Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Igor Piatrov

dátum poslednej aktualizácie: 13.10.2022

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly Igor
I.2 Rok narodenia Piatrov
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) odborný asistent
I.5 E-mailová adresa igor.piatrov@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa FMK UCM v Trnave 2014 Masmediálne štúdiá, marketingová komunikácia
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa FMK UCM v Trnave 2016 Masmediálne štúdiá, marketingová komunikácia
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa FMK UCM v Trnave 2019 Masmediálne štúdiá, marketingová komunikácia
Titul docent
Titul profesor
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
odborný asistent FMK UCM v Trnave 2019 -

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Grow with Google Certification Programme Google Slovensko 04-06/2019
Project-based learning Talentway Academy 05/2019
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 03/2020
Creative Skills for Innovation Grow with Google Slovensko 11/2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 09/2021
Marketing Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 11/2021
Design Thinking Kick off workshop FMK UCM x Studio Kiuub 04/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Digitálny marketing I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálny marketing II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 4 6
Počet obhájených prác 28 8
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Reklama na sociálnych médiách Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Kabinetné praktikum marketingu I., II., III., IV. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. Aplikované mediálne štúdiá 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálny marketing I., II. Aplikované mediálne štúdiá 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálny marketing I., II. Masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 33 30
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus WoS - 4, Scopus - 2 WoS - 4, Scopus - 2
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 0 0
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 0 0
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni 0 / 0 0 / 0
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.
2.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Innovative Approach to Consumer Segmentation in a Digital Age and Their Attitude to Environmental Issues / Igor Piatrov, Alena Kusá, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ECIE.19.170. In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 788-794.
3.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Generation Y Communication Preferences of Environmental Topics on Social Networks / Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.053. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 206-211.
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Perception of global environmental problems by Generation C and its marketing communication preferences / Alena Kusá, Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207401021. In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-7.
5.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Creative approach of an education institution to Instagram communication / Igor Piatrov, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC. In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 206-213.
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.
2.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Innovative Approach to Consumer Segmentation in a Digital Age and Their Attitude to Environmental Issues / Igor Piatrov, Alena Kusá, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ECIE.19.170. In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 788-794.
3.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Generation Y Communication Preferences of Environmental Topics on Social Networks / Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.053. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 206-211.
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Perception of global environmental problems by Generation C and its marketing communication preferences / Alena Kusá, Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207401021. In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-7.
5.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Creative approach of an education institution to Instagram communication / Igor Piatrov, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC. In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 206-213.
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1. 

ohlasy:

   
2. 

ohlasy:

   
3. 

ohlasy:

   
4. 

ohlasy:

   
5. 

ohlasy:

   
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu
2.  VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky
3.  VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie.
4. 
5. 

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Česká marketingová společnost/člen ČMS 2019, 2020
Klub učitelů marketingu/člen ČMS - KUM 2019 -
POPAI Central Europe/člen POPAI 2020, 2021
Člen komisií pre štátne skúšky FMK 2019 - súčasnosť
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, FMK 2019 - 2021
Organizátor marketingových hackathonov FMK 2019 - súčasnosť
Organizátor kurzu online marketingu FMK 2017 - súčasnosť
Koordinátor spolupráce s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr FMK x ADMA 2020 - súčasnosť
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Faculty od Multimedia communications, Tomáš Baťa University in Zlín Zlín, Czech Republic 1.02.2019 – 28.02.2019 CEEPUS, freemover
University of Malaya Kuala Lumpur, Malaysia 3.06.2022 – 12.06.2022 Erasmus+

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)


Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Anglický jazyk: