IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
Odborné právnické minimum pre znalcov, prekladateľov a tlmočníkov |
Ústav súdneho inžinierstva, Žilinská univerzita v Žiline |
2006 |
Kurz nemeckého jazyka ukončený jazykovou skúškou Zentrale Mittelstufenprüfung |
Goethe-Institut, Rothenburg, Nemecko |
2002 |
Medzinárodná letná škola pre učiteľov angličtiny, certifikát „Learner Independence“ |
The British Council |
2001 |
Školenie kritického myslenia |
Akadémia kritického myslenia |
2020 |
Školenie pokročilej argumentácie |
Akadémia kritického myslenia |
2020 |
Základné filozofické otázky |
Kolégium Antona Neuwirtha |
2020 |
Kurz španielskeho jazyka |
Jazyková škola Venga Trnava |
2018 - doteraz |
Metodické kurzy pre učiteľov anglického jazyka |
Metodicko-pedagogické centrum v Banskej Bystrici; The British Council |
1998 - 2003 |
ELT Forum (konferencia a metodické workshopy pre učiteľov anglického jazyka) |
Ekonomická univerzita v Bratislave |
Každoročne od 2010 - doteraz |
Konferencia vydavateľstva Macmillan Education (konferencia a metodické workshopy pre učiteľov anglického jazyka) |
Vydavateľstvo Macmillan Education |
Každoročne od 2003 - doteraz |
Design Thinking - Google |
Spoločnosť Google |
2020 |
„Prečo nie je predpoklad hypotéza a štatistika návšteva zubára“ – kurz zameraný na štatistické metódy v marketingovom výskume |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
„Kapitán Pert a Grant na kritickej ceste projektu“ – kurz zameraný na oblasť manažmentu projektu |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
„Online ihrisko zvané Google“ – kurz zameraný na Google |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
„7 tajomstiev práce s PDF“ – kurz zameraný na prácu s PDF |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
Akadémia veľkých diel - metodický kurz zameraný na výučbu prostredníctvom umeleckého diela |
Kolégium Antona Neuwirtha |
2021 |
"The best and free app for teaching online" - metodický workshop zameraný na využívanie učiteľských aplikácií v online vzdelávaní |
Edunation Global, Poľsko |
2021 |
"The busy online teacher toolkit" - metodický workshop zameraný na využívanie učiteľských aplikácií v online vzdelávaní |
Edunation Global, Poľsko |
2021 |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
33 |
24 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
7 |
7 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
21 |
20 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
9 |
9 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
2 /
0 |
2 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Bilingual education in Slovakia on the background of transformation of education system / Anna Hurajová, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 6 (2016), pp. 245-253.
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Content and language integrated learning as a bilingual educational approach in the European context / Anna Hurajová, 2015.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 219-228.
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Contribution of CLIL Methodology to the Development of Bilingualism and Bilingual Language Competence of Slovak Secondary-School Students / Anna Hurajová, 2019. DOI DOI 10.12973/eu-jer.8.4.905.
In: European Journal of Educational Research. - ISSN 2165-8714, Roč. 8, č. 4 (2019), s. 905-919.
|
4.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
The Phenomenon of Bilingualism in Slovakia: Raising a Bilingual Child in a Monolingual Culture - A Family Case Study on International Bilingualism as a Communication Strategy / Anna Hurajová, 2020. DOI DOI 10.4018/978-1-7998-2588-3.ch014.
In: Handbook of Research on Bilingual and Intercultural Education / editor María Gómez-Parra, Cristina Aránzazu Huertas Abril. - 1. vyd. - Hershey : IGI Global, 2020. - ISBN 978-1-7998-2588-3. - ISSN 2326-8905, s. 338-357.
|
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
The visit of Pope Francis in Cuba as reflected by selected Cuban and Slovak media / Anna Hurajová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 14-16.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Bilingual education in Slovakia on the background of transformation of education system / Anna Hurajová, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 6 (2016), pp. 245-253.
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Content and language integrated learning as a bilingual educational approach in the European context / Anna Hurajová, 2015.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 219-228.
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Contribution of CLIL Methodology to the Development of Bilingualism and Bilingual Language Competence of Slovak Secondary-School Students / Anna Hurajová, 2019. DOI DOI 10.12973/eu-jer.8.4.905.
In: European Journal of Educational Research. - ISSN 2165-8714, Roč. 8, č. 4 (2019), s. 905-919.
|
4.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
The Phenomenon of Bilingualism in Slovakia: Raising a Bilingual Child in a Monolingual Culture - A Family Case Study on International Bilingualism as a Communication Strategy / Anna Hurajová, 2020. DOI DOI 10.4018/978-1-7998-2588-3.ch014.
In: Handbook of Research on Bilingual and Intercultural Education / editor María Gómez-Parra, Cristina Aránzazu Huertas Abril. - 1. vyd. - Hershey : IGI Global, 2020. - ISBN 978-1-7998-2588-3. - ISSN 2326-8905, s. 338-357.
|
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
The visit of Pope Francis in Cuba as reflected by selected Cuban and Slovak media / Anna Hurajová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 14-16.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Contribution of CLIL Methodology to the Development of Bilingualism and Bilingual Language Competence of Slovak Secondary-School Students / Anna Hurajová, 2019. DOI DOI 10.12973/eu-jer.8.4.905.
In: European Journal of Educational Research. - ISSN 2165-8714, Roč. 8, č. 4 (2019), s. 905-919.
ohlasy:
|
2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
The visit of Pope Francis in Cuba as reflected by selected Cuban and Slovak media / Anna Hurajová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 14-16.
ohlasy:
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Content and language integrated learning as a bilingual educational approach in the European context / Anna Hurajová, 2015.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 219-228.
ohlasy:
|
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Content and language integrated learning as a bilingual educational approach in the European context / Anna Hurajová, 2015.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 219-228.
ohlasy:
|
5.
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
An Overview of Models of Bilingual Education / Anna Hurajová, 2015.
In: Mediterranean Journal of Social Sciences. - ISSN 2039-9340, Vol. 6, no. 6 S1 (2015), pp. 186-190.
ohlasy:
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0611/16 Multiplatformové koncepty žurnalistiky v kontexte vývoja digitálnych technológií v mediálnom prostredí na Slovensku, 2016-2017, členka riešiteľského kolektívu |
2.
KEGA 014/UCM-4/2016 Učebnica angličtiny pre študentov masmediálnej komunikácie, 2016-2018, členka riešiteľského kolektívu |
3.
KEGA 014/UCM-4/2020 Internacionalizácia vyučovania študentov masmediálnej komunikácie, 2020-2022, členka riešiteľského kolektívu |
4.
KEGA 018UCM-4/2021 Umenie v masmédiách - ambientné médiá, 2021-2022, členka riešiteľského kolektívu |
5.
KEGA 011UCM-4/2018 Vplyv vzdelávacích hier na kognitívny proces, 2018-2020, členka riešiteľského kolektívu |