Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Anna Zaušková

dátum poslednej aktualizácie: 29.11.2022

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly ZAUŠKOVÁ Anna, prof. Ing. PhD.
I.2 Rok narodenia 1956
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) profesor
I.5 E-mailová adresa anna.zauskova@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Drevárska fakulta TU Zvolen 1992 Študijný odbor:33-01-9 Technológia dreva
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa Drevárska fakulta TU Zvolen 2000 Vedný odbor: 33-01-9 Technológia spracovania dreva
Titul docent Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov ŽU v Žiline 2004 Odbor: Odvetvové a prierezové ekonomiky
Titul profesor Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2013 Študijný odbor 3-2-3 masmediálne štúdiá
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
hospodársko-správny pracovník Detské inštrukčné jasle OÚNZ Zvolen 1. 8. 1975 - 31. 1. 1978
funkcie uvedené nižšie Drevárska fakulta TU Zvolen 6. 2. 1978 – 31. 12. 2011
referent Dekanát Drevárskej fakulty TU 1978-1981
odborný referent, samostatný odborný referent Katedra architektúry nábytku a drevárskych výrobkov DF TU 1981-1990
vedecko-výskumný pracovník Katedra drevárskych komodít DF TU 1989-1993
tajomník fakulty pre vedu a výskum Dekanát Drevárskej fakulty TU 1993-1999
vedecko-výskumný pracovník Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva DF TU 1998-2000
vysokoškolský pedagóg/odborný asistent Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva DF TU 2000-2004
vysokoškolský pedagóg/docent Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva DF TU 2004-2011
poverená vedením katedry, vedúca katedry Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva DF TU 2001-2005
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM Trnava 29. 10. 2008 - súčasnosť
vysokoškolský pedagóg/ docent Katedra marketingovej komunikácie FMK UCM 2008-2013
vysokoškolský pedagóg/ profesor Katedra marketingovej komunikácie FMK UCM 2013 - súčasnosť

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Kurz vysokoškolskej pedagogiky Pedagogická fakulta UMB Banská Bystrica 1999-2000
Štátna skúška z písania na stroji a stenotypistiky Stenografický ústav Bratislava 1993
Štátna skúška zo stenografie Stenografický ústav Bratislava 1974
Design Thinking Google 2020
Kurz facilitátorov klastrov Agentura regionálního rozvoje Ostrava 2006
Creative Skills for Innovation Grow with Google Slovensko 2020
Štatistické metódy vo výskume FMK - UCM 2020
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK - UCM 2021
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK - UCM 2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe FMK - UCM 2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK - UCM 2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Projektový manažment Teória digitálnych hier 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Kreatívny projektový manažment Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Inovácie v marketingovej komunikácii Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Inovácie v marketingovom a mediálnom prostredí Marketingová komunikácia 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória a prax marketingovej komunikácie I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória a prax marketingovej komunikácie II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingový manažment I. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingový manažment II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Metodológia a etika vedeckej práce Marketingová komunikácia 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného programu/časti Stupeň Študijný odbor
Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 0 9 1
Počet obhájených prác 16 219 22
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 247 (121 DF TU ZV, 126 FMK UCM) 59
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 162 84
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 581 464
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 113 59
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni 4 / 3 2 / 1
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSHow can the state support the innovations to build sustainable competitive advantage of the country / Anna Zaušková, Artur Bobovnický, Adam Madleňák, 2013.In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 8, č. 2 (2013), s. 255-267.
2.  ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSCommunication in knowledge Transfer Management / Zbyněk Pitra, Anna Zaušková, 2014.In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 5, no. 2 (2014), pp. 51-65.
3.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchMarketing communication in the eco-innovation process : communication in the process of designing and implementing of eco-innovations in Slovak business environment / Zuzana Bezáková, Anna Zaušková ; reviewers: Jana Štofková, Jarmila Šalgovičová, Andrej Miklošík. - 1. vyd. - Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2016. - 139 s. - ISBN 978-83-62314-25-6.
4.  AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstváchPhygitalové komunikačné nástroje na podporu environmentálnych inovačných procesov v slovenskom podnikateľskom prostredí : vedecká monografia / Anna Zaušková, Lukáš Grib, Pavol Kyselica ; recenzenti: Zbyněk Pitra, Jana Štofková, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. - 197 s. - ISBN 978-80-8105-830-1.
5.  AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstváchInovačná schopnosť a inovačná výkonnosť podnikateľských subjektov : vedecká monografia / Anna Zaušková, Jana Domová ; recenzenti: Jaroslava Šalgovičová, Andrea Sujová. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - 166 s. - ISBN 978-80-8105-428-0.
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisochEarnings drivers of Slovak manufacturers : efficiency assessment of innovation management / Pavol Durana ... [et al.], 2020. DOI DOI 10.3390/app10124251.In: Applied Sciences. - ISSN 2076-3417, Roč. 10, č. 12 (2020), s. [1-17].Spôsob prístupu:https://www.mdpi.com/2076-3417/10/12/4251/htm
2.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSSoLoMo marketing as a global tool for enhancing awareness of eco-innovations in Slovak business environment / Anna Zaušková, Monika Rezníčková, 2020. DOI DOI 10.24136/eq.2020.007.In: Equilibrium : Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. - ISSN 1689-765X, Roč. 15, č. 1 (2020), s. 133-150.
3.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSSmartphone addiction risk, anxiety symptom severity, and depression psychopathology / Thomas Porter ... [et al.], 2020. DOI DOI 10.22381/PCP1920205.In: Review of Contemporary Philosophy. - ISSN 1841-5261, Roč. 19 (2020), s. 57-63.
4.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstváchCommunication for open innovation : towards technology transfer and knowledge diffusion / Anna Zaušková, Adam Madleňák ; reviewers: Zbyněk Pitra, Jana Štofková, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2014. - 118 s. - ISBN 978-83-7729-248-8.
5.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchRaising Public Awareness of Eco-innovations through Social Media / Martin Vanko, Anna Zaušková, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 1076-1085.
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1.  ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Earnings drivers of Slovak manufacturers : efficiency assessment of innovation management / Pavol Durana ... [et al.], 2020. DOI DOI 10.3390/app10124251. In: Applied Sciences. - ISSN 2076-3417, Roč. 10, č. 12 (2020), s. [1-17].

