VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
54 |
23 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
7 |
6 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
213 |
91 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
95 |
76 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
1 /
0 |
1 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstváchv Diskurzívne problémy v masmediálnych štúdiách / Juliana Laluhová ... [et al.] ; recenzenti: Zora Hudíková, Hana Pravdová. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. - 124 s. - ISBN 978-80-8105-465-5. |
2.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstváchv Metodiky novinárskej tvorby / Imrich Jenča a kol. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009. - 125 s. - ISBN 978-80-8105-117-6. |
3.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách TV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position : specialized academic textbook in English / Anna Hurajová, Juliana Mináriková ; reviewers: Norbert Vrabec, Ján Višňovský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - 135 s. - ISBN 978-80-8105-968-1. |
4.
V3 Paid subscriptions and premium content: online news publishers monetisation strategies / Alexandra Mathiasová, Martin Solík, Juliána Mináriková. In: Communication Today.- ISSN 1338-130X.- Roč. 13, č. 1(2022), s. 18-27. |
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Public television as a provider of human values / Ján Višňovský, Juliana Laluhová, 2014.In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, suppl. 1 (2014), pp. 175-184. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstváchTV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position : specialized academic textbook in English / Anna Hurajová, Juliana Mináriková ; reviewers: Norbert Vrabec, Ján Višňovský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - 135 s. - ISBN 978-80-8105-968-1. |
2.
ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisochHi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era / Juliána Mináriková, Dušan Blahút, Ján Višňovský, 2020.In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Public television as a provider of human values / Ján Višňovský, Juliana Laluhová, 2014.In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, suppl. 1 (2014), pp. 175-184. |
4.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Television news as an information source and its perception in Slovakia / Ján Višňovský ... [et al.], 2019.In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 40-6 |
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS News values in Slovak television news / Ľuboš Greguš, Juliána Mináriková, 2016.In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 78-89 |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
TV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position : specialized academic textbook in English / Anna Hurajová, Juliana Mináriková ; reviewers: Norbert Vrabec, Ján Višňovský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - 135 s. - ISBN 978-80-8105-968-1
ohlasy:
2020 [4] MINÁRIKOVÁ, J., BLAHÚT, D., VIŠŇOVSKÝ, J. Hi-Tech And Eye-Catching Alike: In formation In The Multiplatform Era. In: ejmap. 2020, 3(2), s. 118-125.
2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS |
2.
Paid subscriptions and premium content: online news publishers monetisation strategies / Alexandra Mathiasová, Martin
Solík, Juliána Mináriková. In: Communication Today.- ISSN 1338-130X.- Roč. 13, č. 1(2022), s. 18-27.
ohlasy:
|
3.
Public television as a provider of human values / Ján Višňovský, Juliana Laluhová, 2014.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, suppl. 1 (2014), pp. 175-184.
ohlasy:
2015 [1] SZYSZKA, Michal. Conditions of media and social image of the public assistance institutions in Poland. In: European Journal of Science and Theology. 2015, vol. 11, no. 6, pp. 251-260. ISSN 1841-0464. Scopus
2015 [3] RADOŠINSKÁ, Jana. Produkcia mediálnej zábavy: Aktuálne vývojové tendencie priemyslu kultúry a zábavy. In Quaere 2015 [CD-ROM]. Hradec Králové : Magnanimitas, 2015. s. 924, 926. ISBN 978-80-87952-10-8.
2015 [4] ŽELASKOVÁ, Monika. Komparácia zobrazenia ženy v dámskom a pánskom časopise. In Media Literacy Student Magazine. 2015, roč. 2, č. 1, s. 34. ISSN 1339-6692. |
4.
Television news as an information source and its perception in Slovakia / Ján Višňovský ... [et al.], 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 40-60.
ohlasy:
2020 [1] HASHIM, S., et al. Students intention to share information via social media: A case study of COVID-19 pandemic. In: Indonesian Journal of Science and Technology. 2020, 5(2), pp. 236-245. Scopus
[2] KRAJČOVIČ, Peter. Use of media to raise awareness of eco-innovations. In: Comunication today. 2019, 10(2),
pp. 120-131
2020 [1] HARMATIY, Olha V. TV News Coverage of Election-related Public Opinion Data: Media Literacy is Necessary for Their Consuming. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2020, 60(2), pp. 246-254. ISSN 1994-4160. WoS
2020 [2] HUDÍKOVÁ, Z., PRAVDOVÁ, H., GAŽICOVÁ, A. The pragmatism of hybridisation logic of television news in Slovakia. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 90-124. ISSN 1338-130X. WoS
2020 [2] KVETANOVÁ, Z., RADOŠINSKÁ, J. Expressions of Postmodernism Within the Dimension of Digital Games. In: Ejmap. 2020, 8(1), s. 84-95. ISSN 1339-4940. WoS
2019 [4] KRAJČOVIČ, P., ČÁBYOVÁ, Ľ. Význam tradičných a digitálnych médií pri zvyšovaní povedomia o ekoinováciách a environmentálnych témach. In: Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 170. ISBN 978-80-572-0037-6.
2019 [2] KRAJČOVIČ, Peter. Use of media to raise awareness of eco-innovations. In: Comunication today. 2019, 10(2), pp. 120-131. WoS
|
5.
