V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
|
Digitálny marketing I. |
Marketingová komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálny marketing II. |
Marketingová komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
4 |
6 |
|
Počet obhájených prác
|
28 |
8 |
|
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. |
Marketingová komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Reklama na sociálnych médiách |
Marketingová komunikácia |
2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinetné praktikum marketingu I., II., III., IV. |
Marketingová komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. |
Aplikované mediálne štúdiá |
2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálny marketing I., II. |
Aplikované mediálne štúdiá |
2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálny marketing I., II. |
Masmediálna komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
33 |
30 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
WoS - 4, Scopus - 2 |
WoS - 4, Scopus - 2 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
0 |
0 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
0 |
0 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
0 /
0 |
0 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2. |
2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Innovative Approach to Consumer Segmentation in a Digital Age and Their Attitude to Environmental Issues / Igor Piatrov, Alena Kusá, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ECIE.19.170.
In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 788-794. |
3.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Generation Y Communication Preferences of Environmental Topics on Social Networks / Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.053.
In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 206-211. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Perception of global environmental problems by Generation C and its marketing communication preferences / Alena Kusá, Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207401021.
In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-7. |
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Creative approach of an education institution to Instagram communication / Igor Piatrov, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 206-213. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2. |
2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Innovative Approach to Consumer Segmentation in a Digital Age and Their Attitude to Environmental Issues / Igor Piatrov, Alena Kusá, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ECIE.19.170.
In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 788-794. |
3.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Generation Y Communication Preferences of Environmental Topics on Social Networks / Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.053.
In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 206-211. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Perception of global environmental problems by Generation C and its marketing communication preferences / Alena Kusá, Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207401021.
In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-7. |
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Creative approach of an education institution to Instagram communication / Igor Piatrov, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 206-213. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ohlasy:
|
2.
ohlasy:
|
3.
ohlasy:
|
4.
ohlasy:
|
5.
ohlasy:
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu
tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu |
2.
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky |
3.
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. |
4.
|
5.
|