VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
143 |
46 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
19 |
11 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
274 |
68 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
118 |
48 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
/
|
/
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH]. |
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media and truth in the perspective of the practice and life form of the modern "Homo medialis" / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 4-19. |
3.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Living World and Its Axiological Contexts / Sabína Gáliková Tolnaiová, Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.91907.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 39-51 [1,26 AH].
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105.
|
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2021. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH]. |
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media and truth in the perspective of the practice and life form of the modern "Homo medialis" / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 4-19.
|
3.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Living World and Its Axiological Contexts / Sabína Gáliková Tolnaiová, Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.91907.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 39-51 [1,26 AH].
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105. |
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2021. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
ohlasy:
2022 [02] HOWARD, T.D., da CRUZ, J.A. Like the Sea, So Cyberspace. In: Journal of Advanced Military Studies. 2022, 13(2), s. 142-152.
2022 [02] POPOVENIUC, Bogdan. Personal and moral identity in the 4th space. In: Filozofia i nauka. 2022, 10, s. 1842021
[2] VRABEC, N., ODZIOMKOVA, J. Self-presentation as a Component of Personal Identity in Cyberspace. In: Ejmap. 2021, 9(1), pp. 86-96. WoS
2021 [3] McGREGOR, S.L.T., GIBBS, P. Being in the Hidden Third: Insights into Transdisciplinary Ontology. In: Conducting Transdisciplinary Research. ATLAS Publishing, 2021, s. 189. ISBN 978-0-9998733-2-8.
2021 [1] CHATTARAJ, D., VIJAYARAGHAVAN, A.P. The mobility paradigm in higher education: a phenomenological study on the shift in learning space. In: SMART LEARNING ENVIRONMENTS. 2021, roč. 8, č. 1. WoS
2021 [1] ABU-ULBEH, W., et al. Cyberstalking Victimization Model Using Criminological Theory: A Systematic Literature Review, Taxonomies, Applications, Tools, and Validations. In: Electronics. 2021, 10, 1670. WoS, Scopus
2021 [3] TURP GOLBASI, B. Gelecegin Teknolojilerini Yonetmek icin Gerceklestirilen Teknolojik Yeniliklerin incelenmesi. In: 6th International Management and Social Sciences Conference. Proceeding Book. 2021, s. 76-87. ISBN 978-605-65197-9-6.
2020 [2] FEDOROV, A., MIKHALEVA, G. Current trends in Media and Information Literacy in Research and Scientific Publications of the early 21st century. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2020, 5(2), pp. 153-163. ISSN 2500-106X. Scopus |
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media and truth in the perspective of the practice and life form of the modern "Homo medialis" / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 4-19.
ohlasy:
2022 [01] KAČINOVÁ, V., SÁDABA CHALEZQUER, Ch. Conceptualization of media competence as an "augmented competence". In: Revista Latina de Communicación Social. 2022, 80, s. 21-38. ISSN 1138-5820. Scopus
2021 [01] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus
2021 [1] LOZOVITSKAYA, A., et al. Discourse of the Development of Students Media Literacy with Reference to Meta-subject Connections as a Platform for New Didactics: Semantic, Technological, Social Implementation Space. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, č. 4, s. 664-674. ISSN 1994-4160. WoS
2021 [1] MIKHALEVA, G. Creating University Students Civic-minded Culture by Analyzing Russian Feature Films. In: MEDIA EDUCATION-MEDIAOBRAZOVANIE. 2021, č. 4, s. 675-683. ISSN 1994-4160. WoS
2021 [2] SÁMELOVÁ, A. The paradigmatic change in the media-mediated communication after the onset of online media technologies. In: Communication Today. 2021, 12(2), s. 21-30. WoS, Scopus
2021 [2] PRAVDOVÁ, H., HUDÍKOVÁ, Z. Correlations of culture, game principles and media productions. In: Communication Today. 2021, 12(2), s. 4-19. WoS, Scopus
2021 [2] GÁLIK, S. [Recenzia] Mathematics and Beauty. In: ejmap. 2021, 9(2), s. 134-137. ISSN 1339-4940. WoS2021 [2] GRITSAI, L. The Usage of Educational Media Resources for the Development of the Personality of Children in a Family: the Analysis of Parental Opinions. In: Media Eduaction (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 460-468. ISSN 2729-8132. WoS
2021 [2] PANASENKO, N., KRAJČOVIČ, P., STASHKO, H. Hard news revisited: A case study of various approaches to an incident at a primary school as reflected in the media. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 112-128. WoS, Scopus
2021 [2] TKÁČOVÁ, H., et al. "Media Invasion" Against Islam in the Context of the Slovak Republic. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 165-177. WoS
2020 [2] PRIHODKO, A., PRAVDOVÁ, H., HUDÍKOVÁ, Z. Evaluation of Brexit phenomenon in Slovak and English media texts. In: Lege artis. 2020, 5(2), pp. 211-262. ISSN 2453-8035. WoS
2020 [3] ČÁBYOVÁ, Ľ., KRAJČOVIČ, P. The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-963-295-952-8. s. 164.
