Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Jarmila Šalgovičová

dátum poslednej aktualizácie: 01.10.2022

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly Šalgovičová, Jarmila, prof., Ing., CSc.
I.2 Rok narodenia 1950
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) profesor
I.5 E-mailová adresa jarmila.salgovicova@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa VŠE Bratislava 1974 Vnútorný obchod
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa VŠE Bratislava 1988 Odvetvové a prierezové ekonomiky
Titul docent MTF STU Trnava 1996 Inžinierstvo kvality produkcie
Titul profesor FMK UCM v Trnave 2011 Masmediálne štúdiá
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
Profesorka FMK UCM v Trnave 2009 - súčasnosť
Profesorka MTF STU v Trnave 1986 - 2013
Stredoškolská učiteľka SOU obchodné v Trnave 1976 - 1986
Odborná referentka DzO OFS v Trnave 1974 - 1975

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Doplnkové pedagogické štúdium VŠE Bratislava 1986
Intenzívny kurz Obsluha počítačov typu IBM PC Kolping Slovensko 1999
Intensive English Language course Sheffield Hallam University Tesol Centre 2000
Course „Quality in Health and Social Care Institutions“ Dum techniky Ostrava 2004
Škola jazykovej komunikácie STU 2009
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 2020
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 2020
Projektový manažment: Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii marketingová komunikácia druhý Mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment a marketing masmediálna komunikácia prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 0 11 1
Počet obhájených prác 79 199 8
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 331 (64 v katalógu FMK UCM) 34
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus nesledované nesledované
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti nesledované 21
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 18 12
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni 6 / 3 0 / 2
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Marketing processes / Jarmila Šalgovičová, Anna Štefančiková. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2011. - 194 s. - ISBN 978-83-7729-119-1.
2.  AAA Svoboda,Ján – Šalgovičová, Jarmila: Rozvoj online marketingu v oblasti hotelierstva [elektronický zdroj; recenzenti: Andrea Chlpeková, Rudolf Rybanský, Milan Máčal. - 1. vyd. - Ostrava : ÁMOS - Vzdělávací centrum a vydavatelství, 2013. - 1 CD-ROM (152 s.). - Elektronická monografia. - ISBN 978-80-87691-05-2.
3.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchWhy should we care about customer value? / Jarmila Šalgovičová, Silvia Klinčeková ; reviewers: Alena Kusá, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9.
4.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Selected chapters of integrated marketing communication in the era of information society / Jarmila Šalgovičová, Silvia Klinčeková ; reviewers: Anna Šatanová, Rudolf Rybanský, Jozef Mihok. - 1. vyd. - Łódź : Księžy Młyn Dom Wydawniczy Michal Koliński, 2014. - 157 s. - ISBN 978-83-7729-242-6.
5.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchUse of marketing tools in selected aspects of circular economy / Jarmila Šalgovičová, Dominik Jánoš ; reviewers: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - [s.l.] : Professional Publishing, 2019. - 116 s. - ISBN 978-80-88260-41-7.
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchUse of marketing tools in selected aspects of circular economy / Jarmila Šalgovičová, Dominik Jánoš ; reviewers: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - [s.l.] : Professional Publishing, 2019. - 116 s. - ISBN 978-80-88260-41-7.
2.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchWhy should we care about customer value? / Jarmila Šalgovičová, Silvia Klinčeková ; reviewers: Alena Kusá, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9.
3.  AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia / Jarmila Šalgovičová ; recenzenti: Rudolf Rybanský, Jaromíra Vaňová, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 146 s. - ISBN 978-80-8105-976-6.
4.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286. [Šalgovičová Jarmila (25%) - Jánošová Denisa (25%) - Darázs Tamás (25%) - Sádecká Renáta (25%)]
5.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. -- ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online]. Spôsob prístupu: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fsufs.2021.703223/full
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1.  AAB8 Paulová, Iveta - Hekelová, Edita - Šatanová, Anna - Šalgovičová, Jarmila : Metódy zlepšovania efektívnosti a účinnosti TQM. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2008. - 304 s. - ISBN 978-80-227-2857-7 [vnútrofakult. kateg.: neuv.]