ohlasy:

   2020 [1] Defining smes’ 4.0 readiness indicators / Chonsawat, Nilubon; Sopadang, Apichat. In: Applied Sciences. 2020, roč. 10, č. 24, art. no. 8998, s. [1-30]. WoS, Scopus 2020 [1] TRSTENJAK, M., et al. Process planning in industry 4.0-current state, potential and management of transformation. In: Sustainability (Switzerland). 2020, 12(15), art. no. 5878. ISSN 2071-1050. Scopus 2020 [1] Chi Yo, et al. A derivation of factors influencing the diffusion and adoption of an open source learning platform. In: Sustainability (Switzerland). 2020, 12(18), art. no. 7532. ISSN 2071-1050. Scopus 2020 [1] Liu, R., et al. Competing reverse channels performance with sustainable recycle innovation input. In: Applied Sciences (Switzerland). 2020, 10(16), art. no. 5429. ISSN 2076-3417. Scopus 2021 [01] VALÁŠKOVÁ, K. Quo Vadis, earnings management? Analysis of manipulation determinants in Central European environment. In: Oeconomia Copernicana. 2021, roč. 12, č. 3, s. 631-669. WoS 2021 [01] VALÁŠKOVÁ, K., KLIEŠTIK, T., GAJDOŠÍKOVÁ, D. Distinctive determinants of financial indebtedness : evidence from Slovak and Czech enterprises. In: Equilibrium: quarterly journal of economics and economic policy. 2021, roč. 16, č. 3, s. 639-659. WoS 2021 [01] Im, Ch.H., Cho, K.T. Comparing and Identifying Influential Factors of Technological Innovation Efficiency in Manufacturing and Service Industries Using DEA: A Study of SMEs in South Korea. In: SUSTAINABILITY. 2021, roč. 13, č. 23. WoS 2021 [01] VALÁŠKOVÁ, K., et al. Bonds between earnings management and corporate financial stability in the context of the competitive ability of enterprises. In: Journal of competitiveness: the scientific periodical published by the Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín. 2021, roč. 13, č. 4, s. 167-184. WoS, Scopus 2022 [01] Regional Happiness and Corporate Green Innovation: A Financing Constraints Perspective / Li, LI, D.K.Q., SHEN, W.T. Regional Happiness and Corporate Green Innovation: A Financing Constraints Perspective. In: Sustainability. 2022, roč. 14, č. 4, s. [online] WoS
2.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS SoLoMo marketing as a global tool for enhancing awareness of eco-innovations in Slovak business environment / Anna Zaušková, Monika Rezníčková, 2020. DOI DOI 10.24136/eq.2020.007. In: Equilibrium : Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. - ISSN 1689-765X, Roč. 15, č. 1 (2020), s. 133-150.

