VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
131 ( evidované od r.2010) |
57 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
39 |
33 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
186, z toho 155 od 2010- 2022 |
92 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
Do r.2010 -10 Po r.2010(FMK) - 42 |
35 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
2 /
2 |
1 /
2 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
Comparison of furniture demand in Croatia and Slovakia / Darko Motik ... [et al.], 2004.
In: Forest Products Journal. - ISSN 0015-7473, Roč. 54, č. 12 (2004), s. 85-89.
[Motik Darko - Kusá Alena - Jazbec Anamarija - Jelačić Denis]
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305.
In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions / Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová, 2020.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 150-155
|
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223.
In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online].
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223.
In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online]. |
3.
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Communicating sustainability in the circular economy and its implementation in selected areas / Alena Kusá, Renáta Miklenčičová, Marianna Urmínová, 2022.
In: Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia : monograph : Visegrad+ Grant No. 22110036 / editor-in-Chief: Ivan Mihajlović ; reviewers: Zuzana Virglerova, Ivana Mladenović Ranisavljević. - 1. vyd. - Bor : University of Belgrade, Technical Faculty in Bor, 2022. - ISBN 978-86-6305-121-8, s. 444-488.
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305.
In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.
|
5.
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
Comparison of furniture demand in Croatia and Slovakia / Darko Motik ... Alena Kusá ...[et al.], 2004.
In: Forest Products Journal. - ISSN 0015-7473, Roč. 54, č. 12 (2004), s. 85-89.
ohlasy:
2020 [01] GRZEGORZEWSKA, E., et al. Evaluating the international competitiveness of polish furniture manufacturing industry in comparison to the selected eu countries. In: Acta Facultatis Xylologiae Zvolen. 2020, 62(2), pp. 149-164. ISSN 1336-3824. Scopus
2020 [3] JOŠT, M., et al. Changes in Customer Preferences for Furniture in Slovenia. In: Drvna industrija. 2020, 71(2), pp. 149-156.
2013 [01] SHUKRI, M., SAM SHOR, N.Y., LI YANA, Y. Consumers knowledge and preferences for wood-based materials used in household furniture manufacture. In: Malaysian Forester. 2013, 76(1), pp. 53-58. ISSN 0302-2935. Scopus
2010 [3] PERIĆ, I., et al. Analiza zadovoljstva kupaca namještaja. In: Drvna industrija. 2010, 61(4), pp. 251-258.
2008 [3] SHUKRI, M., TAN POH, Y. Wooden Furniture Purchase Attributes: A Malaysian Consumers Perspective. In: Pertanika J. Trop. Agric.Sci. 2008, 31(2), s. 197-203. ISSN 1511-3701.
2008 [3] MOHAMED, S. and YI, T.P., 2008. Wooden furniture purchase attributes: A Malaysian consumers perspective. Pertanika Journal of Tropical Agricultural Science, 31(2), pp. 197-203.( SCOPUS)
2010 [3] PERIĆ, I., BIČANIĆ, K., PIRC, A., OJUROVIĆ, R. and GRLADINOVIĆ, T., 2010. Analysis of customer satisfaction in furniture market. Drvna Industrija, 61(4), pp. 251-258.(SCOPUS)
SHUKRI, M., SAM SHOR NAHAR, Y., MOHD KHAIRON, B., ASHRIQ FAHMY, A., BAZILAH, A.R. and AHMAD AIZUDDIN, H., 2011. Malaysian consumers perceived importance and knowledge of household furniture materials. Malaysian Forester, 74(1), pp. 61-68.(SCOPUS)
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305.
In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.
ohlasy:
2022 [01] MINHUS, S.M., HUIE, L. Sustainability of Costume Appearance: Influence of Psychological and Social Values on the Bangladeshi Young Generation. In: Sage Open. 2022, roč. 12, č. 2. Scopus
2021 [01] SanMiguel, P., et al. How to communicate sustainability: from the corporate web to e-commerce. The case of the fashion industry. In: Sustainability. 2021, roč. 13, č. 20, art. no. 11363. WoS
2021 [01] URDEA, A.M., CONSTANTIN, C.P. Experts Perspective on the Development of Experiential Marketing Strategy: Implementation Steps, Benefits, and Challenges. In: JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT. 2021, roč. 14, č. 10 (2021), 502. WoS
2021 [3] KUCHCIAK, I., WIKTOROWICZ, J. Empowering Financial Education by Banks—Social Media as a Modern Channel. In: Journal of Risk and Financial Management. 2021, 14(3), 118.
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Gender differences in purchase decision-making styles / Alena Kusá ... [et al.], 2014.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 5 (2014), pp. 113-123.
ohlasy:
2020 [3] GUMUS, N., KARACA, S. Tuketicilerinin Karar Verme Tarzlarinin Incelenmesi: Turk Dunyasi Ornegi. In: MANAS Journal of Social Studies. 2020, 9(2), pp. 946-957. ISSN 1694-7215.
2020 [1] Cho, H., Chiu, W., Tan, X.D. Travel overseas for a game: the effect of nostalgia on satellite fans psychological commitment, subjective well-being, and travel intention. In: Current Issues in Tourism. 2020. WoS
2019 [3] Liem Gai Sin. Analisis perbedaan gaya pengambilan keputusan pembelian konsumen laki-laki da perempuan akan produk suplemen makanan di kota malang. In: Media Ekonomi. 2019, 19(2). ISSN 2579-4418.
2019 [3] MMARI, W.E., KAZUNGU, I. Does value perception impinge consumer purchase decision? The perspective of gender differences in shopping malls, dar es Salaam-Tanzania. In: Journal of Co-operative and Business Studies. 2019, 4(2), pp. 32-38. ISSN 0856-9037.
2016 [2] KOLLAROVA, Daniela. Slovak retail in era of globalization. In: Globalization and its socio-economic consequences. Zilina: ZU, 2016, s. 935, 936. ISBN 978-80-8154-191-9. WoS
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Influence of the social networking website Snapchat on the Generation Z / Alena Kusá, Zuzana Záziková, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 145-154.
ohlasy:
2019 [1] MURA, L., et al. Position of employee benefits in remuneration structure. In: Transformations in Business & Economics. 2019, vol. 18, no. 2(47), pp. 159-173. ISSN 1648-4460. WoS, Scopus
2019 [3] MMARI, W.E., KAZUNGU, I. Does value perception impinge consumer purchase decision? The perspective of gender differences in shopping malls, dar es Salaam-Tanzania. In: Journal of Co-operative and Business Studies. 2019, 4(2), pp. 32-38. ISSN 0856-9037.
2018 [3] ŚWIGOŃ, Marzena. Media spolecznościowe przyszlości wedlug stidentów. Analiza i kreowanie trendów. In: Komunikowanie w świecie aplikacji. 2018, s. 51.
2018 [3] KILIE, H.O. Firmalarin Marka IletisimindeSnapchat Kullanimi. Proceedings of 4th SCF International Conference on "Economics and Social Impacts of Globalization" and "Future Turkey-European Union Relations". Nevsehir: Usak University, 2018, s. 271. ISBN 978-605-2077-05-4.
2018 [1] MURA, L., MARCHEVSKA, M., DUBRAVSKA, M. Slovak retail business across panel regression model. In: Marketing and Management of Innovations. 2018, 4, pp. 203-211. ISSN 2218-4511. WoS
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Trends in mobile applications from the perspective of digital consumers / Alena Kusá, Zuzana Záziková, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science.
In: Marketing Identity : Digital Life - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Jozef Matúš, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-780-9. - ISSN 1339-5726, S. 126-138.
ohlasy:
2018 [2] MUSOVÁ, Z., POLIAČIKOVÁ, E. Consumers´ perception of digital marketing tools. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 432, 439. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS
2018 [4] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. Sociálne médiá a ich perspektíva pri zvyšovaní povedomia o eko-inováciách. In: Integrácia sociálnych médií, geolokačných služieb a mobilných zariadení v záujme podpory environmentálnych inovácií. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 41, 42. ISBN 978-80-8105-975-9.
2018 [4] ZAUSKOVA, A., REZNICKOVA, M. Impact of social media on raising awareness of eco-innovations in a global environment. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2018, s. 2427. ISBN 978-80-8154-249-7.
