VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
51 |
21 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
1 |
1 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
15 |
15 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
3 |
3 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
/
|
/
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3 |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchEvolution and present situation of computer games protection according to the copyright act / Milan Botík, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Marketing Identity : Online rules - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Rudolf Rybanský, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-917-9. - ISSN 1339-5726, S. 292-299. |
3.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstváchMediálne právo / Peter Vojčík, Renáta Miščíková, Milan Botík. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2004. - 140 s. - ISBN 80-89034-65-9. |
4.
AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiáchNásilie, agresivita a kyberšikana ako jedno z nebezpečenstiev internetovej komunikácie / Milan Botík, 2014.In: Možnosti a nebezpečenstvá komunikácie na internete / vedeckí recenzenti: Eva Odlerová, Milan Potančok, Pavel Rankov. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014. - ISBN 978-80-8105-605-5, s. 52-74 [1 AH]. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchGlobalization of society and circular economy / Milan Botik, 2018.In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : Proceedings : Part 1. - Economic Impact of Migration / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Jaroslav Belas, Tatiana Čorejová. - Žilina : Žilinská univerzita, 2018. - ISBN 978-80-8154-249-7. - ISSN 2454-0943, S. 62-69. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiáchNásilie, agresivita a kyberšikana ako jedno z nebezpečenstiev internetovej komunikácie / Milan Botík, 2014.In: Možnosti a nebezpečenstvá komunikácie na internete / vedeckí recenzenti: Eva Odlerová, Milan Potančok, Pavel Rankov. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014. - ISBN 978-80-8105-605-5, s. 52-74 [1 AH]. |
2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchTeoretické koncepcie regionálneho rozvoja = Theoretical concepts of regional development / Rudolf Rybanský, Milan Botík, 2017.In: Communication Towards the Prosperity of the Slovakia-Ukraine Cross-Border Region (COPESU) : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th April 2017 Uzhhorod National University Ukraine / editor: Svetlana Pakhomova ; reviewers: Lesia Budnikovová, Jaroslav Džoganík. - Uzhhorod : Uzhhorod National University, 2017. - ISBN 978-617-7333-36-3, S. 272-277. |
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchVývoj verejnoprávnej RTVS na Slovensku / Milan Botík, 2017.In: Marketing Identity 2017 : onlinové pravidlá : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok 7. - 8. november 2017 / editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017. - ISBN 978-80-8105-919-3, S. 28-34. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchGlobalization of society and circular economy / Milan Botik, 2018.In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : Proceedings : Part 1. - Economic Impact of Migration / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Jaroslav Belas, Tatiana Čorejová. - Žilina : Žilinská univerzita, 2018. - ISBN 978-80-8154-249-7. - ISSN 2454-0943, S. 62-69. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchEvolution and present situation of computer games protection according to the copyright act / Milan Botík, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Online rules - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Rudolf Rybanský, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-917-9. - ISSN 1339-5726, S. 292-299. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3.
ohlasy:
2020 [4] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Rozhlasová tvorba a prax. Trnava: FMK UCM, 2020. ISBN 978-80-572-0112-0. s. 131.
2018 [4] HURAJOVÁ, A., MINÁRIKOVÁ, J. TV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position. Trnava: FMK UCM, 2018. ISBN 978-80-8105-968-1. s. 26.
2018 [4] PREDNÁ, N., BUČKOVÁ, Z. Relácie o varení v slovenských verejnoprávnych a komerčných televíziách. In: ŠVOAUK 2018 [online] : sekcia masmediálnej komunikácie. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 358 [2019-04-08]. ISBN 978-80-8105-981-0. Dostupné na: https://fmk.sk/download/SVOaUK-2018-Sekcia-masmedialnej-komunikacie.pdf
2016 [4] MEŠŤÁNKOVÁ, Mária. Politická komunikácia v médiách. In: Súmrak médií II. Košice: UPJŠ, 2016, s. 179, 180. ISBN 978-80-8152-419-6.
2015 [3] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Súčasnosť a budúcnosť verejnoprávneho vysielania vo Veľkej Británii. In: Autor - Vize - Meze - Televize. Praha: Česká televize, 2015, s. 119. ISBN 978-80-7404-176-1.
