VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
38 |
25 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
10 |
9 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
24 |
12 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
9 |
9 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
0 /
0 |
0 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADF Vzťah vybraných ekonomických ukazovateľov k vývoju mediálnych výdavkov v segmente nešpecializovaného
maloobchodu = Connection of chosen economical indicators with development of medial expenses in non
specified retail segment / Tomáš Fašiang, 2012. - Indexované vo WoS CC. In: Communication Today. - ISSN
1338-130X, Roč. 3, č. 1 (2012), s. 85-96.
|
2.
ADM ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020.
In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
|
3.
AAB Komunikačné stratégie maloobchodu / Tomáš Fašiang ; recenzenti: Jozef Matúš, Jozef Sablik. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - 117 s. – ISBN 978-80-8105-466-2. |
4.
AAB Úloha marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka v maloobchode / Alena Kusá,
Tomáš Fašiang, Petra Grešková ; recenzenti: Jarmila Šalgovičová, Dagmar Hrašková, Ladislav Mura. - 1. vyd. -
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2017. - 210 s. - ISBN
978-80-8105-906-3.
|
5.
ACB Ekonómia [elektronický zdroj] : história, súčasnosť a budúcnosť / Jozef Matúš, Jaroslav Bednárik, Tomáš Fašiang
; recenzenti: Jarmila Šalgovičová, Viliam Končal. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave,
2016. - 1 CD-ROM (189 s.). - Elektronická učebnica. - ISBN 978-80-8105-813-4.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AFD Significance of retail gravity models / Tomáš Fašiang, 2015. In: Globalization and Its Socio-Economic
Consequences : 15th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by
Tomas Kliestik, Anna Krizanova. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2015. - ISBN 978-80-8154-145-2, S. 129-134.
(citované 1x)
|
2.
ADM Sunday christian significance and the saints days shopping behaviour / Ľudmila Čábyová, Tomáš Fašiang ... [et
al.], 2014. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 1 (2014), pp. 43-54.
|
3.
AFC How is the Daily Shopping behaviour of Consumer Goods Influenced by Gender / Alena Kusá, Tomáš Fašiang,
Petra Grešková, 2016. In: ICASSR 2015 : 3rd International Conference on Applied Social Science Research :
May 22-23, 2015 Beijing, China / edited by: Li Chen. - Paris : Atlantis Press, 2016. - (Advances in Intelligent
Systems Research, ISSN 1951-6851 ; vol. 105). - ISBN 978-94-6252-148-3, S. 249-252 [online].
|
4.
AAB Úloha marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka v maloobchode / Alena Kusá,
Tomáš Fašiang, Petra Grešková ; recenzenti: Jarmila Šalgovičová, Dagmar Hrašková, Ladislav Mura. - 1. vyd. -
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2017. - 210 s. - ISBN
978-80-8105-906-3.
|
5.
ADN Using heuristic methods in the process of retail shops placement in the context of marketing communication
effect maximisation / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2017. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 8, no. 2 (2017), pp. 42-57.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Sunday christian significance and the saints days shopping behaviour / Ľudmila Čábyová ... [et al.], 2014.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 1 (2014), pp. 43-54..
ohlasy:
2020 [1] BOROWSKA-STEFAŃSKA, M., KOWALSKI, M., WIŠNIEWSKI, S. Changes in urban transport behaviours and spatial mobility resulting from the introduction of statutory Sunday retail restrictions: A case study of Lodz, Poland. In: Moravian Geographical Reports. 2020, 28(1), pp. 29-47. ISSN 1210-8812. Scopus
2020 [1] BOROWSKA-STEFAŃSKA, M., KOWALSKI, M., WIŠNIEWSKI, S. Changes in urban transport behaviours and spatial mobility resulting from the introduction of statutory Sunday retail restrictions: A case study of Lodz, Poland. In: Moravian Geographical Reports. 2020, 28(1), pp. 29-47. ISSN 1210-8812. Scopus
2019 [1] BUTORACOVÁ ŠINDLERYOVÁ, I., BAČUVČÍK, R. Dreams and reality church versus target groups. In: European Journal of Science and Theology. 2019, 15(1), pp. 47-59. ISSN 1841-0464. WoS
2017 [2] MRACEK, P., MILICHOVSKY, F. Perception of outdoor brands in business. in: Marketing Identity: Online Rules. Trnava: FMK UCM, 2017, pp. 165-171. WoS
2016 [2] MRÁČEK, P., MILICHOVSKÝ, F. Value perception of outdoor brands in the Czech Republic. In: Marketing Identity: Brands we love - part II. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 217. ISBN 978-80-8105-841-7. WoS
2014 [3] ROMAN, T.C., et al. Christmas - from religious to laic. The stimuli that "sell" Christmas. In: CES Working Papers. 2014, 6(2), pp. 117-134. ISSN 2067-7693.
