IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
Creative Skills for Innovation (design thinking) |
Google |
2020 |
Excel - strašiak či pomocník pedagóga? (webinár) |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
7 tajomstiev práce s PDF (Adobe Acrobat) (webinár) |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
Projekt LoGaSet |
FMK UCM v Trnave |
2018 |
Rigorózne štúdium |
FMK UCM v Trnave |
2017 |
Digitálna garáž - vybrané kurzy |
Google |
2019-2020 |
Kurz talianskeho jazyka |
Dolce vita Italy - online jazyková škola |
2020 - súčasnosť |
Ako dostať do výučby viac interakcie? (školenie) |
FMK UCM v Trnave |
2021 |
"Šťastný zamestnanec - kľúč k prosperite spoločnosti" (webinár) |
BUREAU VERITAS SLOVAKIA |
2021 |
Konšpiračné teórie a pseudoveda v čase pandémie: Prečo veríme nezmyslom? |
SAŠAP o.z. |
2021 |
Certifikovaná jazyková skúška - Anglický jazyk |
LanguageCert |
2021 |
Spracúvanie, ochrana osobných údajov a GDPR v prostredí vysokých škôl |
UCM v Trnave |
2021 |
The Planetary Health Film Lab (webinár) |
UNECSO |
2022 |
Chytení v sieti: Praktické rady ako ochrániť deti na internete (webinár) |
Facebook (J. Hipš) |
2022 |
Trhové dáta a nástroje v médiách |
FMK UCM v Trnave |
2022 |
(KYBER) ŠIKANOVANIE. Výskum a skríning ako nástroje prevencie a intervencie |
ViaSua |
2022 |
Challenges of Media Education in Latin America |
IAME Education |
2022 |
Projektová výučba a projektové riadenie |
Ostravská univerzita v Ostrave |
2022 |
Kyberšikana, hate-speech a trolling. Prevencia a riešenie kyberagresie. |
ViaSua |
2022 |
Inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže |
Európsky Dialóg |
2022 |
Crossmedia system for audience and ad measurement |
MEDIAN |
2022 |
Metódy efektívnej komunikácie |
Laba |
2022 |
Kariérové poradenstvo pre 21. storočie |
Slovenská akademická asociácia pre medzinárodnú spoluprácu |
2022 |
Ako zautomatizovať prácu v Exceli pomocou vzorcov a funkcií |
Excelujme s Excelom |
2022 |
Online večerná škola: Rodinná digitálna dohoda |
Národné koordinačné stredisko pre riešenie problematiky násilia na deťoch |
2022 |
Online večerná škola: Je to (kyber)šikanovanie? |
Národné koordinačné stredisko pre riešenie problematiky násilia na deťoch |
2022 |
Nenechte se ovládat dezinformacemi |
Jules a Jim |
2023 |
V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
|
Estetika v masmediálnej komunikácii |
Masmediálna komunikáca |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Estetika v masmediálnej komunikácii |
Vzťahy s médiami |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Estetika moderny a neskorej moderny |
Masmediálna komunikáca |
2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Estetika v masmediálnej komunikácii |
Aplikované mediálne štúdiá |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Psychológia a sociológia komunikácie |
Aplikované mediálne štúdiá |
1.stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Etika v masmediálnej komunikácii |
Masmediálna komunikáca |
1.stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Analýza mediálnych obsahov a kritické myslenie |
Vzťahy s médiami |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
5 |
5 |
0 |
Počet obhájených prác
|
27 |
8 |
0 |
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Kabinet pohybovej aktivity |
masmediálna komunikácia |
1. + 2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinet pohybovej aktivity |
marketingová komunikácia |
1. + 2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinet telovýchovy a športu |
masmediálna komunikácia |
1. + 2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinet telovýchovy a športu |
marketingová komunikácia |
1. + 2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
71 |
60 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
18 |
15 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
47 |
46 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
10 |
9 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
2 /
0 |
2 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ABC Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
Vzdelanie, kyberkultúra a premeny tela v kontexte kyberpriestoru / Vladimíra Hladíková, 2016.
