I. Základné údaje |
|
I.1 Priezvisko, meno, tituly | Čábyová Ľudmila, doc. PhDr. PhD. |
I.2 Rok narodenia | 1979 |
I.3 Názov a adresa pracoviska | Fakulta masmediálnej komunikácie |
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) | profesor |
I.5 E-mailová adresa | ludmila.cabyova@ucm.sk |
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl | |
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole | Mediálne a komunikačné štúdiá |
II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast |
|||
Názov vysokej školy alebo inštitúcie | Rok | Odbor a program | |
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa | Fakulta masmediálnej komunikáci UCM v Trnave | 2000 | ŠO masmediálne štúdiá, ŠP marketingová komunikácia |
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2002 | ŠO masmediálne štúdiá, ŠP masmediálna komunikácia |
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa | Drevárska fakulta Technickej univerzity vo Zvolene | 2009 | ŠO ekonomika a manažment podniku, ŠP odvětvové a prierezové ekonomiky |
Titul docent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2012 | ŠO masmediálne štúdiá |
Titul profesor | |||
Titul DrSc. |
III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania |
||
Zamestnanie/funkcia | Inštitúcia | Časové vymedzenie |
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2002-2013 |
Vysokoškolský pedagóg/ vedúca katedry | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2007-2008 |
Vysokoškolský pedagógo / prodekanka | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnavee | 2008-2018 |
Vysokoškolský pedagogy / dekanka | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2019 - súčasnosť |
IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností |
||||
Popis aktivity/názov kurzu/iné | Názov inštitúcie | Rok | ||
Kurz anglického jazyka | Akadémia vzdelávania v Trnave | 2002-2003 | ||
Jazykový pobyt, Florida, USA | Student agency | 2016 | ||
Európsky vodičský preukaz na počítače | IT Akadémia | 2014 | ||
Digitálne zručnosti - google disk, pdf, Excel | FMK UCM v Trnave | 2020 | ||
Tvorba projektového vyučovania | FMK UCM Trnava | 2020 | ||
Kurz štatistiky | FMK UCM Trnava | 2020 | ||
Dizajn thinking | 2020 | |||
Digitálny marketing | Digital Marketing Institut | 2017 | ||
Kurz neuromarketingu | FMK UCM v Trnave | 2021 | ||
Kurz anglického jazyka C1 | BEST | 2022 | ||
Dizajn thinking | KIUB Studio | 2022 | ||
Kvalita vš. štúdia | SAAVS | 2020 - 2022 | ||
Kariérne poradenstvo v 21. storočí - online kurz | Erasmus+ | 2022 | ||
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 2022 | ||
V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole |
|||||
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov |
|||||
Názov profilového predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor | ||
Marketing I. | Marketingová komunikácia | 1. | Mediálne komunikačné štúdiá | ||
Mediálny marketing | Marketingová komunikácia | 1. | Mediálne komunikačné štúdiá | ||
Mediálny marketing | Masmediálna komunikácia | 2. | Mediálne komunikačné štúdiá | ||
V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku |
|||||
Názov študijného programu/časti | Stupeň | Študijný odbor | |||
Marketingová komunukiácia | 3. | Mediálne a komunikačné štúdiá | |||
Marketingová komunikácia | 2. | Mediálne a komunikačné štúdiá | |||
Marketingová komunikácia | 1. | Mediáne a komunikačné štúdiá | |||
V.4. Prehľad vedených záverečných prác |
|||||
Bakalárske (prvý stupeň) | Diplomové (druhý stupeň) | Dizertačné (tretí stupeň) | |||
Počet aktuálne vedených prác | 2 | 6 | 3 | ||
Počet obhájených prác | 151 | 166 | 6 | ||
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku |
|||||
Názov študijného predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor | ||
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti |
||
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti |
||
Celkovo | Za posledných šesť rokov | |
