IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
Regresná analýza II. |
ACREA SR, spol. s r.o. |
14.11.2018 |
Logistická regresia |
ACREA SR, spol. s r.o. |
8.11.2017 |
Optimálne a mnohorozmerné škálovanie |
ACREA SR, spol. s r.o. |
7.10.2016 |
jazykový kurz - francúzsky jazyk – úroveň B2 |
Centre Audiovisuel de Royan pour l´etudes de langue, Royan, Francúzsko |
09.12.2013 - 20.12.2013 |
Social Psychology (MOOC kurz sprostredkovaný Coursera.org) |
University of Toronto |
2013 |
Introduction to Psychology (MOOC kurz sprostredkovaný Coursera.org) |
University of Toronto |
2013 |
Toefl iBT (Test of English as a Foreign Language / Internet®–based test) CEF level C2 |
E - KU Inštitút jazykovej a interkultúrnej komunikácie |
2013 |
DELF (level B1) |
Francúzsky inštitút na Slovensku |
2013 |
Projektový manažment |
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre |
2012 |
Informačné a komunikačné technológie |
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre |
2012 |
Štatistické metódy a ich aplikácia |
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre |
2012 |
jazykový kurz - francúzsky jazyk úroveň B2 |
Centre Audiovisuel de Royan pour l´etudes de langue, Royan, Francúzsko |
03.12.2012 - 14.12.2012 |
Kurz francúzštiny ako cudzieho jazyka |
Université de Lorraine Metz (Francúzsko) |
18.06.2012 - 22.06.2012 |
Erasmus Intensive Language Course – Holandština pre cudzincov_level A1 |
Instituut voor levende taalen Deekenstraat 6, 3000 Leuven (Belgicko) |
08/2010 - 09/2010 |
Cambridge Certificate in Advanced English |
British council, Košice |
05/2005 |
Cambridge First Cetrificate in English |
British council, Košice |
12/2004 |
"AKO DOSTAŤ DO ONLINE VÝUČBY VIAC INTERAKCIE? - NÁSTROJE KAHOOT, MENTIMETER & GOOGLE JAMBOARD" |
FMK UCM |
19.2.2021 |
Learn to Coach |
Pixel Federation |
1.6.2021 |
účasť na prednáške Prof. Marie Vágnerovej pod názvom Emočné dozrievanie a vývinová psychológia |
Inspire Academy |
30.6.2021 |
jazyková skúška ESOL International Level 3 Mastery C2 (Speaking) s výsledkom High Pass |
Language Cert |
11.8.2021 |
jazyková skúška ESOL International Level 3 Mastery C2 (Listening, Reading, Writing) výsledkom High Pass |
Language Cert |
12.8.2021 |
interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežov a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti dogotálneho vzdelávania mládeže |
Digi Youth |
26.5.2022 |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
27 |
13 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
3 |
2 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
31 |
23 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
5 |
5 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
3 /
1 |
2 /
1 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
BALÁŽIKOVÁ, M. 2021. Úvod do psychológie marketingovej komunikácie. Trnava : UCM, 2021. 110 s. ISBN 978-80-572-0203-5. |
2.
Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
BAČÍKOVÁ, Z. a kol. 2017. Celebrity v sociálnej reklame I. : sociálny marketing, celebrity a hodnoty. Praha : Verbum. 206 s. ISBN 978-80-87800-36-2.
|
3.
Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
KAČÁNIOVÁ, M. – SVĚTLÍK, J. 2017. Emoce. In: Reklama : teorie, koncepce, modely / Jaroslav Světlík a kolektiv. Rzeszow : WSIZ. ISBN 978-83-64286-71-1, s. 139-163 [2,32 AH].
|
4.
Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
KAČÁNIOVÁ, M. 2017. Barvy. In: Reklama : teorie, koncepce, modely / Jaroslav Světlík a kolektiv. Rzeszow : WSIZ. ISBN 978-83-64286-71-1, s. 451-464 [1,36 AH].
|
5.
Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
KAČÁNIOVÁ, M. 2017. Vnímání. In: Reklama : teorie, koncepce, modely / Jaroslav Světlík a kolektiv. Rzeszow : WSIZ. ISBN 978-83-64286-71-1, s. 89-108 [1,89 AH].
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
BALÁŽIKOVÁ, M. 2021. Úvod do psychológie marketingovej komunikácie. Trnava : UCM, 2021. 110 s. ISBN 978-80-572-0203-5.
|
2.
Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
BAČÍKOVÁ, Z. a kol. 2017. Celebrity v sociálnej reklame I. : sociálny marketing, celebrity a hodnoty. Praha : Verbum. 206 s. ISBN 978-80-87800-36-2.
|
3.
Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
KAČÁNIOVÁ, M. – SVĚTLÍK, J. 2017. Emoce. In: Reklama : teorie, koncepce, modely / Jaroslav Světlík a kolektiv. Rzeszow : WSIZ. ISBN 978-83-64286-71-1, s. 139-163 [2,32 AH]. |
4.
Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
KAČÁNIOVÁ, M. 2017. Barvy. In: Reklama : teorie, koncepce, modely / Jaroslav Světlík a kolektiv. Rzeszow : WSIZ. ISBN 978-83-64286-71-1, s. 451-464 [1,36 AH].
|
5.
Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
KAČÁNIOVÁ, M. 2017. Vnímání. In: Reklama : teorie, koncepce, modely / Jaroslav Světlík a kolektiv. Rzeszow : WSIZ. ISBN 978-83-64286-71-1, s. 89-108 [1,89 AH]. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
BALÁŽIKOVÁ, M. 2019. Real-Life Frustration from Virtual Worlds: The Motivational Potential of Frustration In Acta Ludologica. ISSN 2585-8599, roč. 2, č. 1 (2019), s. 56-68.
ohlasy:
PUSEY, M., WONG, K.W., RAPPA, N.A. Using Case Studies to Explore Need Satisfaction and Frustration in Puzzle Video Games. In: Games and Culture. 2021. DOI 10.1177/15554120211056126. ISSN 1555-4120 |
2.
KAČÁNIOVÁ, M.- SZABOVÁ, E. 2014. Perception of international web pages: a repertory grid approach In Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowiciach : Marketing Communication - Selected Issues. ISSN 2083-8611, č. 205 (2014), s. 59-71.
ohlasy:
HU, F., TRIVEDI, R.H. Mapping hotel brand positioning and competitive landscapes by text-mining user-generated content. In: International Journal of Hospitality Management. 2019, s. 13. ISSN 0278-4319.
|
3.
KAČÁNIOVÁ, M. - BAČÍKOVÁ, Z. 2016. Emotional aspects of facebook textual posts a framework for marketing research. In European Journal of Science and Theology. ISSN 1841-0464, roč. 12, č. 6 (2016), s. 187-197.
ohlasy:
TOMCZYK, L., SELMANAGIC-LIZDE, E. Fear of Missing Out (FOMO) among youth in Bosnia and Herzegovina - Scale and selected mechanism. In: Children and Youth Services Review. 2018. |
4.
Analýza aktuálnych trendov marketingovej komunikácie - neuromarketing / Eva Fandelová, Magdaléna Kačániová, 2012.
In: Analýza a výskum v marketingovej komunikácii / vedecký redaktor: Eva Fandelová ; odborní recenzenti: Blandína Šramová, Katarína Fichnová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta, 2012. - ISBN 978-80-558-0046-2, S.
ohlasy:
BERČÍK, J. Essential terminology of neuromarketing. In: Neuromarketing in food retailing. Wageningen: Wageningen Academic Publishers, 2017, s. 33. ISBN 978-90-8686-300-6.
|
5.
Factors influencing perception of marketing communication / Magdaléna Kačániová ; recenzent: Jiří Králík, Milan Muška, 2013.
