IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
Projekt LoGaSET, vzdelávanie seniorov pri práci so smartfónmi / LoGaSET project, education of seniors at working with smartphones |
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave / Faculty of Mass Media Communication UCM in Trnava |
2019 |
Komunikácia / Communication |
Power Coaching |
2020 |
International High-Level Event - Media and Information Literate Citizens: Think Critically, Click Wisely! |
UNESCO |
2021 |
Pozvaná prednáška „Basic Media Training“ / Invited Lecture „Basic Media Training“ |
University of Malaya, Kuala Lumpur |
2021 |
‘Kids’ Digital lives in COVID-19 Times’ |
IAME Live Webinar |
2021 |
Kurz: Ako sa zbaviť základných chýb v komunikácii (odstráňte svoje komunikačné bariéry) / Course: How to get rid of basic communication mistakes (remove your communication barriers) |
BPM Slovakia, s.r.o. |
2021 |
Kurz: Konflikty a spôsoby ich riešenia (Ako komunikovať v ťažkých situáciách a efektívne riešiť konflikty) /Course: Conflicts and ways to solve them (How to communicate in difficult situations and resolve conflicts effectively) |
BPM Slovakia, s.r.o. |
2021 |
EAVI Conversations with Claire Wardle: Disinformation. |
EAVI Conversations 2021, Brussels |
2021 |
EAVI Conversations with Prof. Tapio Varis & Prof. Mohamed El-Guindy: Trust in the Media |
EAVI Conversations 2021, Brussels |
2021 |
EAVI Conversations with Alexandre Le Voci Sayad: Media Literacy for All |
EAVI Conversations 2021, Brussels |
2021 |
Workshop Projektová výuka a projektové řízení |
Ostravská univerzita, MS TEAMS |
2022 |
Účasť na zahraničnej konferencii, Konferencja "Edukacja medialna 3.0" |
Ośrodek Badań nad Mediami Instytutu Filologii Polskiej w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, MS TEAMS |
2022 |
Workshop START: Bezproblémová interakcia s rôznymi typmi ľudí, jasné myslenie a riešenie problémov pod tlakom |
projekt z programu Interreg V-A SK - CZ s akronymom "START" |
2022 |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
25 |
25 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
5 |
5 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
18 |
18 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
10 |
10 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
1 /
1 |
1 /
1 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The concept of learning-by-doing in the context of media education and school quality assessment / Norbert Vrabec, Ľubica Bôtošová, 2020.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 140-148. |
2.
BCI Skriptá a učebné texty
Ako na mediálne výstupy: praktická príručka pre začínajúcich novinárov / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, Simona Mičová ; recenzenti: Ján Višňovský, Peter Mikuláš. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 86 s. - ISBN 978-80-572-0034-5. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic / Sláva Gracová ... [et al.], 2020.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. |
4.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Changes in broadcasting to keep a listener in commercial radios in Slovakia / Andrej Brník, Ľubica Bôtošová, Miroslav Kapec, 2021.
In: CER Comparative European Research 2021 : proceedings / research track of the 15th Biannual CER Comparative European Research Conference : proceedings / research track of the 15th Biannual CER Comparative European Research Conference. Roč. 8, č. 1 / editors Michael McGreevy, Robert Rita. - 1. vyd. - London : Sciemcee Publishing, 2021. - ISBN 978-1-9993071-7-2, s. 21-25 [online]. |
5.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Rozhlasová tvorba a prax [elektronický zdroj] / Andrej Brník, Ľubica Bôtošová, Miroslav Kapec ; recenzenti: Ján Višňovský, Anna Sámelová. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. - 158 s. [10,6AH] [online, CD-ROM]. - ISBN 978-80-572-0112-0. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Application of theoretical knowledge of students of mass media studies in practice / Ľubica Bôtošová, Ján Proner, Simona Mičová, 2019. - Príspevok je indexovaný vo WoS CC.
