VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
9 |
9 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
4 |
4 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
5 |
5 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
4 |
4 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
7 /
|
7 /
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSGoodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17. |
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSAbundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248. |
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThe era of segmented marketing and polyphonic brand identity: The Tatra Banka rytmus finance academy campaign. A case study / Pavol Minár, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 208-228. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSGoodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17. |
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSAbundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248. |
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThe era of segmented marketing and polyphonic brand identity: The Tatra Banka rytmus finance academy campaign. A case study / Pavol Minár, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 208-228. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Goodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.
ohlasy:
2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS |
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Abundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.
ohlasy:
2017 [1] KAČÁNIOVÁ, M., VARGOVÁ, V. Electroencephalography as a tool of advertising research in the context of MAC model. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 145-155. ISSN 1841-0464. Scopus |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Goodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.
ohlasy:
2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
|
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Incumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.
ohlasy:
2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
|
5.
GII Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
Je tu doba produktová. Ľudia sú náročnejší a kritickejší k tomu, čo kupujú [elektronický zdroj] / Pavol Minár, 2015. - [2] s. - Online dokument. ohlasy:
2016 [4] KUSÁ, A., GREŠKOVÁ, P., PIATROV, I. Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente generácie Y. In: Podniková ekonomika a manažment [online]. 2016, č. 2, s. 73 [2017-04-21]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/
2015 [2] GREŠKOVÁ, Petra. The impact of digital technologies on consumer behaviour of generation Y - "retro" trend. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 73, 79. ISBN 978-80-8105-780-9. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|