Počet výstupov tvorivej činnosti | 165 | 100 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus | 40 | 30 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti | 350 | 300 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti | 70 | 70 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni | 2 / 2 | 2 / 2 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov) |
||
1. ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Benchmarking Comparison of Marketing Communication of Universities in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Jakub Ptačin, 2014. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 5, č. 1 (2014), s. 55-69. [Čábyová Ľudmila (50%) - Ptačin Jakub (50%)] | ||
2. AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách The role of Solomo Marketing and Media in the Communication of Eco Innnovacions./ Ľudmila Čábyová, Krajčovič Peter, recenzenti (Zbigniew Widera, Václav Kupec) – 1. vyd. Budapešť : Wolters Kluwer HU, 2020 (zaslané vydavateľstvu) | ||
3. AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Marketing a marketingová komunikácia v médiách (Marketing and marketing communication in media) / Ľudmila Čábyová ; recenzenti: [Dariusz Rott, Ivana Šindleryová. - 1. vyd. - Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2012. - 211 s. [7,51 AH]. - ISBN 978-83-7729-181-8. [Čábyová Ľudmila (100%)] | ||
4. ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Media images of Slovak and Ukrainian presidents: I/We binary pronominal opposition in political speeches / Halyna Stashko ... [et al.], 2020. In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 350-389. [Stashko Halyna (5%) - Prykhodchenko Oleksandra (5%) - Čábyová Ľudmila (45%) - Vrabec Norbert (45%)] | ||
5. ADM Vedecké práce vydané v zahraničných vydavateľstvách registrované vo WOS alebo Scopus. Čábyová, Ľ., Paveleková, J.: Consumer behavior of generation Y in book market. In. Consumer studies. (bude vydané v r. 2021) ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Peter Krajčovič, Jana Paveleková, 2020. DOI DOI 10.13187/ijmil.2020.1.3. In: International Journal of Media and Information Literacy. - ISSN 2500-106X, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 3-14. Spôsob prístupu: http://ejournal46.com/en/index.html [Čábyová Ľudmila (34%) - Krajčovič Peter (33%) - Paveleková Jana (33%)] | ||
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov) |
||
1. ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Benchmarking Comparison of Marketing Communication of Universities in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Jakub Ptačin, 2014. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 5, č. 1 (2014), s. 55-69. [Čábyová Ľudmila (50%) - Ptačin Jakub (50%)] | ||
2. AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách The role of Solomo Marketing and Media in the Communication of Eco Innnovacions./ Ľudmila Čábyová, Krajčovič Peter, recenzenti (Zbigniew Widera, Václav Kupec) – 1. vyd. Budapešť : Wolters Kluwer HU, 2020 (zaslané vydavateľstvu) | ||
3. ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Media images of Slovak and Ukrainian presidents: I/We binary pronominal opposition in political speeches / Halyna Stashko ... [et al.], 2020. In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 350-389. [Stashko Halyna (5%) - Prykhodchenko Oleksandra (5%) - Čábyová Ľudmila (45%) - Vrabec Norbert (45%)] | ||
4. ADM Vedecké práce vydané v zahraničných vydavateľstvách registrované vo WOS alebo Scopus. Čábyová, Ľ., Paveleková, J.: Consumer behavior of generation Y in book market. In. Consumer studies. (bude vydané v r. 2021) | ||
5. ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Peter Krajčovič, Jana Paveleková, 2020. DOI DOI 10.13187/ijmil.2020.1.3. In: International Journal of Media and Information Literacy. - ISSN 2500-106X, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 3-14. Spôsob prístupu: http://ejournal46.com/en/index.html [Čábyová Ľudmila (34%) - Krajčovič Peter (33%) - Paveleková Jana (33%)] | ||
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov) |
||
1.