In: Marketing Identity : Offline Is the New Online : Conference Proceedings from the International Scientific Conference : Offline Is the New Online : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Alena Kusá, Anna Zaušková, Zuzana Bučková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0038-3 (online), s. 33-44. |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Better understanding COVID-19 through data visualization / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6. - ISSN 2729-7527, s. 503-511 [online]. |
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Genre diversity in journalism in public service broadcasting / Ľubica Bôtošová, 2020.
In: Megatrends and Media : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Zuzana Kvetanová, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. - ISBN 978-80-572-0062-8. - ISSN 2729-7403, s. 18-29. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Media education through the concept of learning-by-doing / Ľubica Bôtošová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.
In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 156-174 [online]. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Specifics of the school radio stations and their online presentation in the framework of Slovak Republic / Norbert Vrabec, Ľubica Bôtošová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part II. : Digital Mirrors - part II. / editors: Alena Kusá, Anna Zaušková, Lenka Rusňáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-985-8. - ISSN 1339-5726, s. 28-36. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The concept of learning-by-doing in the context of media education and school quality assessment / Norbert Vrabec, Ľubica Bôtošová, 2020.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 140-148.
ohlasy:
2021 [4] KUPEC, M., JAKUBÍKOVÁ, D., KUPEC, V. Web Personalization and Artificial Intelligence as Tools for Marketing Communications. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 100-118. ISSN 2585-8726.
2021 [1] BRNÍK, A., GRACOVÁ, S., GRACA, M. Public opinion on unified TV content rating system. In: Ad Alta. 2021, 11(1), s. 42-49. WoS
2021 [2] SMEYUKHA, V., SHAPOVALOVA, E., ARMASH, V. Media Consumption and Media Literacy of Residents of the Republic of Crimea in the Context of Information Confrontation. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), s. 544-552. ISSN 1994-4160. WoS
2021 [2] BEZÁKOVÁ, Z., MADLEŇÁK, A., ŠVEC, M. Security of Sharing Content Based on Minors by their Family Members on Social Media in Times of Technology Interference. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 53-67. WoS
2021 [2] BIELIK, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Explanatory Journalism - A New Way how to Communicate in Digital Era. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 24-36. WoS |
2.
GII Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
Tackling Misinformation in an Open Society / Ľubica Bôtošová, 2019.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 1 (2019), s. 107-111.
ohlasy:
2020 [4] KAČINCOVÁ PREDMERSKÁ, A. Pojem debunking a jeho teoretické rámce. In: Marketing identity 2020: Covid-2.0. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 49. ISBN 978-80-572-0108-3.
2020 [4] KRAJČOVIČ, Peter. Dezinformácie a médiá v čase pandémie. In: Megatrendy a médiá 2020: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 56-61. ISBN 978-80-572-0063-5.
2020 [2] STASHKO, H., et al. Media images of Slovak and Ukrainian presidents: I/we binary pronominal opposition in political speeches. In: Lege artis. 2020, 5(1), s. 380. ISSN 2453-8035. WoS |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic / Sláva Gracová ... [et al.], 2020.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61.
ohlasy:
2021 [4] KUPEC, M., JAKUBÍKOVÁ, D., KUPEC, V. Web Personalization and Artificial Intelligence as Tools for Marketing Communications. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 100-118. ISSN 2585-8726.
2021 [3] VIŠŇOVSKÝ, J., MATHIASOVÁ, A., MINÁRIKOVÁ, J. Impact of the Covid-19 pandemic on regional and local media - case study. In: NORDSCI International Conference. Sofia: Saima Consult, 2021, s. 215-222. ISBN 978-619-7495-21-8.
2021 [4] KUBINYI, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Koronakríza: Iba čerešňička na torte? Kríza novinárskej fotografie v slovenských printových médiách. In: Fenomén 2021: Pandémia covidu-19 a médiá. Bratislava: UK, 2021, s. 325-339. ISBN 978-80-223-5250-5. |
4.