ohlasy:

   [o3] x2008 Gašparík, Marián: Economic social model of quality management in corporation. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 81-86. [o3] x2008 Gašparík, Jozef: Key activities and processes concerning the integrated management system development and implementation in construction company. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 75-80. [o3] x2009 Kučerová, Marta: Stratégia Six Sigma - cesta k úspechu organizácie. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII : Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, 16.-17. dubna 2009, Praha, ČR. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2009. - ISBN 978-80-213-1941-7. - S. 39-42. [o3] x2011 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Sustainable development in small and medium-sized engineering companies. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 22, No. 1. Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium "Intelligent Manufacturing & Automation: Power of Knowledge and Creativity", 23-26th November 2011, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2011. - ISBN 978-3-901509-83-4, s. 1637-1638. [o4] x2008 Hvorecký, Jozef: Enhancing e-learning quality. In: Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike. DIVAI 2008 : Zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou. - Nitra 28.-29. 5. 2008. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2008. - ISBN 978-80-8094-317-2. - S. 31-36.
2.  AAB Podskľan, Adrián [30%] - Šalgovičová, Jarmila [M4000] [40%] - Hyršlová, Jaroslava [30%]: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM. - 1. vyd. - Hnúšťa : AP SOLUTION, 2004. - 215 s. - ISBN 80-968734-5-8

ohlasy:

   [o3] x2005 Hajnik, Bartolomej - Bednárik, Jaroslav: Environmentálna orientácia - nevyhnutnosť našich podnikov. In: Finanční a logistické řízení - 2005 : Sborník referátů / konf.(heslo) Mezinárodní konference. Malenovice, Česká republika, 9.-10.6.2005. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita v Ostravě, 2005. - ISBN 80-248-0854-4. - S. 399-403. [o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - I (analitičeskij ierarchičeskij process). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 256-260. [o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - II (zainteresovannyje storony). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 261-267. [o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - III (ispoľzovanie metoda AIP dlja sozdanija strategičeskich celej zainteresovannych storon). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 275-287. [o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - IV (teoretičeskije osnovy ekologičeski orientirovannogo antikrizisnogo upravlenija riskami). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 287-296. [o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - V (ispoľzovanie metoda AIP v ekologičeski orientirovannom antikrizisnom upravlenii). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 297-310. [o3] x2010 Hrdinová, Gabriela - Sakál, Peter - Drieniková, Katarína - Naňo, Tomáš: Skúsenosti s využitím metódy AHP pri riešení vybraných problémov spoločensky zodpovedného podnikania. In: In Look Days 2010 : International Scientific Conference. 10. - 13. 11.2010, Castle Hotel Hédervár, Hungary. - , 2010. - ISBN 978-80-970118-1-9. - [30].
3.  AAB Šalgovičová, Jarmila [M4000] [35%] - Paulová, Iveta [M300] [35%] - Kučerová, Marta [M4000] [10%] - Mĺkva, Miroslava [M4000] [20%]: Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu. - Trnava : Tripsoft, 2006. - 214 s. - ISBN 80-969390-6-8

ohlasy:

   [o4] x2006 Dolinková, Zuzana - Sakál, Peter: Hodnotenie výkonnosti environmentálne orientovaného podniku s využitím exaktných metód - Balanced Scorecard. In: Procesné riadenie 2006 : Zborník z medzinárodnej odbornej konferencie / konf.(heslo) Medzinárodná odborná konferencia. Poprad, 15.-16.6.2006. - Poprad : Slovenská asociácia procesného riadenia, 2006. - ISBN 80-969519-0-4. - S. 40-47. [o4] x2006 Sakál, Peter - Dolinková, Zuzana: Návrh tvorby environmentálne orientovaného BSC. In: Procesný manažér. - ISSN 1336-8680. - Roč. 1, č. 2 (2006), s. 5-15. [o4] x2006 Sakál, Peter - Dolinková, Zuzana: Návrh tvorby environmentálne orientovaného BSC. Proposal of creation of environmental oriented BSC. In: Materials Science and Technology [elektronický zdroj]. - ISSN 1335-9053. - Roč. 6, č. 3 (2006). [o4] x2007 Senčáková, Lenka - Sütőová, Andrea: Meranie spokojnosti zákazníka. In: Nové trendy v manažérstve kvality : 3. ročník medzinárodného seminára pedagógov študijného programu Kvalita produkcie. Trnava, 18.-19.9.2007. - Trnava : AlumniPress, 2007. - ISBN 978-80-8096-027-8. - S. 115-118.
4.  ACB Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing v manažérstve kvality. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2005. - 202 s. - (Edícia vysokoškolských učebníc). - e-učebnica. - ISBN 80-227-2288-X (https://sweb.mtf.stuba.sk) [vnútrofakult. kateg.: neuv.] [jazyk: slovenčina]

ohlasy:

   [o1] x2009 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - registrovaný: Web of Science. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 20, No. 1 Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings of the 20th international DAAAM symposium "Intelligent manufacturing & automation: Focus on theory, practice and education" 25 - 28th November 2009, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2009. - ISBN 978-3-901509-70-4, s. 1679-1680 (v indexe Web of Science). [o1] x2012 Babčanová, Dagmar - Prajová, Vanesa - Marková, Petra: Brand Management - the Part of Integrated Marketing Communication of Industrial Enterprises. - registrovaný: Web of Science. In: Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : Neapolis University, Pafos, Cyprus, 8 - 9 November 2012. - Reading : Academic Publishing International Limited, 2012. - ISBN 978-1-908272-76-8[E]. - S. 15-21 (v indexe Web of Science). [o3] x2006 Mĺkva, Miroslava: Human resources management in the quality management system. In: RaDMI 2006 : Proceedings on CD-ROM / konf.(heslo) International Conference. Budva, Montenegro, 13-17.Sept. 2006. - Trstenik : High Technical Mechanical School of Trstenik, 2006. - ISBN 86-83803-21-X. - S. 1-3. [o3] x2010 Prajová, Vanesa - Rybanský, Rudolf: Brand management. In: INTERCATHEDRA. - ISSN 1640-3622. - No 26 (2010), s. 112-116. [o3] x2010 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010. - 152 s. - ISBN 978-83-7729-058-3. [o3] x2011 Mošať, Miroslav: Hlediska vztahu mezi kvalitou a cenou. In: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011 (MMK 2011) : Sborník příspěvků. Česká republika, Hradec Králové, 12. - 16. 12. 2011. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2011. - ISBN 978-80-904877-7-2. [o4] x2008 Gúčik, Marian - Benčaj, Michal: Manažérstvo sťažností v organizáciách cestovného ruchu. In: Acta oeconomica No 24 : Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. - ISBN 978-80-8083-620-7. - S. 43-53. [o4] x2009 Soboň, Tomáš: Six Sigma vs. other systems of quality improvements. In: CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : Proceedings of the 17th International Science Conference, Trnava 22.-23. October 2009. - Trnava : AlumniPress, 2009. - ISBN 978-80-8096-100-8. - S. 320-325.
5.  ADF Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing a komplexné manažérstvo kvality. Marketing and the total quality management. In: Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava. - ISSN 1336-1589. - Vol. 12 (2002), s. 135-138 [vnútrofakult. kateg.: neuv.] [jazyk: slovenčina]

ohlasy:

   [o3] x2004 Podskľan, Adrián: Filozofia TQEM verzus stratégia podniku. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III : Sborník / konf.(heslo) Mezinárodní vědecká konference. Praha, 7.-8.10.2004. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2004. - ISBN 80-213-1162-2. - S. 108-111. [o3] x2004 Podskľan, Adrián: Podnikové environmentálne a ekologické náklady. In: Environmentální manažerské účetnictví : Vybrané stati k problematice environmentálního účetnictví. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004. - ISBN 80-7194-643-5. - S. 47-51. [o4] x2003 Soboň, Tomáš: Zmena vo filozofii a prístupoch k manažérstvu kvality. In: Nové trendy v manažérstve kvality : Zborník / konf.(heslo) Vedecký seminár s medzinárodnou účasťou. Trnava, Apríl 2003. - Bratislava : STU v Bratislave MTF, 2003. - ISBN 80-227-1894-7. - S. 151-156. [o4] x2005 Podskľan, Adrián: Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29. [o4] x2005 Podskľan, Adrián: Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39.
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  Zodpovedná riešiteľka VEGA č. 1/0558/12 (2012 – 2014): "Výskum faktorov ovplyvňujúcich selekciu a implementáciu nástrojov integrovanej marketingovej komunikácie s ohľadom na bezpečnosť informácií a ochranu zákazníkov“,
2.  Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky ( 2018 -2020)
3.  Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0640/15 „Koncepcia Phygital a jejuplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov
4.  Členka riešiteľského kolektívu VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.
5. 

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členka VR FMK UCM Trnava, UCM Trnava SMÚ Bratislava, TnUAD Trenčín 2010 - 2019 - 2010 – 2015 2009 - 2011
Členstvo v komisiách Odborovej komisie 3-2-3 masmediálne štúdiá FMK UCM v Trnave, Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM, Technickej normalizačnej komisie č. 22 KVALITA, členka Českej marketingovej spoločnosti, komisie pre dizertačné skúšky na MTF STU, EF UMB, FM TnUAD predsedkyňa komisie pre štátne skúšky na bakalárskom a inžinierskom stupni štúdia na MTF STU 2007 – 2010, na FM TnUAD Trenčín 2007-2011 odborná hodnotiteľka projektov VEGA
Členstvo v redakčných radách časopisov Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Vedecké práce MtF STU – ISSN 1336-1589 Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Materials Science and Technology – ISSN 1335-9053 Členka redakčnej rady odborného časopisu Fórum Manažéra – ISSN 1336-7773
Členstvo vo Vedeckých radách konferencií Marketing Identity FMK UCM, CO-MAT-TECH Trnava, Akademická Dubnica , Nové trendy v manažérstve kvality Trnava
školiteľka doktorandského štúdia v ŠP: Marketingová komunikácia, Inžinierstvo kvality produkcie Priemyselné inžinierstvo FMK UCM Trnava MTF STU Trnava
Členstvo v profesných organizáciách KUM, ČMS 2019 - súčasnosť
Ohlasy na vedeckú činnosť od: ÚVNN Ružomberok Trnavská univerzita v Trnave Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce SOFTIP Žilina MBA Enterprise Corps Slovakia Fachhochschule Braunschwig/Wolfenbuttel University of Sheffiels Department of Russian and Slavonic Studies Sheffield Hallam University 2008 2008 2004 1994 1994 1994
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
Členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM 2020 - súčasnosť

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Fachhochschule 1994 Braunschwig/Wolfenbuttel Deutschland apríl – máj 1994 Konzultácie súvisiace s prípravou študijného programu Sozialwese
University of Sheffield Department of Russian and Slavonic Studies Sheffield Hallam University1994 Sheffield GB jún – júl 1994 Konzultácie súvisiace s štúdiom manažérstva kvality vzdelávacej inštitúcie prípravou študijného programu Sozialwese

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)

Spolupráca s praxou: Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingu a služieb zákazníkom v akciovej spoločnosti Slovenský plynárenský priemysel, OJ Služby zákazníkom. Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingových stratégií v stavebníctve - Invex, s.r.o. Trnava, Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingových procesov v zdravotníctve – SURGERY, s.r.o. , AGAVE, s.r.o. Vyžiadané prednášky: Slovenská spoločnosť pre kvalitu – XIV. Medzinárodná konferencia Svetový deň kvality – prednáška: „Dvadsaťročná história noriem systémov manažérstva kvality“. 2007 Konferencia. Kvalitet 2005, Faculty of Mechanical Engineering in Zenica. Bosna i Hercegovina. 2005 Konferencia Kvalitet 2005 článok: Šalgovičová, Bílý – Quality, Safety and legal Responsibility for Product SMU Bratislava: Marketing v organizácii poskytujúcej služby a výkony podľa zákona. Bratislava 2004 SMÚ Bratislava: Možnosti implementácie marketingových činnosti v špecifických službách, 2003 1. a 2. ročník vedeckej a odbornej konferencie Marketing služeb v praxi finančních institucií Newport University Faculty o Business Administration, Ostrava, Czech Republic r. 1998, 1999 University of Sheffield Department of Russian and Slavonic Studies,: Basic Problems of the Slovac Economy. 1994

Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Profesorka Jarmila Šalgovičová pôsobí na FMK UCM ako členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality, predsedníčka komisií pre štátne skúšky bakalárskeho, magisterského a doktorandského štúdia v študijnom programe marketingová komunikácia na FMK UCM v Trnave, skúšobných komisií pre dizertačné skúšky, komisií pre obhajoby dizertačných prác v študijnom programe marketingová komunikácia. Taktiež je členkou Vedeckej rady FMK UCM, Vedeckej rady UCM, Odborovej komisie 3-2-3 masmediálne štúdiá FMK UCM v Trnave. Jej publikačná a vedecko-výskumná činnosť napomáha rozvoju študijného programu Marketingová komunikácia. Vedecká a odborná profilácia je orientovaná po celú dobu pôsobenia vo vysokoškolskom vzdelávacom a vedeckovýskumnom pôsobení na marketing a marketingovú a masmediálnu komunikáciu ako v oblasti formálneho a neformálneho vzdelávania, tak aj v rovine praktickej aplikácie vo výrobnej a nevýrobnej sfére. Predmetom vedeckého skúmania je hľadanie a nachádzanie súvislosti a prepojenia marketingovej koncepcie manažérstva s koncepciou manažérstva kvality pre prospech zákazníka, organizácie, ako aj pre spoločensky zodpovedný prístup k udržateľnému rozvoju. Aplikácia procesne orientovaného marketingového manažérstva v spojení so zameraním sa na systémové zvyšovanie kvality nielen produkcie, ale aj manažérstva je možným východiskom a prístupom k realizácii takto ponímanej manažérskej filozofie. Dôkazom vyššie uvedeného, a tiež dôkazom podstatného vplyvu profesorky Šalgovičovej na uskutočňovanie študijného programu je nielen účasť na riešení medzinárodných a domácich projektov, ale aj viac ako 100 evidovaných citácií a ohlasov v domácich publikáciách a 50 evidovaných citácií a ohlasov v publikáciách zahraničných, 6 vyžiadaných prednášok a publikácií a ohlasov na vedeckú činnosť.
Anglický jazyk:
Professor Jarmila Šalgovičová works at FMK UCM as a member of the Council for Internal Quality Assessment, chairwoman of commissions for state examinations of bachelors, masters, and doctoral studies in the study program marketing communication at FMK UCM in Trnava, examination commissions for dissertation examinations, dissertation defense commissions marketing communication program. She is also a member of the Scientific Board of FMK UCM, the Scientific Board of UCM, and the Trade Commission of 3-2-3 mass media studios FMK UCM in Trnava. Her publishing and scientific research activities help to develop the Marketing Communication study program. Scientific and professional profiling is oriented throughout the operation in higher education and scientific research on marketing and marketing and mass media communication both in the field of formal and non-formal education, as well as in the level of practical application in the production and non-production sphere. The subject of scientific research is the search for and finding the connection and connection of the marketing concept of management with the idea of quality management for the benefit of the customer, and the organization, as well as for a socially responsible approach to sustainable development. The application of process-oriented marketing management in conjunction with the focus on systemically improving the quality of not only production but also management is a possible starting point and approach to the implementation of such an understood philosophy of management. Evidence of the above, as well as proof of the significant influence of Professor Šalgovičová on the implementation of the study program, is not only participation in international and domestic projects, but also more than 100 registered