|
3.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Living World and Its Axiological Contexts / Sabína Gáliková Tolnaiová, Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.91907.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 39-51 [1,26 AH].
ohlasy:
2021 [3] FERRATI, A. Politics and Mass Communication: Rethinking the Interplay of Global Media and Democracy in Post Arab-Spring Morocco. In: ESJ Humanities. 2021, 17(36), s. 116-127. ISSN 1857-7881.
2021 [1] ABU-ULBEH, W., et al. Cyberstalking Victimization Model Using Criminological Theory: A Systematic Literature Review, Taxonomies, Applications, Tools, and Validations. In: Electronics. 2021, 10, 1670. WoS, Scopus
2020 [1] MODRZEJEWSKI, A. Truth in the pandemic and post-pandemic reality. Moral and political consideration. In: European Journal of Trnasformation Studies. 2020, 8, suppl. 1, pp. 221-237. WoS
2020 [2] MURYUKINA, E., VOYCHENKO, V. Generalized Theoretical Model of School Media Education of the Period of "Perestroika" (1984-1991) in the Soviet Russia. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2020, 60(3), pp. 498-506. ISSN 1994-4160. WoS |
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105.
ohlasy:
2021 [1] BYUNDYUGOVA, T., BABIKOVA, A., KORNIENKO, E. Analysis of the Use of Visualization in Teaching Subjects of Different Ages. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, roč. 6, č. 2, s. 274-282. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] CHELYSHEVA, I. The Essence and Character of Student Youth Interethnic Tolerance Development Based on Material of Social Internet Networks. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 426-434. ISSN 2729-8132. WoS
|
5.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2021. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133.
ohlasy:
2022 [02] GAINAU, M.B., LABOBAR, K., YOM, A. The Effectiveness of the Discussion Method in Elementary School: A Case in Jayapura District- Indonesia. In: The International Journal of Social Sciences World. 2022, roč. 4, č. 1, s. 181-185. ISSN 2690-5167.
2022 [02] ZAKARIA, B.N.A., et al. Politeness Strategies Employed in Communication with Santri and Ustadz in an Islamic Boarding School in Indonesia. In: Al-Hijr: Journal of Adulearn World. 2022, 1(2), s. 80-88.
2022 [02] SAZONOVA, Y. Inventions in Media Education with the Use of the Innovative Technologies (with the Example of Teaching the discipline "History of Journalism"). In: Media Literacy and Academic Research. 2022, 5(1), s. 192-215. WoS
2021 [1] CHELYSHEVA, I., MIKHALEVA, G. Methodology, Technology and Practice of Organizing Media Education Seminars and Workshops for Teachers on Promoting Interethnic Tolerance in the University Student Community. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, roč. 6, č. 2, s. 283-298. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] SMEYUKHA, V., SHAPOVALOVA, E., ARMASH, V. Media Consumption and Media Literacy of Residents of the Republic of Crimea in the Context of Information Confrontation. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 544-552. ISSN 2729-8132. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA č. 1/0284/14 Kyberpriestor ako nová existenciálna dimenzia človeka. Účasť/riešiteľ. Doba riešenia: 2014 – 2016. |
2.
VEGA č. 1/0318/16 Problémy tela a telesnosti v kontexte súčasnej slovenskej kultúry. Účasť/riešiteľ. Doba riešenia: 2016-2018. |
3.
HORIZON 2020 - Research and Innovation Framework Programme - „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“. Účasť/riešiteľ. Doba riešenia: 2021 – 2023.
Dostupné na: https://www.mediadelcom.eu/ |
4.
UCM projekt: 313011ASN4. Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19. Účasť/riešiteľ. Doba riešenia: 2020 – 2023.
Dostupné na: https://www.ucm.sk/sk/projekt-covid-19/
|
5.
|