VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
77 |
33 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
5 |
5 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
[3] Citácie: 48 / [4] Citácie: 31 |
[3] Citácie: 16 / [4] Citácie: 9 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
[1] Citácie: 16 / [2] Citácie: 6 |
[1] Citácie: 9 / [2] Citácie: 4 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
7 /
2 |
4 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
WOJCIECHOWSKI, Łukasz Pawel. Ambient marketing: + case studies in V4. 1. vyd. Kraków: Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2016. 149 s. ISBN 978-83-7490-953-2.
Kategória podľa SAAVŠ: A+ |
2.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých monografiách
FICHNOVÁ, Katarína, Wojciechowski, Lukasz a Mikuláš, Peter. Trust and Marketing. In: Intuition, Trust and Analytics. Abingdon Oxfordshire: CRC Press - Taylor & Francis Group, 2018, P. 143-172 [2,17 AH]. ISBN 978-1-138-71912-5.
Indexované v databáze Scopus
Kategória podľa SAAVŠ: A+ |
3.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
SZYSZKA, Michał a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 236 s. [12,11 AH]. ISBN 978-80-8105-987-2.
Kategória podľa SAAVŠ: A |
4.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Peter SZABO. A reflection on the citizens ́ attitudes to the political situation (and their creative renditions). Communication today. Roč. 10, č. 1 (2019), s. 76-92. ISSN 1338-130X.
Kategória podľa SAAVŠ: A+ |
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
SHELTON, Amiee J., Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Jamie WARNER. Ambient Marketing Practices in the United States: A Professional View. Communication Today. Vol. 7, no. 1 (2016), pp. 66-81. ISSN 1338-130X.
Kategória podľa SAAVŠ: A+ |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých monografiách
FICHNOVÁ, Katarína, Wojciechowski, Lukasz a Mikuláš, Peter. Trust and Marketing. In: Intuition, Trust and Analytics. Abingdon Oxfordshire: CRC Press - Taylor & Francis Group, 2018, P. 143-172 [2,17 AH]. ISBN 978-1-138-71912-5. |
2.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
WOJCIECHOWSKI, Łukasz Pawel. Ambient marketing: + case studies in V4. 1. vyd. Kraków: Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2016. 149 s. ISBN 978-83-7490-953-2.
Kategória podľa SAAVŠ: A+ |
3.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
SZYSZKA, Michał a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 236 s. [12,11 AH]. ISBN 978-80-8105-987-2. |
4.
ABC BADJAK, Andrzej a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Nowe technologie cyfrowe w komunikacji marketingowej. In: Cyfrowa komunikacja organizacji. redakcja naukowa Barbara Filipczyk, Jerzy Gołuchowski. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2020, s. 209-225 [1,1 AH]. ISBN 978-83-7875-612-5. |
5.
ADN FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Peter SZABO. A reflection on the citizens ́ attitudes to the political situation (and their creative renditions). Communication today. Roč. 10, č. 1 (2019), s. 76-92. ISSN 1338-130X. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ABC 001 FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Peter MIKULÁŠ. Trust and Marketing. In: Intuition, Trust, and Analytics. edited by Jay Liebowitz, Joanna Paliszkiewicz, Jerzy Gołuchowski. Boca Raton: CRC Press Taylor & Francis Group, 2018, s. 143-172 [2,17 AH]. ISBN 978-1387-1912-5.
ohlasy:
2019 [1] STERNADORI, M., ABITBOL, A. Support for women´s rights and feminist self-identification as antecedents of attitude toward femvertising. In: Journal of Consumer Marketing. 2019, DOI 10.1108/JCM-05-2018-2661. WoS
2018 [3] SPÁLOVÁ, L., SZABO, P. Migration Policy in the European Union - Methodological Modification of Psychosemantic Methods. In: ICEI 2018: Proceedings of the 4th International Conference on European Integration 2018. Ostrava: VŠB, 2018, s. 1338, 1341. ISBN 978-80-248-4169-4. |
2.