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch Regional development in economic core regions / Katarína Ďurková, Ľudmila Čábyová, Eva Vicenová, 2012. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172, Roč. 4, č. 2 (2012), s. 87-92. [Ďurková Katarína (34%) - Čábyová Ľudmila (33%) - Vicenová Eva (33%)]
ohlasy: 2020 [3] DEMIRELISCI, B., JUKNEVIČIENE, V., PUKINSKYTE, S. The potential for regional development in the Baltic states: Case study of regions with free economic zones. In: Forum Scientiae Oeconomia. 2020, 8(1), pp. 49-66. 2020 [3] DEMIRELISCI, B., JUKNEVIČIENE, V., PUKINSKYTE, S. The potential for regional development in the Baltic states: Case study of regions with free economic zones. In: Forum Scientiae Oeconomia. 2020, 8(1), pp. 49-66. 2019 [1] MELECKY, L. Regional Development Potential: How to Define and Evaluate it in an EU context? In: Liberec Economic Forum 2019. Liberec: Technical University Liberec, 2019, pp. 229-237. WoS 2018 [3] MELECKÝ, Lukáš. State-of-the-art on current methods and practices for evaluation the potential of regional development. In: XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách: sborník příspěvku. Brno: MU, 2018, s. 28-36. ISBN 978-80-210-8969-3. 2018 [3] POLEDNÍKOVÁ, Eva. Spatial data analysis as selected approach to measuring of the EU development potential. In: XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách: sborník příspěvku. Brno: MU, 2018, s. 37-47. ISBN 978-80-210-8969-3. 2018 [1] KRAJNAKOVA, E., JEGELAVICIUTE, R., NAVICKAS, V. The economic factors influence on real estate market development. In: Ad Alta. 2018, 8(2), pp. 141-146. WoS 2017 [1] POLEDNIKOVA, E. Development potential of the European territory: a literature review. In: 20th International colloquium on regional sciences. Brno: Masarykova univerzita, 2017, pp. 27-35. WoS |
||
2.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Marketing a marketingová komunikácia v médiách / Ľudmila Čábyová ; recenzenti: [D]ariusz Rott, Ivana Šindleryová. - 1. vyd. - Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2012. - 211 s. [7,51 AH]. - ISBN 978-83-7729-181-8.
ohlasy: 2020 [4] ŠUHAJDOVÁ, Ivana. Úvod do sociálneho manažmentu: 1. časť. Trnava: TU, 2020. ISBN 978-80-568-0256-4. s. 82. 2020 [4] PRAVDOVÁ, Hana. Covid 19 and the threat of periodical press mortality. In: Megatrends and Media [online]: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 621. ISBN 978-80-572-0062-8. Dostupné na: https://fmk.sk/veda-a-vyskum/zborniky/ 2020 [4] VIŠŇOVSKÝ, J., BIELIK, P. Communication of churches and religious communities in Slovakia via social networks. In: Megatrends and Media [online]: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 135. ISBN 978-80-572-0062-8. Dostupné na: https://fmk.sk/veda-a-vyskum/zborniky/ 2019 [1] GAŽICOVÁ, Alexandra. Influence of mass media on the current position of Catholic Church in Slovakia. In: European Journal of Science and Theology. 2019, 15(4), pp. 103-112. WoS 2019 [1] PRAVDOVÁ, Hana. Trends in media globalization and oligarchization. In: European Journal of Science and Theology. 2019, 15(3), pp. 109-119. WoS 2019 [4] VIŠŇOVSKÝ, J., BANÍKOVÁ, L. Spravodajské médiá v banskobystrickom regióne a ich pôsobenie na sociálnej sieti Facebook. In: Megatrendy a médiá 2019: Digital Universe [online]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 186. ISBN 978-80-572-0014-7. 2019 [4] PAVELEKOVÁ, Jana. Marketing communication specifications on the book market. In: Marketing Identity: Offline Is the New Online. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 1060. ISBN 978-80-572-0038-3. 2019 [3] KRAJČOVIČ, Peter. Creativity in media planning. In: Creative strategy / strategy of creativity. Praha: Professional Publishing, 2019, s. 63, 66. ISBN 978-80-88260-38-7. 2018 [2] VIŠŇOVSKÝ, J., SCHMOGEROVÁ, A. News Values of Typologically Different Slovak Newspapers. The Case of the Journals Plus Jeden Den and Dennik N. In: Media Literacy and Academic Research. 2018, 1(1), pp. 18-30. WoS 2018 [4] HULAJOVÁ, Ľ., UNGEROVÁ, M. Media, Marketing Communication and Politics. Trnava: FMK UCM, 2018. ISBN 978-80-8105-970-4. s. 16. 2018 [4] ĎURIŠOVÁ, Lenka. Nástroje marketingovej komunikácie využívané pri súčasnej propagácii zdravého životného štýlu. In: Marketing identity 2018: digitálne zrkadlá. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 8-25. ISBN 978-80-8105-986-5. 2018 [2] MUSOVÁ, Z., POLIAČIKOVÁ, E. Consumers´ percpetion of digital marketing tools. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 430, 439. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS 2018 [4] RADOŠINSKÁ, Jana. Teoretické aspekty filmov o superhrdinoch. Trnava: UCM, 2018. ISBN 978-80-8105-949-0. s. 159. 2018 [2] RADOŠINSKÁ, Jana. Omnivore vs Univore: A Reflection on the Current Knowledge on Cultural Taste and Cultural Consumption. In: ejmap. 2018, 6(2), pp. 98-109. ISSN 1339-4940. WoS 2018 [3] VIŠŇOVSKÝ, J., RADOŠINSKÁ, J. Introductory Chapter: Some Notes on Journalism in the Age of Social Media. In: Social Media and Journalism - Trends, Connections, Implications. London: IntechOpen, 2018, s. 3-9. ISBN 978-1-78984-259-3. 2018 [1] MURÁR, Peter. Slovak Catholic media on Facebook: are they following recent trends? In: ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. Torino: Kermes, 2018, s. 207, 209. ISBN 978-88-942064-8-7. WoS 2018 [1] ČERNÁ, Jana. The needs of religious tourists - a challenge to regional and local marketing. In: ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. Torino: Kermes, 2018, s. 161. ISBN 978-88-942064-8-7. WoS 2017 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Paralely digitálneho novinárstva a jeho rozmach v kontexte rozvoja informačných a komunikačných technológií v spoločnosti. In: Koncepty a praktiky multiplatformovej žurnalistiky. Trnava: FMK UCM, 2017, s. 260. ISBN 978-80-8105-911-7. 2017 [2] KARAFFOVÁ, D., KUSÁ, A. Building customer relationships as an alternative to traditional commercial tools. In: Megatrends and Media: Media Future. Trnava: UCM, 2017, s. 250, 253. ISBN 978-80-8105-861-5. WoS 2017 [2] PIATROV, I., KUSÁ, A. Discount shopping websites as a phenomenom of the internet age. In: Megatrends and Media: Media Future. Trnava: UCM, 2017, s. 304, 316. ISBN 978-80-8105-861-5. WoS 2016 [4] HOLLÝ, Jakub. Spoločná propagácia firiem v regióne. In: Marketing Identity 2016: značky, ktoré milujeme. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 316, 321. ISBN 978-80-8105-839-4. 2016 [4] RADOŠINSKÁ, Jana. Mediálna zábava v 21. storočí. Trnava: UCM, 2016. ISBN 978-80-8105-793-9. s. 127. 2016 [1] MENDELOVÁ, Dáša. Astroturfing as a controversial media relations tool. In: European Journal of Science and Theology. 2016, vol. 12, no. 5, pp. 175-184. ISSN 1841-0464. Scopus 2016 [4] HOLLÝ, Jakub. Printové verzus onlinové médiá. In: Quo vadis massmedia, Quo vadis marketing [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 383, 387. ISBN 978-80-8105-804-2. 2016 [1] KUSÁ, A., FAŠIANG, T., GREŠKOVÁ, P. How is the Daily Shopping Behaviourof Consumer Goods Influenced by Gender. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. 2016, s. 249-252. ISBN 978-94-6252-148-3. WoS 2016 [1] VIŠŇOVSKÝ, J., RADOŠINSKÁ, J. Journalism in the Era of New Media. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. 2016, s. 224. ISBN 978-94-6252-148-3. WoS 2015 [4] HOLLÝ, Jakub. Noviny súčasnosti a budúcnosti. In: Marketing identity 2015: Digitálne hry & Digitálne médiá. 2015, s. 126. ISBN 978-80-8105-777-9. 2015 [1] SOLÍK, M., KLEMENTIS, M. Mimicry of cultural production for the majority development tendencies of mainstream culture. in: European Journal of Science and Theology. 2015, vol. 11, no. 6, pp. 93-105. ISSN 1841-0464. Scopus 2015 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Aktuálne otázky teórie a praxe žurnalistiky v ére internetu. Trnava: FMK UCM, 2015. ISBN 978-80-8105-742-7. s. 318. 2015 [2] KRAJČOVIČ, Peter. Strategies in media planning. In: Communication Today. 2015, vol. 6, no. 2, p. 24, 29. ISSN 1338-130X. WoS 2015 [3] MENDELOVÁ, Dáša. Inovácie v mediálnom prostredí. In: GIBARTI, J., ed. Otázky médií dnešní doby. 2015, s. 85, 86, 93, 100, 101, 103. ISBN 978-80-7342-282-0. 2015 [3] KRAJČOVIČ, Peter. Výber médií a proces mediálneho plánovania. In: GIBARTI, J., ed. Otázky médií dnešní doby. 2015, s. 107, 108, 110, 114, 115, 125. ISBN 978-80-7342-282-0. 2015 [1] CHROMEK, I., HLAVÁČ, P., KODRÍK, M. Protection of sacral and historical monuments against fires in the town Bardejov. In European Journal of Science and Theology, 2015, vol. 11, no. 1, p. 265, 272. WoS 2014 [1] VRABEC, Norbert. New approaches to research and evaluation of key competencies related to media literacy. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 556. 2014 [1] PETRANOVÁ, Dana. Digital games in media education context. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 243, 250. 2014 [1] SOLÍK, Martin. Collision of subculture and mainstream in the context of media communication. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 154. 2014 [4] KRAJČOVIČ, Peter. Reklamný mediálny trh na Slovensku. In PETRANOVÁ, D., PRAVDOVÁ, H. (eds.) Quo vadis massmedia, quo vadis marketing [CD-ROM]. Trnava : FMK UCM, 2014. s. 199, 205. ISBN 978-80-8105-578-2. 2014 [1] ZAUŠKOVÁ, A., BEZÁKOVÁ, Z. The specifics of eco-innovation process in the context of sustainability. In: Political sciences, law, finance, economics and tourism. Sofia: Step92 Technology, 2014, pp. 813-820. WoS 2014 [4] FAŠKOVÁ, Veronika. Inovácie v televíznych formátoch. In KUSÁ, A., PAVLŮ, D. (eds.) Marketing Identity 2014 : Inovácie v marketingu a komunikácii & Inovácie v médiách. 2014. ISBN 978-80-8105-667-3, s. 181, 193. 2014 [3] PETRANOVÁ, Dana. Vplyv násilných mediálnych obsahov na pocit bezpečia. In BARANOWSKA-SZCZEPAŃSKA, M., GAJDKA, K. (red.) Bezpieczeństwo współczesnego świata. 2014. ISBN 978-83-61449-49-2, s. 141, 142. 2014 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia v Spojených štátoch amerických : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2014. ISBN 978-80-8105-608-6. s. 123. 2014 [4] KUSÁ, A., DANECHOVÁ, Z., GREŠKOVÁ, P. Integrovaná marketingová komunikácia v hodnotovom systéme podniku pre komercializáciu inovácií. In ZAUŠKOVÁ, A., MADLEŇÁK, A., MIKLENČIČOVÁ, R. (eds.) Otvorený inovačný proces [CD-ROM]. Trnava : UCM, 2014. s. 32. ISBN 978-80-8105-615-4. 2014 [1] MATÚŠ, Jozef. Media and culture. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 93-98. Scopus 2014 [1] SOLÍK, Martin. Semiotic approach to analysis of advertising. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 207-217. Scopus 2014 [4] KRAJČOVIČ, Peter. Mediálny trh a súčasné aspekty predaja reklamného priestoru v printových médiách. In PETRANOVÁ, D., MAGÁL, S., ČÁBYOVÁ, Ľ. (eds.) Globalizácia marketingu a zrútenie časopriestoru v médiách - Megatrendy a médiá 2014. 2014. ISBN 978-80-8105-585-0, s. 113. 2014 [1] RYBANSKÝ, R., MÁLIKOVÁ, I. The influence of media on consumer buying bahavior. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 1008. 2013 [1] PETRANOVA, Dana. Media education in the life of senior population. In European Journal of Science and Theology, 2013, roč. 9, suppl. 2, s. 22, 24. Scopus 2013 [2] FAŠIANG, Tomáš. Purchase behavior of women generation X and Y. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing identity : design that sells. 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 273. WoS 2013 [2] ZAUŠKOVÁ, A., MADLEŇÁK, A., ŠVEC, M. Legal aspects of corporate social responsibility in conditions of the European Union and the Slovak Republic. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing identity : design that sells. 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 451. WoS 2013 [4] KOLLÁROVÁ, Daniela. Marketing a spoločnosť I. Trnava : UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-520-1. s. 82. 2013 [6] ĎURKOVÁ, Katarína. Marketing a marketingová komunikácia v médiách. In Communication Today, 2013, roč. 4, č. 1, s. 132. |
||
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Benchmarking Comparison of Marketing Communication of Universities in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Jakub Ptačin, 2014. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 5, č. 1 (2014), s. 55-69.
ohlasy: 2019 [1] GUNINA, D., KOMARKOVA, L., PRIBYL, V. How to attract university applications: exploring tertiary education advertising patterns in the Czech Republic. In: Tertiary Education and Management. 2019, 25(4), pp. 349-366. WoS 2017 [1] SIMON, M., et al. Combined Heuristic Attack Strategy on Complex Networks. In: Mathematical Problems in Engineering. 2017, art. no. 6108563. ISSN 1024-123X. WoS 2016 [1] DIRGOVÁ LUPTÁKOVÁ, I., et al. Neural Gas Clustering Adapted for Given Size of Cluster. In: Mathematical Problems in Engineering. 2016, art. no. 9324793. WoS 2016 [1] KRETIKOVÁ, E., FAŠKOVÁ, V. Influence of Behavioural Economics and Psychology on Consumer Decision Making Process in Marketing Communication. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. 2016, s. 253-255. ISBN 978-94-6252-148-3. WoS 2015 [1] MALAČKA, Lena. Role of marketing communication in applicants´ choice university. In: Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2015, 63 (45), pp. 1311-1322. Scopus |
||
4.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Peter Krajčovič, Jana Paveleková, 2020. DOI DOI 10.13187/ijmil.2020.1.3. In: International Journal of Media and Information Literacy. - ISSN 2500-106X, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 3-14. Spôsob prístupu: http://ejournal46.com/en/index.html [Čábyová Ľudmila (34%) - Krajčovič Peter (33%) - Paveleková Jana (33%)]
ohlasy: 2020 [2] FEDOROV, A., MIKHALEVA, G. Current Trends in Media and Information Literacy in Research and Scientific Publications of the early 21st century. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2020, 5(2), pp. 153-163. ISSN 2500-106X. Scopus 2020 [2] MINÁRIKOVÁ, J., BLAHÚT, D., VIŠŇOVSKÝ, J. Hi-Tech And Eye-Catching Alike: In formation In The Multiplatform Era. In: ejmap. 2020, 3(2), s. 118-125. WoS |
||
5.
ohlasy: |
||
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.) |
||
1. NFP 313011ASN4 Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19, 2020 - 2023 | ||
2. HORIZON 2020 - Research and Innovation Framework Programme - „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“. Zodpovedný riešiteľ medzinárodnej grantovej úlohy za FMK UCM v Trnave. Hlavný riešiteľ: Halliki Harro-Loit (Estónsko), doba riešenia: 2021 – 2023. | ||
3. VEGA: Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov (VEGA) | ||
4. VEGA: Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu | ||
5. SK08 Cezhraničná spolupráca: Komunikáciou k prosperite Slovensko - Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) - CBC01021 Doba riešenia: 2016 – 2017 |
VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností |
||||
Aktivita/funkcia | Názov inštitúcie/grémia | Časové vymedzenia pôsobenia | ||
Členstvo v redakčnej rade časopisu | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Management (ISSN 1899-8658) | 2018-trvá | ||
Členstvo vo Vedeckej rade vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | Wolter Kluwer | 2018-trvá | ||
Členstvo v redakčnej rade časopisu | Communication Today, WOS, Scopus | 2010-súčasnosť | ||
Členstvo v redakčnej rade časopisu | European Journal Media and Photography | 2019-2020 | ||
Členstvo v redakčnej rade časopisu | European Journalisms Media Information Literacy | 2020-trvá | ||
Členstvo vo Vedeckej rade | Univerzita sv. Cyrila a Metoda | 2016-trvá | ||
Členstvo vo Vedeckej rade vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2008-trvá | ||
Členstvo vo Vedeckej rade | Fakulta ekonomiky a manažmentu | 2019-trvá | ||
Členstvo vo Vedeckej rade | Fakulta humanitních vied, Žilinská univerzita | 2019-trvá | ||
Členstvo v štátnicovej komisii | odbor mediálne a komunikačné štúdiá: FMK UCM, FF UKF, FEM SPU | 2002-trvá | ||
Členstvo v hablitačnej komisii | odbor mediálne a komunikačné štúdiá: FMK UCM, FF UKF, FEM SPU | 2018-2020 | ||
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2020-trvá | ||
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2019-trvá | ||
Členstvo | Členstvo vo vedeckom časopise European Jornal Media and information literacy | 2020-trrvá | ||
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | European Social Marketing Association | 2022 - trvá | ||
VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore |
|||
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) | Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať) |
Vysoká kola finanční a správní | Praha | Erasmus | |
Fakulta humanitních vied, | Krakow | Erasmus | |
Academy of Arts and Culture, University of Osijek, Croatia, | Osijek | december 2020 | Erasmus |
University of Malaya | Kuala Lumpur | jún 2022 | Erasmus plus |
Edward Bernays University College, Záhreb, Chorvátsko | Zagreb | júl 2022 | Erasmus |
IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov) |
||
1. Cena Literárneho fondu za trojročný vedecký ohlas v kategórii spoločenské vedy (2017). 2. Zodpovedný riešiteľ (principal investigator) za Slovensko vo Worlds of Journalism Study v rámci 3. vlny výskumu stavu žurnalistiky vo svete: Worlds of Journalism Study (WJS3): 2020 – 2022. Hlavný riešiteľ: Thomas Hanitzsch (Nemecko) Posudzovateľ projektov grantovej schémy KEGA Posudzovanie zahraničných výstupov pre Communication Today (ISSN1338-130X) Recenzent zahraničnej monografie: Marketing processes / Jarmila Šalgovičová, Anna Štefančiková. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2011. - 194 s. - ISBN 978-83-7729-119-1. |
Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku |
||