BCI Skriptá a učebné texty
Ako na mediálne výstupy: praktická príručka pre začínajúcich novinárov / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, Simona Mičová ; recenzenti: Ján Višňovský, Peter Mikuláš. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 86 s. - ISBN 978-80-572-0034-5.
ohlasy:
2021 [4] BRNÍK, A., KAPEC, M. Impact of the First and Second Waves of Coronavirus on Slovak Radio Audiences. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 166-185. ISSN 2585-8726.
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Genre diversity in journalism in public service broadcasting / Ľubica Bôtošová, 2020.
In: Megatrends and Media : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Zuzana Kvetanová, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. - ISBN 978-80-572-0062-8. - ISSN 2729-7403, s. 18-29. ohlasy:
2021 [4] BRNÍK, A., KAPEC, M. Impact of the First and Second Waves of Coronavirus on Slovak Radio Audiences. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 166-185. ISSN 2585-8726.
2021 [4] KRÚPOVÁ, V., HUDÍKOVÁ, Z. Podcast - a modern form of original audio formats? In: Megatrends and Media: Home Officetainment. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 142-153. ISBN 978-80-572-0183-0.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
Projekt FPPV-42-2019 s názvom Edukačné materiály pre rozhlasovú výučbu a prax. Vedúci projektu: Mgr. Andrej Brník, PhD. Anotácia: Cieľom riešenej problematiky je na základe doterajších skúseností autorov, vedeckého bádania a teoretických poznatkov, vytvoriť publikáciu, ktorá má primárne slúžiť ako vzdelávacia pomôcka pre študentov masmediálnej komunikácie v oblasti rozhlasovej žurnalistiky.
Project FPPV-42-2019 titled Educational materials for radio teaching and practice.. Project leader: Mgr. Andrej Brník, PhD. Annotation: The aim of the problem is based on the previous experience of the authors, scientific research and theoretical knowledge, to create a publication that should primarily serve as an educational tool for students of mass media communication in the field of radio journalism. |
2.
Edutainment for seniors - LoGaSET 2017-1-PL01-KA204-038869 |
3.
KEGA 010UCM_4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom mediálneho strediska na FMK UCM, FMK UCM v Trnave (2018 – 2020). Projekt je zameraný na komplexnú materiálno-didaktickú podporu výučby mediálnej výchovy na slovenských základných a stredných školách prostredníctvom aktivít zriadeného školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM.
KEGA 010UCM_4 / 2018 Material-didactic support of media education teaching through the media center at FMK UCM, FMK UCM in Trnava (2018 - 2020). The project is focused on comprehensive material and didactic support for the teaching of media education at Slovak primary and secondary schools through the activities of the established media training center at FMK UCM. |
4.
Projekt FPPV-22-2020 s názvom Koncept learning-by-doing a jeho aplikácia v kontexte mediálnej výchovy v roku 2020 (vedúca projektu). Projekt bol zameraný na získanie relevantných vedeckých dát, ktoré by boli prospešné pre získanie komplexného obrazu o poslaní a funkcii konceptu learning-by-doing v jeho aplikácií v kontexte mediálnej výchovy na stredných školách.
Project FPPV-22-2020 entitled The concept of learning-by-doing and its application in the context of media education in 2020 (project leader). The project was focused on obtaining relevant scientific data that would be useful for obtaining a comprehensive picture of the mission and function of the concept of learning-by-doing in its application in the context of media education in secondary schools. |
5.
Projekt FPPV-50-2019 s názvom Aplikácia teoretických poznatkov študentov masmediálnych štúdií v mediálnej praxi v roku 2019. Vedúci projektu: Mgr. Ján Proner, PhD. Projekt sa zameriaval na tvorbu edukatívnych materiálov a príručky pre začínajúcich novinárov na základne stáže na Medzinárodnom filmovom festivale v Karlovych Varoch v roku 2019.
Project FPPV-50-2019 entitled Application of theoretical knowledge of students of mass media studies in media practice in 2019. Project leader: Mgr. Ján Proner, PhD. The project focused on the creation of educational materials and a guide for beginning journalists on the basis of an internship at the International Film Festival in Karlovy Vary in 2019. |