ohlasy:

   2021 [01] Xu, A., et al. B&b promotion model construction: A topicbased text mining study of online consumer reviews. In: Transformations in Business and Economics. – ISSN 16484460. – Roč. 20, č. 3 (2021), s. 74.-92. Scopus 2021 [01] Xu, A., et al. B&b promotion model construction: A topicbased text mining study of online consumer reviews. In: Transformations in Business and Economics. – ISSN 16484460. – Roč. 20, č. 3 (2021), s. 74.-92. Scopus 2021 [01] Siemieniako, D., Kubacki, K., Mitręga, M. Inter-organisational relationships for social impact: A systematic literature review. In: Journal of Business Research. – ISSN 01482963. – Roč. 132 (2021), s. 453-469. Scopus 2021 [01] VASYLIEVA, T., et al. Assessment of energy efficiency gaps : the case for Ukraine. In: Energies. 2021, roč. 14, č. 5, art. no. 1323. Scopus
3.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Smartphone addiction risk, anxiety symptom severity, and depression psychopathology / Thomas Porter ... [et al.], 2020. DOI DOI 10.22381/PCP1920205. In: Review of Contemporary Philosophy. - ISSN 1841-5261, Roč. 19 (2020), s. 57-63.

ohlasy:

   2021 [1] Lăzăroiu, G., Kliestik, T., Novak, A. Internet of things smart devices, industrial artificial intelligence, and real-time sensor networks in sustainable cyber-physical production systems. In: Journal of Self-Governance and Management Economics. 2021, roč. 9, č. 1, 20-30. Scopus 2022 [01] Perceived Overqualification and Intensive Smartphone Use: A Moderated Mediation Model / Peng, Xiongliang [Autor] ; Yu, Kun [Autor] ; Zhang, Kairui [Autor] ; Xue, Hanbing [Autor] ; Peng, Jianfeng [Autor]. – DOI 10.3389/fpsyg.2022.794913. – SCOPUS In: Frontiers in Psychology. – ISSN (online) 16641078. – Roč. 13 (2022) Scopus
4.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS How can the state support the innovations to build sustainable competitive advantage of the country / Anna Zaušková, Artur Bobovnický, Adam Madleňák, 2013. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 8, č. 2 (2013), s. 255-267

ohlasy:

   2019 [1] NAIDOO, S., HEWITT, M., BUSSIN, M. A leadership model validation: Dimensions influential to innovation. In: South African Journal of Business Management. 2019, 50(1), art. no. UNSP a1294. WoS 2019 [1] HAVIERNIKOVA, K., KLUCKA, J. The risks in the case of cluster cooperation and ways of their prevention: as seen by SMEs entrepreneurs. In: Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research. 2019, 9(1), pp. 114-119. WoS 2019 [1] ŘÍHOVÁ, L., PÍSAŘ, P., HAVLÍČEK, K. Innovation potential of cross-generational creative teams in the EU. In: Problems and Perspectives in Management. 2019, 17(4), pp. 38-51. ISSN 1727-7051. Scopus 2019 [1] PSAR, P., KUPEC, V. Innovative controlling and audit-opportunities for SMEs. In: Problems and Perspectives in Management. 2019, 17(3), pp. 184-195. ISSN 1727-7051. Scopus
5.  ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication in knowledge Transfer Management / Zbyněk Pitra, Anna Zaušková, 2014. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 5, no. 2 (2014), pp. 51-65.

ohlasy:

   2015 [1] MAJIA-TREJO, J., SANCHEZ-GUTIRREZ, J. An Empirical Study of How the Knowledge Management is a Driver of Innovation for Software Sector SMEs in Mexico. In: IFKAD 2015: 10th International forum on knowledge asset dynamics: culture, innovation and entrepreneurship: connecting the knowledge dots. Matera: Ikam-inst. knowledge asset management, 2015, pp. 1813-1826. WoS 2017 [1] YAP, J.B.H., JEFFREY, B.H., LOCK, A. Analysing the benefits, techniques, tools and challenges of knowledge management practices in the Malasyian construction SMEs. In: Journal of Engineering Design and Technology. 2017, 15(6), pp. 803-825. WoS 2018 [1] YAP, J.B.H., ABDUL-RAHMAN, H., WANG, Ch. Preventive Mitigation of Overruns with Project Communication Management and Continuous Learning: PLS-SEM Approach. In: Journal of Construction Engineering and Management. 2018, 144(5), art. no. 04018025. WoS 2019 [1] LOZOYA-SANTOS, J.D., et al. Transdisciplinary Learning Community: A Mode to Enhance Collaboration between Higher Education Institutiona and Society. In: Proceedings of 2019 IEEE Global engineering education conference. New York: IEEE, 2019, pp. 622-627. WoS
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  2021-2022 V4 (visegrad found) F22110036  Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia. Partneri: University of Belgrade, Technical faculty in Bor (Srbsko) – koordinátor projektu, Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave (SK), Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (CZ), University of Economics in Katowice (PL), Obuda University (HU). Výskum bol realizovaný  v malých a stredných podnikateľských subjektoch v Srbsku, Bulharsku a v partnerských krajinách V4 a bolo zamerané na päť oblastí: digitálne technológie, výhody digitalizácie, obmedzenia digitalizácie, priemysel 4.0, udržateľnosť. Cieľ projektu: vyvinúť praktickú softvérovú aplikáciu prispôsobiteľnú potrebám rozhodovacích orgánov v malých a stredných podnikoch. Zodpovedná riešiteľka za partnera FMK UCM v Trnave
2.  2017-2021 INTERREG Europe – ClusterFY Partnerské krajiny: Litva (MITA), Holandsko (SNN), Švédsko (Hudiksvalls Kommun), Poľsko (PARP), Rumunsko (SM RDA), Španielsko (UCLM), Slovensko (SIEA) a Grécko (CERTH). https://www.interregeurope.eu/clusterfy/ Cieľom projektu je vytvoriť podmienky pre integráciu klastrov na regionálnej, národnej a medzinárodnej úrovni a prispieť k zvyšovaniu potenciálu ich hodnotových reťazcov, rastu schopností komercionalizovať znalosti a vytvárať revolučné inovačné riešenia – hlavne v prioritných oblastiach inteligentnej špecializácie SR. Expert SIEA (2018-2019) tvorba a prezentácia odbornej štúdie k projektu ClusterFY: Analýza vybraných priemyselných klastrov a mapovanie potenciálu regiónov pre vznik nových klastrových iniciatív, resp. rozšírenie existujúcich klastrov. Tvorba a návrh rozšíreného hodnotenia klastrov na národnej úrovni pri zohľadnení národných špecifík, odvetvovej príslušnosti a stratégie RIS3.
3.  VEGA 1/0458/21 - Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA
4.  Projekt VEGA 1/0708/18: „Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách“ Prínosom vedeckého projektu je tvorba teoretického aparátu konvergencie troch princípov, a to sociálnych médií, geolokačných služieb a mobilných zariadení v kontexte marketingovej komunikácie prezentujúcej inovatívne riešenia environmentálnych problémov a metodologického modelu pre využitie komunikačných nástrojov koncepcie SoLoMo v environmentálnom manažmente v podnikateľskom prostredí. kontexte marketingovej komunikácie prezentujúcej inovatívne riešenia environmentálnych problémov. Unikátným výsledkom je softvérový produkt v podobe digitálnej hry orientovanej na riešenie environmentálnych problémov v súlade s požiadavkami koncepcie SoLoMo, ktorý uľahčí proces edukácie. Vedúca projektu (2018 – 2020)
5.  Projekt VEGA 1/0640/15: „Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom nvironmentálnom manažmente podnikov“ Projekt priniesol niekoľko originálnych poznatkov a riešení v oblasti komunikačných nástrojov koncepcie Phygital a environmentálneho manažmentu. Z výsledkov získaných z realizovaných analýz a siedmich prieskumov bol navrhnutý model využívania phygitalových nástrojov pri komunikácii ekoinovačných procesov podnikateľských subjektov. Okrem tohto modelu boli vypracované ďalšie tri metodické postupy: "aplikácie procesného prístupu do tvorby komunikačnej stratégie v rámci inovačných aktivít manažmentu organizácie", "využívania najvhodnejších komunikačných nástrojov v jednotlivých častiach ekoinovačných procesov", "digitálnej komunikácie na atraktívne komunikovanie environmentálneho obsahu v mediálnom prostredí". ktoré svojou špecifickosťou podporujú jedinečné a originálne spracovanie projektu. Unikátnym výsledkom je aj inštruktážny film, v ktorom sú prezentované phygitalové nástroje, vrátane technických zariadení a sú simulované možnosti využívania nástrojov koncepcie Phygital v environmentálnom manažmente. Vedúca projektu (2015 – 2017 Projekt dosiahol významný výsledok: Úspešné ukončenie riešenia projektu a dosiahnutie vynikajúcich výsledkov