ADE 002 WOJCIECHOWSKI, Łukasz Pawel a Viktória BABJAKOVÁ. Necromarketing in the Media and Marketing Communications. Social Communication. Vol. 2 (2015), pp. 15-29 [online]. ISSN 2299-5382.
ohlasy:
2018 [3] OCHOA DAZA, P.E. Necromarketing digital. Una mirada a la publicidad que gira en torno a la muerte. In: Publicidad dinámica y contextual. Colombia: Faundación Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano Carrera, 2018, s. 80-96. ISSN 2619-5321. |
3.
ADM 001 FICHNOVÁ, Katarína a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Election Opinion Polls and Their Impacts on Voting Preferences of Slovak and Polish Voters. European Journal of Science and Theology. Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 261-272. ISSN 1841-0464.
ohlasy:
2017 [3] BAHNSEN, Oke. An Agent-Based Approach to Estimate Social Interaction Effects on Government Satisfaction in Germany [online]. 2017. Dostupné na: https://okebahnsen.netlify.app/publication/abm/
2017 [1] MIKULÁŠ, P., CHALÁNYOVÁ, O. Celebritization of religious leaders in contemporary culture. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 43-52. Scopus |
4.
AFD 001 MIKULÁŠ, Peter a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Celebrity naecromarketing: Nonliving celebrities in media communication. In: Marketing Identity: Digital Life - part I.. editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015, S. 192-207. ISBN 978-80-8105-779-3.
ohlasy:
2018 [3] OCHOA DAZA, P.E. Necromarketing digital. Una mirada a la publicidad que gira en torno a la muerte. In: Publicidad dinámica y contextual. Colombia: Faundación Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano Carrera, 2018, s. 80-96. ISSN 2619-5321.
2017 [3] BULANDA, I., CHALANYOVA, O., KOPRDA, T. Adolescents´ perception of celebrities in social advertising: activation of transactional analysis ego states. In: Economic and Social Development: Book of Proceedings. Varazdin: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, 2017, s. 343-353. ISSN 1849-7535.
2017 [3] LABERSCHEK, Marcin. Nekromarketingowe strategie pozycjonowania produktów informacyjnych w serwisach internetowych. In: Zarządzanie mediami. 2017, 5(2), s. 45, 59.
|
5.
ADN 001 SHELTON, Amiee J., Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Jamie WARNER. Ambient Marketing Practices in the United States: A Professional View. Communication Today. Vol. 7, no. 1 (2016), pp. 66-81. ISSN 1338-130X. ohlasy:
2021 [3] HAMMAD, A.A. The Impact of Adopting Guerilla Marketing on Increasing the Market Share of EgyptAir Airlines. 2021, 21(2), pp. 113-128.
2020 [3] GOLUBKOVA, E. The Urban Environment Transformation Through Ambient Media in the Estimates of the Yekaterinburg Asvertising Community. In: XXIII International Conference "Culture, Personality, Society in the Conditions of Digitalization: Methodology and Experience of Empirical Research" named after professor L.N. Kogan. Jekaterinburg: Ural Federal University named after the first President of Russia B.N. Yeltsin, 2020, s. 364-373. ISBN 978-5-91256-474-1.
2019 [3] GOLUBKOVA, E.A., GRUNT, E.V. Ambient Media as a New Trend in Socio-Cultural Space of Russian City. In: Russian Man and Power in the Context of Dramatic Changes in Todays World. Yekaterinburg: Liberal Arts University - University for Humanities, 2019, s. 355-363.
2019 [1] ROUX, T. Drifting between Counting Atoms and Telling Stories: Quantitative and Qualitative Ambient OOH Media Planning Guidelines for Emerging Economies. In: Journal of Global Marketing. 2019, 32(1), pp. 49-63. Scopus
2019 [3] GOLUBKOVA, E.A. Nestandartnye kommunikacii v ocenkach professionaľnogo reklamnogo soobščestva Jekaterinburga. In: Tempus et Memoria. 2019, 14(4/194).
2019 [3] MONFARED, N., HAGHBIN, F. Resemioticisation of the Context of Situation in Ambient Billboards (A Case Study of Teheran). In: Iranian Journal of Sociolinguistics. 2019.
2019 [1] GRUNT, E., GOLUBKOVA, E. Ambient media in the modern information society. In: III Post mass media in the modern informational society (PMMIS 2019) journalistic text in a new technological environment: achievements and problems. Nicosia: Future Acad, 2019, pp. 573-583. WoS
2019 [3] GOLUBKOVA, E.A. Vozmožnosti kuľturnoj identifikacii posredstvom innovacionnych mediakommunikacij (Ambient media). In: Kuľtura, ličnosť, obščestvo v sovremennom mire: metodologija, opyt empiričeskogo issledovanija. Jekaterinburg: Uraľskij Federaľnyj universitet, 2019, s. 697-705. ISBN 978-5-91256-440-6.
2018 [1] STOENESCU, A.O. The Impact of Unconventional Marketing Communications. In: International conference on marketing and business development. Bucharest: Bucharest Univ Economic Studies Publishing House, 2018, pp. 85-94. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
KEGA 023UCM-4/2020: Rozvoj digitálny herných štúdií a dizajnu. Úloha v projekte: spoluriešiteľ. 1/2020 - 1/2022 |
2.
APVV-18-0257: Inkubátor multimediálnej digitálnej produkcie – recipročný transfer vedy, umenia a kreatívnych priemyslov. Úloha v projekte: spoluriešiteľ. Doba riešenia: 3/2020 - 3/2022 |
3.
KEGA 017UKF-4/2015: Ambientná komunikácia ako nová alternatíva marketingovej komunikácie v štátoch Vyšehradskej skupiny príprava modernej vysokoškolskej učebnice. Úloha v projekte: Zodpovedný riešiteľ 9/2015 - 12/2016 Hodnotený ako excelentný |
4.
OPV ITMS 26110230080: Ekvivalencia študijných programov FF UKF v Nitre a poprednej zahraničnej univerzity v Poľsku. Úloha v projekte: spoluriešiteľ. Doba riešenia: 4/2013 - 12/2015 |
5.
VF 60900018: Creativity for masmedial studies - marketing communication in the V4 countries conditions. Úloha v projekte: spoluriešiteľ. Doba riešenia: 9/2010 - 12/2015 |
VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností
|
Člen zoznamu hodnotiteľov v oblasti vzdelávania Mediální a komunikační studia a Psychologie. |
Národní akreditační úřad pro vysoké školství, Praha, Česká republika |
od 24. novembra 2020 - trvá |
Člen odborovej komisie pre š.o. 3.2.3. masmediálne štúdiá |
Filozoficka Fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovesnká republika |
2020 - súčasnosť |
Člen kolegia recenzentov časopisu Studia de Cultura |
Katedra Mediów i Badań Kulturowych Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Karkov, Poľska republika |
2019 - súčasnosť |
Člen odborovej spoločnosti v zahraničí |
Klub učitelů marketingu - Česká marketingová společnost, Praha, Česká republika |
2017 - súčasnosť |
Člen komisií PhD. a PhDr. (2.1.6 estetika) |
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, Slovenská republika |
2016 - súčasnosť |
Člen redakčnej rady časopisu Media-Kultura-Biznes |
Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, Poľska republika |
2016 - súčasnosť |
Člen redakčnej rady časopisu Dot.Comm |
Európska Akadémia Manažmentu, Marketingu a Médií, o.z., Bratislava, Slovenská republika |
2013 - súčasnosť |
Členstvo v odbornom združení |
Slovenský syndikát novinárov, Bratislava, Slovenská republika |
2010 - súčasnosť |