V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
0 |
7 |
0 |
Počet obhájených prác
|
16 |
4 |
0 |
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Mediálna Informatika / Media Informatics |
Masmediálna komunikácia / Mass Media Communication |
I. |
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Informatika / Informatics |
Vzťahy s médiami / Media Relations |
I. |
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Prípadové štúdie I. / Case Studies I. |
Vzťahy s médiami / Media Relations |
I. |
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Prípadové štúdie II. / Case Studies II. |
Vzťahy s médiami / Media Relations |
I. |
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Herné siete I. / Gaming Networks I. |
Teória digitálnych hier / Theory of Digital Games |
II. |
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Herné siete II. / Gaming Networks II. |
Teória digitálnych hier / Theory of Digital Games |
II. |
Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
14 |
14 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
6 |
6 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
1 |
1 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
0 |
0 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
0 /
0 |
0 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Image of a PR Manager / Oľga Škvareninová, Alexandra Alföldiová, 2018.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 63-74. |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Ecocommunity in the virtual world second life / Anna Zaušková, Alexandra Alföldiová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part I. : Digital Mirrors - part I. / editors: Ľudmila Čábyová, Rudolf Rybanský, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-984-1. - ISSN 1339-5726, s. 220-229. |
3.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
How the COVID-19 pandemic has affected the virtual economy in second life / Alexandra Alföldiová, Andrej Trnka, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 14-21 [online]. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Game jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.
In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 386-398 [online]. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Image of a PR Manager / Oľga Škvareninová, Alexandra Alföldiová, 2018.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 63-74. |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Ecocommunity in the virtual world second life / Anna Zaušková, Alexandra Alföldiová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part I. : Digital Mirrors - part I. / editors: Ľudmila Čábyová, Rudolf Rybanský, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-984-1. - ISSN 1339-5726, s. 220-229. |
3.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
How the COVID-19 pandemic has affected the virtual economy in second life / Alexandra Alföldiová, Andrej Trnka, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 14-21 [online]. |
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Game jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.
In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 386-398 [online]. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370.
ohlasy:
2019 [4] MAGO, Z., ŠIMONOVIČOVÁ, N. Inovácie v oblasti propagácie zalesňovania a ochrany stromov s využitím SoLoMo herného dizajnu. In: Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 133. ISBN 978-80-572-0037-6. |
2.
ohlasy:
|
3.
ohlasy:
|
4.
ohlasy:
|
5.
ohlasy:
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0708/18: Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Doba riešenia: 2018 – 2020. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. - účasť : riešiteľ projektu |
2.
KEGA 023UCM-4/2020: Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu. Doba riešenia: 2020 – 2022. Vedúci projektu: Mgr. Zdenko Mago, PhD. - účasť : riešiteľ projektu |
3.
Projekt FPPV-23-2020 s názvom Virtuálna Fakulta masmediálnej komunikácie v Second Life. Doba riešenia: 2020. Vedúca projektu: Mgr. Alexandra Alföldiová (Rysuľová) |
4.
V4: Increasing Digital Competencies - The Growth of Education in Society. Doba riešenia: 2020 - 2021. Vedúci projektu: Mgr. Peter Krajčovič, PhD. - účasť : riešiteľ projektu |
5.
Kreatívne centrum - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra. 2022 - 2023. - Účasť: riešiteľ projektu |