektu MEDIADELCOM (2021 – 2024) je diagnostikovať riziká a príležitosti súvisiace s vplyvom médií na sociálnu súdržnosť v Európe, ako aj identifikovať potenciálne scenáre vývoja mediálnych trhov v Európskej únii. Pomocou kvantitatívnych a kvalitatívnych metód budú vedci testovať nástroj vyvinutý v priebehu štúdie na vyhodnotenie potenciálu mediálnej politiky, verejných médií, digitálnych kompetencií a ďalšieho využívania metadát.Výsledky výskumu budú prezentované vo vedeckých publikáciách, správach určených zástupcom médií a tvorcom politík v jednotlivých krajinách a na európskej úrovni.Horizont 2020 je najväčším programom Európskej únie v oblasti výskumu a inovácií. Považuje sa za prostriedok na podporu hospodárskeho rastu a vytváranie pracovných miest, ako aj zabezpečenie globálnej konkurenciescho |
2.
APVV-0754-12, 2013 - 2015 Implementácia kvantitatívnych a kvalitatívnych výskumných stratégií monitorovania a evaluácie úrovne mediálnej gramotnosti v Slovenskej republike. Člen riešiteľského kolektívu. |
3.
CBC01021 , 2015 - 2017 Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU), Člen |
4.
KEGA 010UCM-4/2018 , 2018-2020 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave. Člen. Cieľom projektu bolo vypracovanie materiálno-didaktickej podpory výučby mediálnej výchovy na školách, resp. výchovno-vzdelávacích procesov, v ktorých sa médiá stávajú objektmi, ale aj prostriedkami učenia a učenia sa. |
5.
Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19, kód projektu 313011ASN4, účasť. Projekt má interdisciplinárny charakter, ktorý reaguje na výzvy spôsobené pandémiou COVID-19 v oblasti prírodných, zdravotníckych, sociálnych, humanitných a ekonomických vied. Integruje znalosti a zručnosti tvorivých pracovníkov UCM v Trnave a dáva odpovede na dva zásadné problémy: navýšenie kapacity infraštruktúry a ľudských zdrojov pre diagnostiku a zdravotnícku pomoc v reálnom čase a riešenie vážnych sociálnych problémov v dôsledku izolácie jednotlivcov populácie. |