2017 [2] MUSOVÁ, Z., MINÁROVÁ, M., POLIAČIKOVÁ, E. Consumer bahavior and internet. In: Marketing Identity: Online Rules. Trnava: FMK UCM, 2017, pp. 172-183. WoS
2017 [1] PETRANOVA, Dana. Governance and Adaptation to Innovative Modes of Higher Education Provision (GAIHE). In: International Conference on Advanced Education and Management Science AEMS 2017. Lancaster: DEStech, 2017, s. 19. ISBN 978-1-60595-438-7. WoS
2016 [2] MUSOVA, Z., MUSA, H., HULIAKOVA, Z. Innovative approaches in a socially responsible marketing in a global environment. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2016, pp. 1466-1473. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v procesoch kruhovej ekonomiky – zástupca vedúceho projektu ( 2018-2020) |
2.
VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu – vedúca projektu (2015-2017) |
3.
VEGA 1/0606/21 Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie – spoluriešiteľ (2021- 2023) |
4.
Medzinárodný projekt V4 (visegrad found) F22110036- Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia ( 2021-2022) |
5.
Medzinárodný projekt OECD, EK a MŽP SR -Preparation of Circular Economy Roadmap for the Slovak Republic - Príprava cestovnej mapy pre obehové hospodárstvo na Slovensku - - členka prac.skupiny (2020-2022) |
VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností
|
Členstvo v Českej marketingovej společnosti, ČR, Členstvo v Klube učiteľov marketingu |
Česká marketingová spoločnosť, Praha |
1995- doposiaľ |
Členstvo v POPAI, ČR |
POPAI Central Europe, nezisková organizácia na podporu marketingu v mieste predaja |
2019- doposiaľ |
Členstvo vo Vedeckej rade Ecoletra.com Scientific eJournal |
Medzinárodný interdisciplinárny e- časopis www.ecoletra.com |
2015 - doposiaľ |
Členstvo vo Vedeckej rade UCM v Trnave |
UCM Trnava |
2018- doposiaľ |
Členstvo vo Vedeckej rade FMK UCM v Trnave |
FMK UCM v Trnave |
2012- doposiaľ |
Členstvo v Rade pre vnútorné hodnotenie kvality UCM |
UCM Trnava |
2015- doposiaľ |
Členka Odborovej komisie mediálne a komunikačné štúdiá FMK UCM Trnava |
FMK UCM v Trnave |
2012 - doposiaľ |
Členka a školiteľka Odborovej komisie 3-3-16 Ekonomika a manažment podniku F PEDAS Žilinská univerzita v Žiline |
Žilinská univerzita v Žiline |
2007- doposiaľ |
Členka AOPP ( mimo UCM) |
Asociácia ochrany práv pacientov – nezisková organizácia Bratislava |
2018- doposiaľ |
Hodnotiteľ projektov VEGA, Hodnotiteľ projektov KEGA |
Vedecká grantová agentúra pri MŠVVaŠ Kultúrna a edukačná grantová agentúra pri MŠVVaŠ |
2014- doposiaľ 2016- doposiaľ |
Členka Vedeckého výboru medzinárodnej konferencie Marketing Identity ( každoročne) |
FMK UCM v Trnave |
2012- doposiaľ |
Členka Klub učitelov marketingu |
Česká marketingová spoločnosť, Praha |
2019- doposiaľ |
Členka Polish Communication Association |
Polskie Towarzystwo Komunikacij Spolocznej |
2021 -doposiaľ |
členka vedeckých výborov konferencií |
Žilinská univerzita v Žiline, FMK UCM v Trnave |
2004- doposiaľ |
osoba nesúca hlavnú zodpovednosť za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu marketingová komunikácia |
FMK UCM v Trnave |
2013 -doposiaľ |
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia |
FMK UCM v Trnave |
2021- súčasnosť |
členka AR UNIZA pre posudzovanie ŠP so štandardami SAAVŠ |
Žilinská univerzita v Žiline |
2022 - súčasnosť |
členka ESMA European Social Marketing Association |
medzinárodná organizácia ESMA |
2022 - súčasnosť |