2014 [1] ĎURKOVÁ, K., PIZANO, V. Advergaming in Slovak brands. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 36.
2014 [1] RYBANSKÝ, R., MÁLIKOVÁ, I. The influence of media on consumer buying bahavior. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 1008.
|
2.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Komunikačné stratégie maloobchodu / Tomáš Fašiang ; recenzenti: Jozef Matúš, Jozef Sablik. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - 117 s. - ISBN 978-80-8105-466-2.
ohlasy:
2013 [4] MEŠŤÁNKOVÁ, Mária. CSR - budovanie pozitívneho imidžu firmy. In RYBANSKÝ, R., ZAUŠKOVÁ, A. (eds.) Marketing identity : dizajn, ktorý predáva. 2013. ISBN 978-80-8105-554-6, s. 300, 310.
2013 [4] KOLLÁROVÁ, Daniela. Marketing a spoločnosť II. Trnava : UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-506-5. s. 131.
|
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Significance of retail gravity models / Tomáš Fašiang, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´15. Žilina: EDIS, 2015, s. 33. ISBN 978-80-554-1102-6.
In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 15th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Tomas Kliestik, Anna Krizanova. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2015. - ISBN 978-80-8154-145-2, S. 129-134.
ohlasy:
2016 [2] MÁLIKOVÁ, I., RYBANSKÝ, R. The impact of globalization on healthy lifestyle of consumers. In: Globalization and its socio-economic consequences. Zilina: ZU, 2016, s. 1289, 1294. ISBN 978-80-8154-191-9. WoS |
4.
ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
Vzťah vybraných ekonomických ukazovateľov k vývoju mediálnych výdavkov v segmente nešpecializovaného maloobchodu = Connection of chosen economical indicators with development of medial expenses in non specified retail segment / Tomáš Fašiang, 2012. - Indexované vo WoS CC.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 3, č. 1 (2012), s. 85-96.
ohlasy:
2020 [1] KUSÁ, A., ZAUŠKOVÁ, A., ČÁBYOVÁ, Ľ. Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions. In: Ad Alta. 2020, 10(1), pp. 150-155. WoS
2016 [1] KOLLÁROVÁ, Daniela. Consumer behaviour of Slovaks during the holidays accepted by society. In: European Journal of Science and Theology. 2016, vol. 12, no. 4, pp. 165-172. ISSN 1841-0464. Scopus
2015 [2] KARAFFOVÁ, D., KUSÁ, A. Influence of content marketing on digital consumer. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 90. ISBN 978-80-8105-780-9. WoS
2014 [1] RYBANSKÝ, R., MÁLIKOVÁ, I. The influence of media on consumer buying bahavior. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 1008.
2014 [1] KOLLÁROVÁ, D., UNGEROVÁ, M. Marketing or communication at point of purchase? In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 509.
2013 [2] KUSÁ, A., GREŠKOVÁ, P. 50+ generation - the perspective for marketing. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing identity : design that sells. 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 106. WoS
2013 [2] ZAUŠKOVÁ, A., MADLEŇÁK, A., ŠVEC, M. Legal aspects of corporate social responsibility in conditions of the European Union and the Slovak Republic. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing identity : design that sells. 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 451. WoS
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Purchase behavior of women generation X and Y / Tomáš Fašiang, 2013.
In: Marketing identity : design that sells : Conference Proceedings from International Scientific Conference 4th - 5th November 2013 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Jozef Matúš, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media Communication, 2013. - ISBN 978-80-8105-546-1. - ISSN 1339-5726, S. 261-273. ohlasy:
2015 [2] GREŠKOVÁ, P., KUSÁ, A. The generation Y consumers´ identity and their position in contemporary globalized society from the marketing point of view. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2015, s. 157-162. ISBN 978-80-8154-145-2. WoS
2015 [2] MIKLENČIČOVÁ, Renata. Internet purchasing. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2015, s. 427-432. ISBN 978-80-8154-145-2. WoS
2015 [2] KARAFFOVÁ, D., KUSÁ, A. Influence of content marketing on digital consumer. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 81, 90. ISBN 978-80-8105-780-9. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej
komunikácie, doba riešenia 2021 – 2023, vedúci projektu
|
2.
VEGA 1/0078/18 - Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky, doba riešenia 2018-2020, spoluriešiteľ projektu |
3.
VEGA 1/0283/15 - Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu., doba riešenia 2015 -2017, zástupca vedúceho projektu |
4.
|
5.
|