Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Pavol Minár

dátum poslednej aktualizácie: 22.01.2023

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly Minár, Pavol, Mgr., PhD.
I.2 Rok narodenia 1969
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) odborný asistent
I.5 E-mailová adresa pavol.minar@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Filozofická fakulta, Univerzita Komenského v Bratislave 1994 ŠO Estetika ŠP slovenský jazyk a literatúra
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2019 ŠO mediálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Titul docent
Titul profesor
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
Market Analyst TNS Aisa 1997 - 1998
Strategy Director Publicis Knut 1998 - 2001
Head of Strategy Istropolitana Ogilvy 2001 - 2017
Board Member Zaraguza Prague 2017 - 2018
Founder & CEO Inspirations Minar / Business Inspirations, s.r.o. 2018 - súčasnosť
Vysokoškolský pedagóg / Odborný asistent Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2019 - súčasnosť

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 09/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Budovanie značky I. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Budovanie značky II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 1 2
Počet obhájených prác 27 6
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Dejiny reklamy I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Dejiny reklamy II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 9 9
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 4 4
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 5 5
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 4 4
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni 7 / 7 /
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSGoodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.
2.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSAbundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.
3.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThe era of segmented marketing and polyphonic brand identity: The Tatra Banka rytmus finance academy campaign. A case study / Pavol Minár, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 208-228.
5.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSGoodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.
2.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSAbundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.
3.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThe era of segmented marketing and polyphonic brand identity: The Tatra Banka rytmus finance academy campaign. A case study / Pavol Minár, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 208-228.
5.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1.  ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Goodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.

ohlasy:

   2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
2.  ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Abundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.

ohlasy:

   2017 [1] KAČÁNIOVÁ, M., VARGOVÁ, V. Electroencephalography as a tool of advertising research in the context of MAC model. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 145-155. ISSN 1841-0464. Scopus
3.  ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Goodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.

ohlasy:

   2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Incumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.

ohlasy:

   2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
5.  GII Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií Je tu doba produktová. Ľudia sú náročnejší a kritickejší k tomu, čo kupujú [elektronický zdroj] / Pavol Minár, 2015. - [2] s. - Online dokument.

ohlasy:

   2016 [4] KUSÁ, A., GREŠKOVÁ, P., PIATROV, I. Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente generácie Y. In: Podniková ekonomika a manažment [online]. 2016, č. 2, s. 73 [2017-04-21]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/ 2015 [2] GREŠKOVÁ, Petra. The impact of digital technologies on consumer behaviour of generation Y - "retro" trend. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 73, 79. ISBN 978-80-8105-780-9. WoS
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Lektor a vedenie kurzu: Ako budovať značku? Digitálna univerzita 2019 - 2021
Lektor a vedenie vzdelávacieho kurzu pre marketérov: Marketing Gym Inspiration Minar 2020 - súčasnosť
Lektor a vedenie kurzu: Dejiny reklamy Creative Academy Bratislava, Praha 2017 - 2018
Člen poroty Sexistický kix 2018 - 2019
Člen poroty EFFIE Slovakia 2020
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2020 - súčasnosť
Členstvo v komisii pre štátne skúšky FMK UCM 2019 - súčasnosť

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Zemědělská univerzita, Katedra marketingu Praha, Česká republika letný semester 2019 Erasmus+

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)


Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Anglický jazyk: