Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Jana Galera Matúšová

dátum poslednej aktualizácie: 13.01.2023

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD.
I.2 Rok narodenia 1980
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) docent
I.5 E-mailová adresa jana.galera.matusova@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl https://www.portalvs.sk/regzam/detail/12039
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Univerzita Komenského 2002 Žurnalistika
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa Univerzita Komenského 2008 Teória a história žurnalistiky
Titul docent UCM 2019 Mediálne a komunikačné štúdiá
Titul profesor
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
Odborný asistent FMK od 09/2021
PR manager Dedoles od 04/2021
Docent Inštitút manažmentu 2019-2021
Riaditeľ Marketingu a PR Falck Emergency 2016-2020
Manažér externej komunikácie Sberbank 2014-2016
Riaditeľ marketingu Lama mobile 2013-2014
Riaditeľ marketingu Sazka 2012-2013
Communication manager Marks and Spencer 2010-2011
Riaditeľ komunikácie SZRB 2008-2010
PR manager UniCredit Bank 2003-2008
Odborný asistent FMK UCM 2009-2018
Docent FMK UCM od 02/2022

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 09/2021
Trendy v online marketingu Inspire Academy 09/2021
Psychológia v praxi – Advanced modul ADVANCA 2017
Psychológia v praxi ADVANCA 2016
The Google Analytics Google 2016
Inbound Certification HubSpot 2016
Stáž vo výskumnej agentúre Constat Research Praha 2011
Tréning krízovej a mediálnej komunikácie Communication House 2010
Manažér marketingovej komunikácie Centrum ďalšieho vzdelávania, Univerzita Komenského 2009
Komunikácia s médiami Seesame 2006
Komunikácia s verejnosťou a médiami Academia Istropolitana 2006
PR academy Monarch PR 2004
Zákony a hybné sily rastu alebo Prečo je zameranie sa na podiel na trhu cestou do pekla 2muse 04/2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
KANTAR raňajky KANTAR research 22. - 23. 11. 2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Marketingová komunikácia Teória digitálnych hier 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Psychologické a etické aspekty reklamy Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálne PR Media relations Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia Media relations Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Public relations Media relations Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Psychológia médií Media relations Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného programu/časti Stupeň Študijný odbor
Media relations Prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 5 5
Počet obhájených prác 37 76
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Médiá a hovorca I. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Médiá a hovorca II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Hovorca a médiá Media Relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Tvorba PR kampaní Media relations 1.stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 77 38
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 7 3
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 49 30
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 16 16
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni 1 / 0 1 / 0
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  AAB Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu/Jana Galera Matúšová; ; recenzenti: Alena Kusá, Ondřej Roubal, Andrej Tušer. - 1. vyd. – Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0060-4.
2.  AAB Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Jozef Sablik, Ľudmila Čábyová. - 1. vyd. - Trnava :Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2015. ISBN 978-80-8105-642-0.
3.  ACD | Interná komunikácia / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] In: Public relations - teória a prax [elektronický dokument] / Ďurková, Katarína [Zostavovateľ, editor] ; Franić, Dáša [Zostavovateľ, editor] ; Brník, Andrej [Recenzent] ; Matušínská, Kateřina [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0218-9, s. 99-116 [1 AH] [CD-ROM]
4.  AAB Stav riešenia problematiky etiky v rôznych oblastiach marketingovej a masmediálnej komunikácie / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Katarína Ďurková, Viliam Končál. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 79 s. [3,83 AH]. - ISBN 978-80-8105-621-5.
5.  ADE Reality in non profit organization communication / Galera Matúšová, Jana [Autor, 50%] ; Ihnátová, Zuzana [Autor, 50%] In: Retorika i komunikacii [elektronický dokument] : електронно научно списание. – ISSN (online) 1314-4464. – č. 39 (2019), s. 1-7 [online]
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  AAB Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu [elektronický zdroj] / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Alena Kusá, Andrej Tušer, Ondřej Roubal. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. - 187 s. [CD-ROM]. - ISBN 978-80-572-0060-4.
2.  ADN Logo as the Greatest Symbol of Brand / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%]. – WOS CC In: European Journal of Media, Art and Photography [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. – ISSN 1339-4940. – Roč. 9, č. 2 (2021), s. 126-133 [tlačená forma] [online]
3.  AEC New trends in communication / Galera Matúšová, Jana [Autor, 50%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 50%]. – [recenzované] In: Economy & Business [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – Roč. 15. – Burgas (Bulharsko) : Science Events, 2021. – ISSN (online) 1314-7242, s. 278-283 [online]
4.  ACD Krízová komunikácia / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] In: Public relations - teória a prax [elektronický dokument] / Ďurková, Katarína [Zostavovateľ, editor] ; Franić, Dáša [Zostavovateľ, editor] ; Brník, Andrej [Recenzent] ; Matušínská, Kateřina [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0218-9, s. 117-132 [1 AH] [CD-ROM]
5.  ADM | Direction of businesses operating in Slovakia to develop key managerial competencies / Stacho, Zdenko [Korešpondenčný autor, 25%] ; Stachová, Katarína [Autor, 25%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 25%] ; Galera Matúšová, Jana [Autor, 25%]. – DOI 10.30657/pea.2021.27.39. – SCOPUS In: Production Engineering Archives [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Varšava (Poľsko) : De Gruyter. – ISSN 2353-5156. – ISSN (online) 2353-7779. – Roč. 27, č. 4 (2021), s. 291-295 [tlačená forma] [online]
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1.  AAB Stav riešenia problematiky etiky v rôznych oblastiach marketingovej a masmediálnej komunikácie / Jana Galera Matúšová; recenzenti:Katarína Ďurková, Viliam Končál. - 1. vyd. - Trnava :Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 79 s. [3,83 AH]. - ISBN 978-80-8105-621-5.

ohlasy:

   Ohlasy: [4] 2015 MATÚŠ, Jozef. New trends in the media or new problems. In:Megatrends and Media:Media Farm - Totems and Taboo. Trnava:FMK UCM, 2015, s. 185, 188. ISBN 978-80-8105-720-5.
2.  ACB Budovanie a komunikácia značky : značka v PR a reklame / Jana Matúšová; recenzenti: Dušan Pavlů, Katarína Ďurková. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. - 118 s. - ISBN 978-80-8105-440-2.

ohlasy:

   Ohlasy: 2013 [3] ACÉLOVÁ, Katarína. Gýč vo fotografii. In Quaere 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové . Magnanimitas, 2013. s. 1797. ISBN 978-80-905243-7-8. [3] JURIŠOVÁ, V., HLIBOKÝ, M. Affiliate marketing a vstup tradičnej predajnej hodnoty v kontexte komunikácie značky v online prostredí. In Quaere 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové . Magnanimitas, 2013. s. 43. ISBN 978-80-905243-7-8. [3] JURIŠOVÁ, Vladimíra. Affiliate marketing in the context of online marketing. In Review of Applied Socio-Economic Research [online]. 2013, vol. 5, no. 1 [2014-09-29], p. 111. Dostupné na internete: . ISSN 2247-6172. [4] MATÚŠ, Jozef. Ekonomika médií a mediálny systém. In PETRANOVÁ, D., MATÚŠ, J., ČÁBYOVÁ, Ľ. (eds.) Megatrendy a médiá. 2013. ISBN 978-80-8105-479-2, s. 155. 2014 [4] KUSÁ, Alena. Customizácia vo vzťahu k inováciám - nový trend individuálneho marketingu a komunikácie. In: KUSÁ, A., PAVLŮ, D. (eds.) Marketing Identity 2014 : Inovácie v marketingu a komunikácii & Inovácie v médiách. 2014. ISBN 978-80-8105-667-3, s. 125. 2015 [4] KOVÁČOVÁ BEČKOVÁ, Ina. Nové prístupy a trendy v marketingovom manažmente. In: Global Media Journal. 2015, roč. 3, č. 1, s. 104-115. ISSN 1339-0767. [2] MATÚŠ, Jozef. Marketing in digital era. In: Marketing Identity: Digital Life - part I. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 178. ISBN 978-80-8105-779-3. 2016 [4] GRACOVÁ, Slávka. Meno školy ako značka. In: Marketing Identity 2016: značky, ktoré milujeme. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 31, 36. ISBN 978-80-8105-839-4. [4] MARTOVIČ, Matej. Budovanie značky zdravotníckych zariadení. In: Podniková ekonomika a manažment [online]. 2016, č. 2, s. 85, 88 [2017-06-30]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/ [1] NOVÁKOVÁ, R., OVSENÁK, V. The importance of marketing for effective management of quality indicators. In: Production Management and Engineering Sciences. 2016, pp. 229-234. ISBN 978-1-138-02856-2.
3.  AFD Communication of global brands in digital space / Jana Galera Matúšová, Zuzana Ihnátová. (Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science). In:Marketing Identity :Digital Life - part I. :Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors:Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - Trnava :Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726. - S. 59-67.

