VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
331 (64 v katalógu FMK UCM) |
34 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
nesledované |
nesledované |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
nesledované |
21 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
18 |
12 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
6 /
3 |
0 /
2 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Marketing processes / Jarmila Šalgovičová, Anna Štefančiková. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2011. - 194 s. - ISBN 978-83-7729-119-1. |
2.
AAA Svoboda,Ján – Šalgovičová, Jarmila: Rozvoj online marketingu v oblasti hotelierstva [elektronický zdroj; recenzenti: Andrea Chlpeková, Rudolf Rybanský, Milan Máčal. - 1. vyd. - Ostrava : ÁMOS - Vzdělávací centrum a vydavatelství, 2013. - 1 CD-ROM (152 s.). - Elektronická monografia. - ISBN 978-80-87691-05-2.
|
3.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchWhy should we care about customer value? / Jarmila Šalgovičová, Silvia Klinčeková ; reviewers: Alena Kusá, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9. |
4.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Selected chapters of integrated marketing communication in the era of information society / Jarmila Šalgovičová, Silvia Klinčeková ; reviewers: Anna Šatanová, Rudolf Rybanský, Jozef Mihok. - 1. vyd. - Łódź : Księžy Młyn Dom Wydawniczy Michal Koliński, 2014. - 157 s. - ISBN 978-83-7729-242-6.
|
5.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchUse of marketing tools in selected aspects of circular economy / Jarmila Šalgovičová, Dominik Jánoš ; reviewers: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - [s.l.] : Professional Publishing, 2019. - 116 s. - ISBN 978-80-88260-41-7. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchUse of marketing tools in selected aspects of circular economy / Jarmila Šalgovičová, Dominik Jánoš ; reviewers: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - [s.l.] : Professional Publishing, 2019. - 116 s. - ISBN 978-80-88260-41-7. |
2.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchWhy should we care about customer value? / Jarmila Šalgovičová, Silvia Klinčeková ; reviewers: Alena Kusá, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9. |
3.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia / Jarmila Šalgovičová ; recenzenti: Rudolf Rybanský, Jaromíra Vaňová, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 146 s. - ISBN 978-80-8105-976-6.
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286.
[Šalgovičová Jarmila (25%) - Jánošová Denisa (25%) - Darázs Tamás (25%) - Sádecká Renáta (25%)]
|
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. -- ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online]. Spôsob prístupu:
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fsufs.2021.703223/full
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AAB8 Paulová, Iveta - Hekelová, Edita - Šatanová, Anna - Šalgovičová, Jarmila : Metódy zlepšovania efektívnosti a účinnosti TQM. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2008. - 304 s. - ISBN 978-80-227-2857-7 [vnútrofakult. kateg.: neuv.]
ohlasy:
[o3] x2008 Gašparík, Marián: Economic social model of quality management in corporation. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 81-86.
[o3] x2008 Gašparík, Jozef: Key activities and processes concerning the integrated management system development and implementation in construction company. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 75-80.
[o3] x2009 Kučerová, Marta: Stratégia Six Sigma - cesta k úspechu organizácie. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII : Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, 16.-17. dubna 2009, Praha, ČR. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2009. - ISBN 978-80-213-1941-7. - S. 39-42.
[o3] x2011 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Sustainable development in small and medium-sized engineering companies. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 22, No. 1. Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium "Intelligent Manufacturing & Automation: Power of Knowledge and Creativity", 23-26th November 2011, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2011. - ISBN 978-3-901509-83-4, s. 1637-1638.
[o4] x2008 Hvorecký, Jozef: Enhancing e-learning quality. In: Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike. DIVAI 2008 : Zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou. - Nitra 28.-29. 5. 2008. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2008. - ISBN 978-80-8094-317-2. - S. 31-36.
|
2.
AAB Podskľan, Adrián [30%] - Šalgovičová, Jarmila [M4000] [40%] - Hyršlová, Jaroslava [30%]: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM. - 1. vyd. - Hnúšťa : AP SOLUTION, 2004. - 215 s. - ISBN 80-968734-5-8
ohlasy:
[o3] x2005 Hajnik, Bartolomej - Bednárik, Jaroslav: Environmentálna orientácia - nevyhnutnosť našich podnikov. In: Finanční a logistické řízení - 2005 : Sborník referátů / konf.(heslo) Mezinárodní konference. Malenovice, Česká republika, 9.-10.6.2005. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita v Ostravě, 2005. - ISBN 80-248-0854-4. - S. 399-403.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - I (analitičeskij ierarchičeskij process). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 256-260.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - II (zainteresovannyje storony). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 261-267.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - III (ispoľzovanie metoda AIP dlja sozdanija strategičeskich celej zainteresovannych storon). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 275-287.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - IV (teoretičeskije osnovy ekologičeski orientirovannogo antikrizisnogo upravlenija riskami). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 287-296.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - V (ispoľzovanie metoda AIP v ekologičeski orientirovannom antikrizisnom upravlenii). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 297-310.
[o3] x2010 Hrdinová, Gabriela - Sakál, Peter - Drieniková, Katarína - Naňo, Tomáš: Skúsenosti s využitím metódy AHP pri riešení vybraných problémov spoločensky zodpovedného podnikania. In: In Look Days 2010 : International Scientific Conference. 10. - 13. 11.2010, Castle Hotel Hédervár, Hungary. - , 2010. - ISBN 978-80-970118-1-9. - [30]. |
3.
AAB Šalgovičová, Jarmila [M4000] [35%] - Paulová, Iveta [M300] [35%] - Kučerová, Marta [M4000] [10%] - Mĺkva, Miroslava [M4000] [20%]: Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu. - Trnava : Tripsoft, 2006. - 214 s. - ISBN 80-969390-6-8
ohlasy:
[o4] x2006 Dolinková, Zuzana - Sakál, Peter: Hodnotenie výkonnosti environmentálne orientovaného podniku s využitím exaktných metód - Balanced Scorecard. In: Procesné riadenie 2006 : Zborník z medzinárodnej odbornej konferencie / konf.(heslo) Medzinárodná odborná konferencia. Poprad, 15.-16.6.2006. - Poprad : Slovenská asociácia procesného riadenia, 2006. - ISBN 80-969519-0-4. - S. 40-47.
[o4] x2006 Sakál, Peter - Dolinková, Zuzana: Návrh tvorby environmentálne orientovaného BSC. In: Procesný manažér. - ISSN 1336-8680. - Roč. 1, č. 2 (2006), s. 5-15.
[o4] x2006 Sakál, Peter - Dolinková, Zuzana: Návrh tvorby environmentálne orientovaného BSC. Proposal of creation of environmental oriented BSC. In: Materials Science and Technology [elektronický zdroj]. - ISSN 1335-9053. - Roč. 6, č. 3 (2006).
[o4] x2007 Senčáková, Lenka - Sütőová, Andrea: Meranie spokojnosti zákazníka. In: Nové trendy v manažérstve kvality : 3. ročník medzinárodného seminára pedagógov študijného programu Kvalita produkcie. Trnava, 18.-19.9.2007. - Trnava : AlumniPress, 2007. - ISBN 978-80-8096-027-8. - S. 115-118.
|
4.
ACB Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing v manažérstve kvality. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2005. - 202 s. - (Edícia vysokoškolských učebníc). - e-učebnica. - ISBN 80-227-2288-X (https://sweb.mtf.stuba.sk) [vnútrofakult. kateg.: neuv.]
[jazyk: slovenčina]
ohlasy:
[o1] x2009 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - registrovaný: Web of Science. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 20, No. 1 Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings of the 20th international DAAAM symposium "Intelligent manufacturing & automation: Focus on theory, practice and education" 25 - 28th November 2009, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2009. - ISBN 978-3-901509-70-4, s. 1679-1680 (v indexe Web of Science).
[o1] x2012 Babčanová, Dagmar - Prajová, Vanesa - Marková, Petra: Brand Management - the Part of Integrated Marketing Communication of Industrial Enterprises. - registrovaný: Web of Science. In: Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : Neapolis University, Pafos, Cyprus, 8 - 9 November 2012. - Reading : Academic Publishing International Limited, 2012. - ISBN 978-1-908272-76-8[E]. - S. 15-21 (v indexe Web of Science).
[o3] x2006 Mĺkva, Miroslava: Human resources management in the quality management system. In: RaDMI 2006 : Proceedings on CD-ROM / konf.(heslo) International Conference. Budva, Montenegro, 13-17.Sept. 2006. - Trstenik : High Technical Mechanical School of Trstenik, 2006. - ISBN 86-83803-21-X. - S. 1-3.
[o3] x2010 Prajová, Vanesa - Rybanský, Rudolf: Brand management. In: INTERCATHEDRA. - ISSN 1640-3622. - No 26 (2010), s. 112-116.
[o3] x2010 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010. - 152 s. - ISBN 978-83-7729-058-3.
[o3] x2011 Mošať, Miroslav: Hlediska vztahu mezi kvalitou a cenou. In: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011 (MMK 2011) : Sborník příspěvků. Česká republika, Hradec Králové, 12. - 16. 12. 2011. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2011. - ISBN 978-80-904877-7-2.
[o4] x2008 Gúčik, Marian - Benčaj, Michal: Manažérstvo sťažností v organizáciách cestovného ruchu. In: Acta oeconomica No 24 : Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. - ISBN 978-80-8083-620-7. - S. 43-53.
[o4] x2009 Soboň, Tomáš: Six Sigma vs. other systems of quality improvements. In: CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : Proceedings of the 17th International Science Conference, Trnava 22.-23. October 2009. - Trnava : AlumniPress, 2009. - ISBN 978-80-8096-100-8. - S. 320-325.
|
5.
ADF Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing a komplexné manažérstvo kvality. Marketing and the total quality management. In: Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava. - ISSN 1336-1589. - Vol. 12 (2002), s. 135-138 [vnútrofakult. kateg.: neuv.]
[jazyk: slovenčina]
ohlasy:
[o3] x2004 Podskľan, Adrián: Filozofia TQEM verzus stratégia podniku. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III : Sborník / konf.(heslo) Mezinárodní vědecká konference. Praha, 7.-8.10.2004. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2004. - ISBN 80-213-1162-2. - S. 108-111.
[o3] x2004 Podskľan, Adrián: Podnikové environmentálne a ekologické náklady. In: Environmentální manažerské účetnictví : Vybrané stati k problematice environmentálního účetnictví. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004. - ISBN 80-7194-643-5. - S. 47-51.
[o4] x2003 Soboň, Tomáš: Zmena vo filozofii a prístupoch k manažérstvu kvality. In: Nové trendy v manažérstve kvality : Zborník / konf.(heslo) Vedecký seminár s medzinárodnou účasťou. Trnava, Apríl 2003. - Bratislava : STU v Bratislave MTF, 2003. - ISBN 80-227-1894-7. - S. 151-156.
[o4] x2005 Podskľan, Adrián: Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29.
[o4] x2005 Podskľan, Adrián: Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
Zodpovedná riešiteľka VEGA č. 1/0558/12 (2012 – 2014): "Výskum faktorov ovplyvňujúcich selekciu a implementáciu nástrojov integrovanej marketingovej komunikácie s ohľadom na bezpečnosť informácií a ochranu zákazníkov“, |
2.
Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky ( 2018 -2020) |
3.
Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0640/15 „Koncepcia Phygital a jejuplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov |
4.
Členka riešiteľského kolektívu VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD. |
5.
|