In: QUAERE 2013, vol. III : sborník z interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, Hradec Králové 20.-24. května 2013. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2013. - ISBN 978-80-905243-7-8, CD-ROM, s. 1729-1737.
ohlasy:
HUN, T. - YAZDANIFARD, R. 2014. The Impact of Proper Marketing Communication Channels on Consumer’s Behavior and Segmentation Consumers. In Asian Journal of Business and Management. ISSN 2321-2802, 2014, vol. 2, no. 2, p. 155-159.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
KEGA 023UCM-4/2020 Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu
Projekt je zameraný na rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu v slovenskom vysokoškolskom prostredí. Interdisciplinárny charakter digitálnoherných štúdií spôsobil značnú fragmentáciu odbornej literatúry v tejto oblasti, jej dostupnosť predovšetkým v podobe cudzojazyčných vydaní, a tým vpodstate nedostupnosť príslušných učebných materiálov. Cieľom projektu je vychádzajúc z jednotlivých oblastí digitálnoherných štúdií (t j.herná teória, herný dizajn, psychologické a sociologické aspekty hier, marketing digitálnych hier) vytvoriť učebné materiály pre odbor teória digitálnych hier podporené interaktívnym vzdelávacím portálom encyklopedického charakteru.
Doba riešenia: 2020-2022
Pozícia: zástupca vedúceho projektu |
2.
ESF projekt OPV ITMS 26110230080: Ekvivalencia študijných programov FF UKF v Nitre a poprednej zahraničnej univerzity v Poľsku
Cieľom projektu bolo prostredníctvom zavádzania spoločného študijného programu marketingová komunikácia medzi UKF v Nitre a zahraničnou univerzitou podporiť udeľovanie spoločného diplomu a tým zabezpečiť zvýšenie konkurencieschopnosti absolventov. Zavedenie udeľovania systému dvojitých diplomov bude má za priamy následok zvýšenie kvality vzdelávania v študijnom programe, a rozvoj inovatívnych foriem vzdelávania. (zdroj:< http://www.kmkr.ff.ukf.sk/index.php?page=esf-ekvivalencia-studijnych-programov-ff-ukf-v-nitre>. cit. 20.12.2020)
Doba riešenia: 2013 - 2015
Pozícia: spoluriešiteľ |
3.
VEGA - 1/0216/15 Celebrity v sociálnej reklame a ich preferencia u adolescentov
Vedecký projekt bol zameraný na problematiku sociálnej reklamy a jej pôsobenie prostredníctvom modelov (konkrétnejšie celebrít) na vekovú kohortu adolescentov. Výskum v rámci projektu sa zameriaval na celebrity ako socializačné modely, ich pôsobenie v reklame, hodnoty prezentované v sociálnej reklame prostredníctvom celebrít a ich preferenciu adolescentami. Získané výsledky boli začlenené do teoretických konceptov sociálnej, ontogenetickej aj mediálnej psychológie a poskytli bohaté podklady využiteľné ako intervenčné programy rozvoja osobnosti, podklady pre mediálnu výchovu a metodické materiály pre výchovných poradcov, školských psychológov a sociálnych pracovníkov.
Doba riešenia: 2015 – 2017
Pozícia: spoluriešiteľ |
4.
KEGA 017UKF-4/2015 Ambientná komunikácia ako nová alternatíva marketingovej komunikácie v
štátoch Vyšehradskej skupiny - príprava modernej vysokoškolskej učebnice
Doba riešenia: 2015 – 2016
Pozícia: spoluriešiteľ
Charakteristika a výstupy projektu dostupné na: https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/9122 |
5.
KEGA 035UKF-4/2015 Socializačné a edukačné funkcie marketingového komunikátu ako odrazu mediálnej kultúry
Doba riešenia: 2015 – 2016
Pozícia: spoluriešiteľ
Charakteristika a výstupy projektu dostupné na:https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/9399 |