In: Premeny identity človeka v kyberpriestore digitálnych médií / vedeckí recenzenti: Norbert Vrabec, Milan Potančok, Dalimír Hajko. - 1. vyd. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2016. - ISBN 978-83-7729-346-1, s. 176-200 [1,71 AH]. |
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Cyber aggressors, their motives, emotions and behavioural tendencies in the process of cyberbullying / Vladimíra Hladíková, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: AD ALTA : journal of interdisciplinary research : recenzovaný mezioborový vědecký časopis. - ISSN 1804-7890, Roč. 9, č. 2 (2019), s. 71-76. |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of thinking and education under the influence of internet communication / Vladimíra Hladíková, 2018.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 8, č. 1 (2018), s. 99-103. |
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Mass and popular culture, their features and specifics / Vladimíra Hladíková, 2017.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Vol. 7, iss. 2 (2017), pp. 78-82 [CD-ROM]. |
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The phenomenon of internet addictive behaviour among Slovak youth / Vladimíra Hladíková, Ľubica Hulajová, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 6 (2016), pp. 143-153. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Reflection of digital media and Internet influence on selected cognitive functions of students in educational process / Vladimíra Hladíková, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: The Poprad economic and management forum 2019 : conference proceedings from international scientific conference / editor: Peter Madzík. - 1 vyd. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo KU, 2019. - ISBN 978-80-561-0671-6, s. 227-240. |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
The current state and level of knowledge of the young generation in the context of study of the impact of the internet and digital media on education / Vladimíra Hladíková, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part II. : Digital Mirrors - part II. / editors: Alena Kusá, Anna Zaušková, Lenka Rusňáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-985-8. - ISSN 1339-5726, s. 109-117. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Cyberbullying and Opportunities for its Prevention / Slavomír Gálik, Vladimíra Hladíková, Lukáš Pavlák, 2018.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 6-17. |
4.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Ethics of electronic communication - knowledge and its application by primary school students / Vladimíra Hladíková, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.
In: SGEM 2016 : 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts : Sociology and Healthcare. Volume II : Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education. Conference Proceedings. - Sofia : STEF92 Technology, 2016. - ISBN 978-619-7105-71-1. - ISSN 2367-5659, S. 463-470. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Internetisation of journalistic work, its characteristics and principles in virtual environment / Vladimíra Hladíková, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science.
In: Marketing Identity : Digital Life - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Jozef Matúš, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-780-9. - ISSN 1339-5726, S. 355-369. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of thinking and education under the influence of internet communication / Vladimíra Hladíková, 2018.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 8, č. 1 (2018), s. 99-103.
ohlasy:
2021 [02] OLŠOVSKÁ, A., ŠVEC, M. Management der Anwesenheit von Arbeitnehmer auf dem Arbeitsplatz im Licht der neuen Moglichkeiten. Hurth: Wolters Kluwer Deutschland, 2021. ISBN 978-3-452-30013-3. s. 141.
2021 [2] GÁLIKOVÁ TOLNAIOVÁ, S. On Perspectives of Teacher Training and Understanding of their Digital Competencies as Determinants of Digital Education. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 118-131. WoS
2020 [1] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. SoLoMo marketing as a global tool for enhancing awareness of eco-innovations in Slovak business environment. In: Equilibrium - Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. 2020, 15(1), pp. 133-150. WoS
2020 [3] REZNÍČKOVÁ, M., ZAUŠKOVÁ, A. Use of Social Media in the Presentation of Eco-Innovations of Slovak Businesses. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020. Reading: ACPI, 2020, s. 239. ISBN 978-1-912764-63-1.
2019 [1] BERNÁTOVÁ, R., et al. ICT-supported educational projects in teaching and learning biological and ecological sciences oriented. In: Ad Alta. 2019, 9(2), pp. 11-17. WoS
2019 [4] REZNÍČKOVÁ, M., ZAUŠKOVÁ, A. Presentation of eco-innovations by online SoLoMo marketing in the offline environment. In: Marketing Identity: Offline Is the New Online. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 293. ISBN 978-80-572-0038-3.
2019 [4] REZNÍČKOVÁ, M., ZAUŠKOVÁ, A. SoLoMo marketing ako nástroj pre podporu eko-inovácií v podnikateľskom prostredí. In: Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 15. ISBN 978-80-572-0037-6.
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The phenomenon of internet addictive behaviour among Slovak youth / Vladimíra Hladíková, Ľubica Hulajová, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 6 (2016), pp. 143-153.
ohlasy:
2021 [02] MADLEŇÁK, A. Kol marketing as a business strategy to prevent the groundswell effect on an advertising message communicated in the international environment. In: Marketing Identity. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 449-456. ISBN 978-80-572-0220-2.
2021 [02] MIKLENČIČOVÁ, Renáta. Vplyv spodnej vlny v kontexte technologickej interferencie. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 285-290. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] KRAJČOVIČ, Peter. Súčasné determinanty marketingovej komunikácie v kontexte spodnej vlny a technologickej interferencie. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 249-256. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] MADLEŇÁK, A., KRCHŇAVÝ, A. K problematike odbornosti a dôveryhodnosti komunikovaných informácií prostredníctvom sociálnych médií v záujme ovplyvnenia verejnej mienky v čase globálnej infodémie. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 76-83. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] OLŠOVSKÁ, A., ŠVEC, M. Management der Anwesenheit von Arbeitnehmer auf dem Arbeitsplatz im Licht der neuen Moglichkeiten. Hurth: Wolters Kluwer Deutschland, 2021. ISBN 978-3-452-30013-3. s. 141.
2021 [02] ŠVEC, M., OLŠOVSKÁ, A. Recon codified legislation on the consultation of ordinary people and the average consumer in different contexts. In: Marketing Identity: New Changes, New Challenges. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 673-680. ISBN 978-80-572-0220-2.
2020 [3] HURAJOVÁ, A. The Phenomenon of Bilingualism in Slovakia: Raising a Bilingual Child in a Monolingual Culture - A Family Case Study on Intentional Bilingualism as a Communication Strategy. In: Handbook of Research on Bilingual and Intercultural Education. IGI Global, 2020, s. 338-357. ISBN 9781799825883.
2020 [1] VINICHENKO, M.V., et al. The impact of artificial intelligence on society views of islamic religious leaders. In: European Journal of Science and Theology. 2020, 16(3), pp. 67-77. WoS |
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Komunikácia v kyberpriestore a jej špecifiká = Communication in kyberspace and its specifics / Vladimíra Hladíková, 2018.
In: Megatrendy a médiá 2018: Realita a mediálne bubliny / editori zborníka: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Rudolf Rybanský, Martin Solík ; recenzenti zborníka: Juliána Mináriková, Krzysztof Gajdka. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-953-7, S. 33-49.
ohlasy:
2022 [02] KUPEC, Michael. Personalizace internetu jako faktor udržitelného rozvoje. In: Sociálne médiá a marketingová komunikácia: eko-evolúcia alebo eko-revolúcia? Praha: NOL, 2022, s. 37-44. ISBN 978-80-907764-9-4.
2021 [02] KRAJČOVIČ, Peter. Možnosti využitia dát zo sociálnych sietí pri manažmente spodnej vlny v rámci marketingovej komunikácie ekoinovácií. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 278-284. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] PAVELEKOVÁ, Jana. Spodná vlna digitálneho produktu na sociálnych médiách. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 210-215. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] BEZÁKOVÁ, Zuzana. Analýza sentimentu v onlinovom prostredí. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 136-143. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] SVOBODOVÁ, K., KUPEC, V. Moderní aplikace marketingové komunikace. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 101-108. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] BEZÁKOVÁ, Z. Using mobile applications to their full potential in terms of sustainability in the selected segment. In: Marketing Identity: New Changes, New Challenges. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 47-57. ISBN 978-80-572-0220-2. |
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Cyber aggressors, their motives, emotions and behavioural tendencies in the process of cyberbullying / Vladimíra Hladíková, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 9, č. 2 (2019), s. 71-76.
ohlasy:
2021 [02] HURAJOVÁ, Anna. Cyberloafing: Využívanie internetu na osobné účely počas vyučovania z pohľadu vysokoškolských študentov. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 225-234. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] ŠVEC, M., RAK, P., HORECKÝ, J. Vnútropodnikové predpisy. Pracovný poriadok a súvisiace predpisy zamestnávateľa. Bratislava: Wolters Kluwer SR, 2021. ISBN 978-80-571-0422-3. s. 192.
2021 [02] ŠVEC, M., OLŠOVSKÁ, A. Prekážky v práci na strane zamestnávateľa optikou zmien pracovných procesov. In: Zamestnanec v digitálnom prostredí. Košice: UPJŠ, 2021, s. 9-23. ISBN 978-80-574-0068-4.
2021 [02] ŽUĽOVÁ, J., ŠVEC, M. Legal Issues of Pre-employment Background Checks (in context of Industry 5.0). Hurth: Wolters Kluwer Deutschland, 2021. ISBN 978-3-452-30012-6. s. 84.
2021 [02] MADLEŇÁK, A., KRCHŇAVÝ, A. K problematike odbornosti a dôveryhodnosti komunikovaných informácií prostredníctvom sociálnych médií v záujme ovplyvnenia verejnej mienky v čase globálnej infodémie. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu. Brno: Právní institut, 2021, s. 76-83. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [02] OLŠOVSKÁ, A., ŠVEC, M. Management der Anwesenheit von Arbeitnehmer auf dem Arbeitsplatz im Licht der neuen Moglichkeiten. Hurth: Wolters Kluwer Deutschland, 2021. ISBN 978-3-452-30013-3. s. 141.
2021 [02] ŠVEC, M., OLŠOVSKÁ, A. Recon codified legislation on the consultation of ordinary people and the average consumer in different contexts. In: Marketing Identity: New Changes, New Challenges. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 673-680. ISBN 978-80-572-0220-2.
2020 [1] VINICHENKO, M.V., et al. The impact of artificial intelligence on society views of islamic religious leaders. In: European Journal of Science and Theology. 2020, 16(3), pp. 67-77. WoS
2020 [3] HURAJOVÁ, A. The Phenomenon of Bilingualism in Slovakia: Raising a Bilingual Child in a Monolingual Culture - A Family Case Study on Intentional Bilingualism as a Communication Strategy. In: Handbook of Research on Bilingual and Intercultural Education. IGI Global, 2020, s. 338-357. ISBN 9781799825883.
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Internet addiction in the time of the COVID-19 pandemic in young adults / Vladimíra Hladíková, Anna Hurajová, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 129-141 [online]. ohlasy:
2021 [02] MADLEŇÁK, A. Kol marketing as a business strategy to prevent the groundswell effect on an advertising message communicated in the international environment. In: Marketing Identity. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 449-456. ISBN 978-80-572-0220-2.
2021 [02] ŠVEC, M., OLŠOVSKÁ, A. Recon codified legislation on the consultation of ordinary people and the average consumer in different contexts. In: Marketing Identity: New Changes, New Challenges. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 673-680. ISBN 978-80-572-0220-2.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0284/14 Kyberpriestor ako nová existenciálna dimenzia človeka, doba riešenia: 2014-2016, vedúci projektu: prof. PhDr. S. Gálik, PhD. |
2.
VEGA 1/0458/21 Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie (2021), vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD. |
3.
|
4.
|
5.
|