News values in Slovak television news / Ľuboš Greguš, Juliána Mináriková, 2016.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 78-89. ohlasy:
2019 [1] GAŽICOVÁ, Alexandra. Themes in the main newscast of commercial and public media in Slovakia with regard to religious reflection. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 278. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
2019 [2] KRAJČOVIČ, Peter. Use of media to raise awareness of eco-innovations. In: Communication today. 2019, 10(2), s. 131. ISSN 1338-130X. WoS
2018 [3] RADOŠINSKÁ, J., VIŠŇOVSKÝ, J., MENDELOVÁ, D. Slovak journalistic sphere: Development tendencies and innovations. In: Mediji i medijska kultura. Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu, 2018, s. 135. ISBN 978-953-8181-09-2.
2017 [2] HORVÁTH, P., MELUŠ, M. Media games in the backround of Slovak parliamentary election in 2016. In: Communication Today. 2017, 8(1), pp. 66-84. ISSN 1338-130X. WoS
2017 [1] UNGEROVÁ, Magdaléna. New terms in English language as reflected in Slovak media. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 183-189. ISSN 1841-0464. Scopus
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
HORIZON 2020 - Research and Innovation Framework Programme - „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“. Akronym: MEDIADELCOM. Člen riešiteľského kolektívu. Projekt rieši problém mediálnej komunikácie, jej príležitosti a riziká, vo vybraných krajinách Európskej únie Zapojené štáty: Estónsko, Česká republika, Slovensko, Chorvátsko, Bulharsko, Lotyšsko, Nemecko, Taliansko, Grécko, Rumunsko, Maďarsko, Švédsko, Rakúsko, Belgicko. Hlavný riešiteľ: Halliki Harro-Loit (Estónsko). |
2.
Medzinárodný projekt s názvom Komunikáciou k prosperite slovensko-ukrajinského prihraničného regiónu COPESU (Norwegian Funds, 2016 – 2017), členka redakčnej rady časopisu European Journal of Slovak-Ukrainian Crossborder Communication. Anotácia: Projekt Komunikáciou k prosperite slovensko-ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) sa zameriava na zníženie existujúcich bariér cezhraničnej spolupráce a zlepšenie cezhraničného toku informácií. Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave v spolupráci so slovenskými partnermi RRA Svidník a Sario ponúka svoje kapacity a know-how v oblasti masmediálnej a marketingovej komunikácie regiónov, školiacich programov pre podnikateľské subjekty a neziskové organizácie. Partnermi na Ukrajine v rámci projektu sú Národná univerzita v Užhorode s Regionálna rozvojová agentúra v Rachove. |
3.
Projekt VEGA č. 1/0611/16 Multiplatformové koncepty žurnalistiky v kontexte vývoja digitálnych technológií v mediálnom prostredí na Slovensku (2016), člen riešiteľského kolektívu.Anotácia: Súčasné vývojové tendencie súvisiace s tvorbou, distribúciou a recepciou novinárskych prejavov a celkov sú markantne ovplyvnené postupným poklesom záujmu čitateľov o výstupy tlačenej žurnalistiky. Logickým dôsledkom uvedeného trendu sú ekonomické problémy vydavateľov periodickej tlače, ktorí dlhodobo bojujú o zachovanie vlastnej trhovej pozície. Tradičné chápanie novinárstva sa mení najmä pod vplyvom konvergenčných procesov mediálnej kultúry. Poznanie priebehu a jednotlivých dôsledkov týchto procesov je nevyhnutným predpokladom pochopenia, rozšírenia a kritického prehodnotenia existujúcich názorov spojených s meniacim sa charakterom novinárskej tvorby a jej postupnou transformáciou na „multiplatformovú žurnalistiku“. Prínos projektu spočíva v poznaní súčasného stavu problematiky uplatnenia digitálny |
4.
VEGA č. 1/0283/20 Synergia odvetví mediálneho priemyslu v kontexte kritickej politickej ekonómie médií (2020), vedúci projektu.Anotácia: Projekt smeruje k hlbšiemu pochopeniu postupov a komerčných imperatívov mediálnej produkcie, ktorá sa šíri v rámci neskoro modernej liberálno-demokratickej spoločnosti. Hlavným cieľom projektu je vytvoriť súbor teoreticko-empirických poznatkov, ktoré rozvíjajú kritickú politickú ekonómiu médií a smerujú k vymedzeniu aktuálneho komerčného potenciálu odvetví mediálneho priemyslu, ako aj sériu vedeckých prác viazaných na jednotlivé odvetvia mediálneho priemyslu a ich ekonomické, resp. komerčné aspekty. Splnenie stanoveného cieľa je podmienené uplatnením výskumných nástrojov kvalitatívneho a kvantitatívneho charakteru a syntézou získaných empirických poznatkov. Realizácia projektu vychádza z predpokladu, že ekonomická, technologická a kultúrna konvergencia odvetví mediálneho priemyslu prináša nielen koncentráciu vlastníctva a vytváranie mediálnych oligar |
5.
Koncepcia výučby predmetu mediálna výchova na stredných školách KEGA 3/4255/06 : učebné texty / Miloš Mistrík ... [et al. |