Slovenský jazyk: SVK: Doc. Čábyová eviduje v registri publikačnej činnosti spolu 166 výstupov a 495 citácií, z toho 114 vo WOS alebo Scopus.Okrem iného publikovala 2 monografie v zahraničných vydavateľstvác a 3 monografie v domácich vydavateľstvách, 4 vysokoškolské učebnice a 3 učebné texty. Vedecké práce a výsledky svojej tvorivej činnosti publikovala a prezentovala spolu v 73 časopisoch a vedeckých konferenciách, z toho 23 v zahraničí. Významná je aj jej projektová činnosť. Počas pôsobenia na fukulte pracovala v 4 projektoch VEGA, 2 projektoch KEGA, v 3 projektoch ESF, 1 projekt Nórske fondy (COPESU), 2 projekty Interreg. V súčasnosti pracuje na výskumnej činnosti v projekte VEGA a v projekte H2020. Významná je jej aj medzinárodná spolupráca so zahraničnými vysokými školami či už na výskumnej alebo vzdelávacej činnosti. Ako dekanka fakulty spolupracuje so 75 zahraničnými univerzitami a vysokými školami, v rámci projektovej činnosti ide o spoluprácu s 20 zahraničnými unviverzitami, vysokými školami a inštitúciami. Je zakladateľnou a organizátoroku medzinárodnej vedeckej konferencie Makreting Identity. Ide o jedinú medzinárodnú vedeckú konferenciu na Slovensku, ktorá sa venuje téme marketingová komunikácia s viac ako 20 ročnou tradíciou, ktorá každý rok privíta okolo 300 učastníkov zo Slovenska a zahraničia. Výstupy z konferencie sú evidované v prestížnej medzinárodnej databáze WOS. V súčasnej pandemickej situácii s COVID-19 iniciuje medzinárodnú spoluprácu v podobe onlinovej prednáškovej činnosti na unvierzitách v Kuala Lumpur, Belgorode, Omsku, Osijeku, Praha. Získala Cenu Literárneho fondu za najcitovanejšiu publikáciu – Marketing a marketingová komunikácia, Ľudmila Čábyová; recenzenti: Dariusz Rott, Ivana Šindleryová. - 1. vyd. - Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński |
||
Anglický jazyk: NG: Doc. Čábyová records a total of 166 outputs and 495 citations in the register of publishing activities, of which 114 in WOS or Scopus. In addition, she published 2 monographs in foreign publishers and 3 monographs in domestic publishers, 4 university textbooks and 3 teaching texts. She published and presented her scientific works and the results of her creative activities in a total of 73 journals and scientific conferences, 23 of them abroad. Her project activity is also significant. During her time at the faculty, she worked in 4 VEGA projects, 2 KEGA projects, 3 ESF projects, 1 Norwegian Funds project (COPESU), 2 Interreg projects. She is currently working on research activities in the VEGA project and in the H2020 project. International cooperation with foreign universities is also a significant part of her work, whether it is on reasearch or educational level. As the dean of the faculty, she cooperates with 75 foreign universities and colleges, within the project activities it is cooperation with 20 foreign universities, colleges and institutions. She is the founder and organizer of the international scientific conference Makreting Identity. It is the only international scientific conference in Slovakia, which deals with the marketing communication topics with more than 20 years of tradition. Every year the conference welcomes about 300 participants from Slovakia and abroad. The outputs of the conference are registered in the prestigious international WOS database. In the current pandemic situation with COVID-19, she initiates international cooperation in the form of online lecture activities at universities in Kuala Lumpur, Belgorod, Omsk, Osijek, Prague. She won the Literary Fund Award for the most cited publication - Marketing and Marketing Communication, |