2014 [2] SZKURÁKOVÁ, L., BEDNÁRIK, J. Green marketing as opportunity for innovation. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing Identity : Explosion of Innovations. 2014. ISBN 978-80-8105-666-6, s. 510. WoS
2014 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia v Spojených štátoch amerických : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2014. ISBN 978-80-8105-608-6. s. 122.
2014 [1] VIŠŇOVSKÝ, J., LALUHOVÁ, J. Public television as a provider of human values. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 175-184. Scopus
2013 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia vo Veľkej Británii : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-508-9. s. 106.
|
2.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Mediálne právo / Peter Vojčík, Renáta Miščíková, Milan Botík. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2004. - 140 s. - ISBN 80-89034-65-9.
ohlasy:
2014 [4] JÁNOŠOVÁ, Denisa. Zvyšovanie právneho vedomia. In PETRANOVÁ, D., SOLÍK, M. (eds.) Otázky zvyšovania právneho vedomia v neprávnických študijných odboroch - Megatrendy a médiá 2014. 2014. ISBN 978-80-8105-583-6, s. 75.
2011 [4] MAGÁL, S., VALENTOVIČOVÁ, D. Filmový a mediálny manažment - filmová produkcia I. Trnava : FMK UCM, 2011. ISBN 978-80-8105-386-3. s. 236. |
3.
AED Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Násilie, agresivita a kyberšikana ako jedno z nebezpečenstiev internetovej komunikácie / Milan Botík, 2014.
In: Možnosti a nebezpečenstvá komunikácie na internete / vedeckí recenzenti: Eva Odlerová, Milan Potančok, Pavel Rankov. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2014. - ISBN 978-80-8105-605-5, s. 52-74 [1 AH].
ohlasy:
2018 [2] GÁLIK, S., HLADÍKOVÁ, V., PAVLAK, L. Cyberbullying and Opportunities for its Prevention. In: Media Literacy and Academic Research. 2018, 1(1), pp. 6-17. WoS |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Regionálny rozvoj - nové teoretické koncepcie = Regional development - new theoretical conceptions / Denisa Jánošová, Milan Botík, 2012.
In: Fórum inovatívnych myšlienok : zborník príspevkov z medzinárodnej odbornej konferencie uskutočnenej v rámci projektu ITMS 22410420018 Vytvorenie slovensko-českého klastra pre podporu inovatívnych technológií v cezhraničnom regióne, ktorý je realizovaný s finančnou podporou Operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika - Česká republika 2007 - 2013 / [zostavovatelia] Jozef Matúš, Daniela Kollárová ; recenzenti Anna Zaušková, Andrea Sujová. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - ISBN 978-80-8105-431-0, S. 53-59.
ohlasy:
2013 [4] MEŠŤÁNKOVÁ, Mária. CSR - budovanie pozitívneho imidžu firmy. In RYBANSKÝ, R., ZAUŠKOVÁ, A. (eds.) Marketing identity : dizajn, ktorý predáva. 2013. ISBN 978-80-8105-554-6, s. 305, 310.
2013 [3] BEDNÁRIK, J. Education and development of human resources in area of crisis management and corporate social responsibility. In Innovacionnye technologii upravlenija sociaľno-ekonomičeskim razvitiem regionov Rossii. 2013. ISBN 978-5-904122-70-6, s. 10.
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Uplatňovanie marketingu na univerzitách = Applying marketing at universities / Denisa Jánošová, Milan Botík, 2012.
In: Marketing vzdelávania a on-line vzdelávania - Megatrendy a médiá 2012 / editori zborníka: Dana Petranová, Slavomír Magál, Jozef Matúš. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2012. - ISBN 978-80-8105-392-4, S. 26-32. ohlasy:
2015 [4] DANECHOVÁ, Z., KUSÁ, A. Absolvent marketingovej komunikácie na ceste do reklamnej agentúry. Trnava: FMK UCM, 2015. ISBN 978-80-8105-775-5. s. 92.
2014 [4] LAKATOŠ, Igor. Interakcia inovácií v marketingovej komunikácii FMK. Trnava : UCM, 2014. ISBN 978-80-8105-637-6. s. 160.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
CLT03-SK05 FOTOROMA – Raising awareness on ROma cultural diversity and building an intercultural dialogue through photography |
2.
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky, |
3.
|
4.
|
5.
|