ohlasy:

   Ohlasy: 2016 [2] RUŽIČKA, Tomáš. The consumers perception of the brand in digital environment. In:Marketing Identity:Brands we love part II. Trnava:FMK UCM, 2016, s. 261. ISBN 978-80-8105-841-7.
4.  AFC Impact of Social Networks on Brand Communication / Jana Galera. In:Perspektywy człowieczeństwa - wyzwania XXI w. [elektronický zdroj] :międzynarodowa konferencja naukowa (7 kwieceń - 11kwietnia 2015 roku) / redakcja Marcin Demczuk, Michał Niewiadomy. - [S.l.] :[s.n.], 2015. - ISBN 978-83-65021-01-4. - S. 264-272 [CD-ROM].

ohlasy:

   Ohlasy: 2016 [3] MASTROCOLA, V.M., IHNATOVA, Z. Selling the Brazilian atmosphere in a Slovakian brand:the Acaico case. In:Comunicon [online]. 2016 [2016-10-18]. ISBN 978-85-99790-21-2. Dostupné na: http://anais-comunicon2016.espm.br/GTs/GTPOS/GT6/GT06-VICENTE_MASTROCOLA.pdf
5.  AFDInnovation in communication of brands / Jana Galera Matúšová, Jozef Matúš. In: Marketing Identity : Explosion of Innovations : Conference Proceedings from International Scientific Conference 4th - 5th November 2014, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Jozef Matúš, Dana Petranová. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2014. - ISBN 978-80-8105-666-6. - ISSN 1339-5726. - S. 113-122.

ohlasy:

   Ohlasy: 2015 [2] PETRŮ, Naděžda. New approaches in the banking sector to communicate with customer segments. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 193, 204. ISBN 978-80-8105-780-9. [2] RYBANSKÝ, R., MÁLIKOVÁ, I. Perception of the value by customers. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2015, s. 627-634. ISBN 978-80-8154-145-2. [2] ZAUŠKOVÁ, A., BEZÁKOVÁ, Z., GRIB, L. Use of digital marketing in the eco-innovation process of a business. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2015, s. 871-878. ISBN 978-80-8154-145-2.
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  Členka riešiteľského kolektívu projektu VEGA č. 1/0606/21 Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie na roky 2022 a 2023.
2.  CEDMO (Central European Digital Media Observatory) - členka riešiteľského kolektívu. Medzinárodný projekt, ktorého cieľom je zrýchliť a zefektívniť overovanie faktov s využitím umelej inteligencie, ako aj odhaľovať, skúmať a znižovať šírenie tzv. informačných porúch vrátane dezinformácií. Konzorcium CEDMO pod vedením Fakulty sociálnych vied Karlovej univerzity v Prahe zahŕňa osem partnerov a štyroch subdodávateľov. Projekt je spolufinancovaný Európskou komisiou prostredníctvom Nástroja na prepájanie Európy (CEF). Hlavným koordinátorom je PhDr. Václav Moravec, Ph.D.
3.  Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z
4.  Členka riešiteľského kolektívu KEGA č. 012UCM-4/2022 Riadenie ľudí v digitálnom svete – bilingválna (slovensko-anglická) vysokoškolská učebnica s podporou e-learningových modulov s multimediálnym obsahom
5. 

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Garant predmetu Advertising Fakulta ekonomických štúdií VŠFS Praha 2014-2015
Členka PR Klub ČR od 2012
Členka WoodEMA: Medzinárodná asociácia pre ekonomiku a riadenie v oblasti spracovania dreva a výroby nábytku, Chorvátsko/WoodEMA:International Association for Economic and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing, Croatia od 2020
Členka redakčnej rady PR LIFE 2012-2013
Členka redakčnej rady Preferencje Polityczne (Centrum Innowacji, Transferu, Technologii I Rozwoju Fundacia Uniwersytetu Šlaskiego oraz Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Slaskiego, Poland) od 2014
Členka redakčnej rady ecoletra.com od 2016
Mentor pre začínajúcich PR pracovníkov PR Klub ČR 2012-2014
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2021 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2021 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2021 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky FMK UCM 2021 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky a rigorózne skúšky FMK UCM do roku 2018
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie EuSEM EuSEM 2018
Member of reviewer board Marketing and Management of Innovations od 2022
Členka vedeckej komisie konferencie PEMF conference 2022

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Fakulta ekonomických štúdií VŠFS Praha Praha 2014-2016 Dohoda o pracovnej činnosti
Business and Technology University, Georgia Georgia April 26-29, 2022 2nd INTERNATIONAL TEACHING WEEK 2022
Vysoká škola finanční a správní Praha 5. - 9. 12. 2022 Erasmus+/International days in Prague - Challenges of sustainable entrepreneurship

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)


Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Jana Galera Matúšová absolvovala habilitáciu v odbore masmediálne štúdiá na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave a téma jej habilitačnej práce bola Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu. Akademický titul PhDr. získala na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave v odbore Masmediálne štúdiá a titul PhD. v odbore Teória a dejiny žurnalistiky na Filozofickej fakulte UK s témou dizertačnej práce Interná a externá komunikácia korporácií. Akademický titul Mgr. jej bol udelený na Filozofickej fakulte UK v Bratislave v odbore Žurnalistika. Je autorkou vyše 70 publikácií a článkov, z toho sú tri monografie, dve učebnice, jedny učebné texty a jedny skriptá. Bola členkou redakčnej rady odborného mesačníka PR LIFE (vydávaný PR Klubom v ČR) a je členkou redakčných rád poľského časopisu Preferencje Polityczne, ktorý vydáva Centrum Innowacji, Transferu, Technologii I Rozwoju Fundacia Uniwersytetu Šlaskiego oraz Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Slaskiego a ecoletra.com. Ako člen PR Klubu v ČR bola mentor v rámci dvoch ročníkov mentoringového programu pre začínajúcich PR pracovníkov. Na manažérskych pozíciách pracovala pre medzinárodné spoločnosti ako napríklad Sberbank, UniCredit Bank, Marks & Spencer, SAZKA či FALCK. Na český trh uvádzala nového virtuálneho mobilného operátora – LAMA MOBILE – s ktorého kampaňou získala 2. miesto v súťaži EFFIE. Na FMK prednáša predmety Médiá a hovorca, Organizácia mediálnych podujatí, Psychologické a etické aspekty reklamy a Marketingová komunikácia.
Anglický jazyk:
Assoc. prof. Jana Galera Matúšová, PhD. has been working in the field of marketing communication for 19 years, especially in management positions for brands such as UniCredit Bank (Slovakia), Slovak Guarantee and Development Bank (Slovakia), SAZKA (Czech republic), Marks and Spencer (Slovakia, Czech republic, Lithuania, Latvia, Estonia, Poland), LAMA mobile (Czech republic), Sberbank (Slovakia), Falck (Czech and Slovak republic) and Dedoles (21 countries within Europe). Since 2009 she has been working as an assistant professor at Slovak and Czech universities. Jana Galera Matúšová is member of foreign and domestic professional organizations, such as the PR club in Czech Republic. As a member of the PR Club in the Czech Republic she was a mentor within two years of the mentoring program for beginning PR professionals. She is a member of the editorial board of the Polish magazine Preferencje Polityczne, the electronic magazine ecoletra.com, and in 2012-2013 she was a member of the editorial board of the professional magazine PR LIFE. Jana Galera Matúšová won 1st place in the media competition Picture of Women in the Media, organized by the Department for International Development, The World Bank, the National Center for Gender Equality and the Center for Independent Journalism and 2nd place in Effie Czech Republic with the launch campaign for LAMA mobile.