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti European Communication Research and Education Association (ECREA) 2015-doposiaľ
členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti International Association for Media Education (IAME) 2019-doposiaľ
členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti European Association for Viewers Interests (EAVI) 2017-doposiaľ
členka medzinárodnej asociácie pre komunikáciu Polish Communication Association 2021-doposiaľ
členka medzinárodnej asociácie POPAI Central Europe 2019-doposiaľ
členka českej marketingovej asociácie na podporu komunikácie medzi marketingovými odborníkmi, zvyšovanie kvality marketingového riadenia a marketingových činností Czech Marketing Association (Česká marketingová společnost) 2005-doposiaľ
predsedníčka Vedeckej rady pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie Vydavateľstvo Wolters Kluver 2018-doposiaľ
členka redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today (indexovaný WoS, Scopus) 2010-doposiaľ
členka Klubu učitelů marketingu Czech Marketing Association (Česká marketingová společnost) 2019-doposiaľ
členka Vedeckej rady Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2018-doposiaľ
členka Vedeckej rady Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2010-doposiaľ
členka Vedeckej rady Drevárskej fakulty TU vo Zvolene 2002-2006
tajomník fakulty pre vedu a výskum Drevárska fakulta TU vo Zvolene 1993-1999
vedúca katedry KMOSL DF TU vo Zvolene 2001-2006
prodekanka pre výchovno-vzdelávaciu činnosť Drevárska fakulta TU vo Zvolene 2004-2005
členka, predsedníčka Odborovej komisie Mediálne a komunikačné štúdiá Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2010-doposiaľ
členka Odborovej komisie v ŠO Ekonómia a manažment, v ŠP Ekonomika a manažment podniku Fakulta PEDAS ŽU v Žiline 2007-doposiaľ
školiteľka v doktorandskom štúdiu v ŠO Ekonómia a manažment, v ŠP Ekonomika a manažment podniku Fakulta PEDAS ŽU v Žiline 2007-doposiaľ
školiteľka v doktorandskom štúdiu v ŠO mediálne a komunikačné štúdiá Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2010-doposiaľ
členka, predsedníčka komisie pre štátne skúšky a rigorózne skúšky Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2009-doposiaľ
predsedníčka komisie pre štátne skúšky v ŠO Ekonómia a manažment, v ŠP Ekonomika a manažment podniku Fakulta PEDAS ŽU v Žiline 2007-doposiaľ
predsedníčka komisie pre štátne skúšky na bakalárskom, inžinierskom a doktorandskom stupni štúdia Materiálovotechnologická fakulta STU v Trnave 2015-2019
Facilitátorka a členka prípravného výboru na založenie strojárskeho klastra Odbor regionálneho rozvoja, územného plánu a životného prostredia BBSK 2006-2008
facilitátorka a členka prípravného výboru na založenie drevárskeho klastra Odbor regionálneho rozvoja, územného plánu a životného prostredia BBSK 2007-2009
predsedníčka dozornej rady 1. Slovenský strojársky klaster so sídlom v Detve 2008-2012
členka Komisie VEGA č. 13 pre ekonomické a právne vedy Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Bratislava 2016-doposiaľ
členka hodnotiteľskej komisie súťaže „Krištáľový Merkúr“ – cena za najlepšiu inováciu roka Slovenská obchodná priemyselná komora – BB RK SOPK 2002-doposiaľ
odborný hodnotiteľ projektov Operačného programu Výskum a inovácie 2014-2020
odborný hodnotiteľ projektov Slovenská inovačná a energetická agentúra MH SR Bratislava 2008-doposiaľ
odborný hodnotiteľ projektov APVV Agentúra na podporu výskumu a vývoja MŠVVaŠ SR, Bratislava 2016-doposiaľ
odborný hodnotiteľ projektov KEGA Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Bratislava 2004-doposiaľ
členka Rady kvality FMK Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2021-doposiaľ
členka Pracovnej skupiny akreditačnej rady UNIZA Žilinská univerzita v Žiline 2021-doposiaľ
členka medzinárodnej asociácie European Social Marketing Association 2021-doposiaľ

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Provozně ekonomická fakulta ČZU Praha, ČR 9. 1. – 13. 1. 2012 Erasmus
Provozně ekonomická fakulta ČZU Praha, ČR 24. 9. – 28. 9. 2012 Erasmus
University of Information Technology and Management Rzeszow, Poľsko 15. 3. – 17. 3. 2016 Erasmus+
University of Economics Katovice, Poľsko 9. 4. 2018 – 12. 4. 2018 Erasmus+
University of Economics Katovice, Poľsko 9. 5. 2022 - 13. 5. 2022 Erasmus+

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)

Cena rektora za súbor vedeckých prác a monografií publikovaných vo významných vedeckých databázach (2016) Členka hodnotiteľskej komisie súťaže „Krištáľový Merkúr“ – cena za najlepšiu inováciu roka. BB RK Slovenská obchodná priemyselná komora MH SR Členka hodnotiteľskej komisie Briliantt, Granátt FMK UCM Trnava Facilitátorka klastrov Členka a garantka sekcií viacerých vedeckých a programových výborov medzinárodných vedeckých konferencií Členka rôznych expertných tímov a komisií pri BBSK a ŽSK so zameraním na inovačné stratégie, hodnotenie inovatívnosti, benchmarking, zriaďovanie inovačných centier a klastrov, Členka expertnej skupiny Znalostná ekonomika pre stredné Slovensko (ŽSK a BBSK), Členka pracovných skupín „Stratégia podpory MSP“,„Akčný plán Mesta Zvolen“, Stredný Hron (Vidiecky parlament) a ď. Predsedníčka Dozornej rady 1. Slovenského strojárskeho klastra a členka pracovných skupín „Výskum a vývoj“, „Vzdelávanie“ a „Marketing“ 1. SSK.

Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Prof. Zaušková svoju vedecko-výskumnú orientuje na oblasť inovačného a projektového manažmentu, kde sa špecializuje najmä na metriky mapujúce inovačný a ekoinovačný potenciál, inovačnú a ekoinovačnú výkonnosť, inovácie v marketingovej komunikácii, využívanie onlinových a offlinových komunikačných nástrojov v inovačných a ekoinovačných procesoch, projekty inovácií, partnerstvá a priemyselné klastre. Výsledky svojej vedeckej práce prezentuje nielen v publikáciách typu AAA, AAB, ADC, ADM a ADN ale aj v partnerstvách medzinárodných vedeckých spoločností a asociácií, ktorých je členkou, tiež na medzinárodných vedeckých konferenciách. Je autorkou 13 vedeckých monografií (3 AAA, 10 AAB). Je predsedníčkou Vedeckej rady Vydavateľstva Wolters Kluver pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie. Od roku 2004 je facilitátorkou klastrov a participovala na tvorbe metrík excelentnosti klastrov v rámci európskych klastrov a úzko spolupracuje so SIEA MH SR v oblasti klastrových iniciatív. Počas svojho pôsobenia v akademickom prostredí viedla či bola riešiteľkou viacerých projektov riešených v rámci 6. a 7. RP (4 projekty), INTERREG III.C, IV.C, V.-A, Interreg Europe (4 projekty), ESF (3 projekty), PHARE, OP ROP NUTS II., ŠPVV, APVV, RP MŠ SR, OP cezhraničnej spolupráce SR – ČR, OP cezhraničnej spolupráce spolufinancovaný z Nórskeho finančného mechanizmu (1 projekt) a 9 projektov VEGA. V roku 2016 jej bola udelená Cena rektora UCM za súbor vedeckých prác a monografií publikovaných vo významných vedeckých databázach ,
Anglický jazyk: