VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
59 |
21 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
5 |
5 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
44 |
30 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
15 |
12 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
0 /
0 |
0 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Building Brand Identity on Instagram. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126.Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.056. |
2.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Using copywriting, language, and customized font in creation of visual and communication brand identity. In: Creative Strategy / strategy of Creativity : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 52-58. Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. |
3.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Environmental awareness of the zero waste concept and the possibilities for its implementation within the CSR strategy in Slovak business entities. In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019. edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 452-459. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. |
4.
AFD JURIŠOVÁ, V.: The fundamental role of design and visual communication at the time of COVID-19 pandemic. In: Marketing identity COVID 2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 226-232 [online]. |
5.
AFD JURIŠOVÁ, V.: CSR activities in environmental area – global trends and best practices. In: Globalization and its socio-economic consequences – 16th International Scientific Conference – Proceedings Part II.. Žilina : FPEDAS, 2016. s. 785 - 792. ISBN 978-80-8154-191-9. Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Building Brand Identity on Instagram. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126.Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.056. |
2.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Using copywriting, language, and customized font in creation of visual and communication brand identity. In: Creative Strategy / strategy of Creativity : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 52-58. Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. |
3.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Environmental awareness of the zero waste concept and the possibilities for its implementation within the CSR strategy in Slovak business entities. In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019. edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 452-459. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. |
4.
AFD JURIŠOVÁ, V.: The fundamental role of design and visual communication at the time of COVID-19 pandemic. In: Marketing identity COVID 2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 226-232 [online]. |
5.
AFD JURIŠOVÁ, V.: CSR activities in environmental area – global trends and best practices. In: Globalization and its socio-economic consequences – 16th International Scientific Conference – Proceedings Part II.. Žilina : FPEDAS, 2016. s. 785 - 792. ISBN 978-80-8154-191-9. Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AFC JURIŠOVÁ, V.: Komunikácia značky v online prostredí. In: Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky MMK 2017, vol. VIII. Hradec Králové : Magnanimitas, 2017, s. 208 – 214. ISBN 978-80-87952-22-1.
ohlasy:
2020 [3] ČÁBYOVÁ, Ľ., KRAJČOVIČ, P. The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-963-295-952-8. s. 161.
2020 [1] VANKO, M., ZAUŠKOVÁ, A. Increasing Millennials Awareness of Environmental Problems on Social Networking Sites. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020. Reading: ACPI, 2020, s. 321. ISBN 978-1-912764-63-1. Scopus
2019 [1] REZNÍČKOVÁ, M., ZAUŠKOVÁ, A. Solomo marketing in the eco-innovations of business entities. In: Proceedings of the European Conference on Innovation and Entrepreneurship, ECIE. 2019, 2, pp. 878-886. Scopus
2018 [2] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. Eco-innovative communication activities of Slovak business entities. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 211, 217. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS
2018 [2] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. SoLoMo, marketing dream or reality? In: Megatrends and media: Reality and Media Bubbles. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 585. ISBN 978-80-8105-952-0. WoS
|
2.
AFD JURIŠOVÁ, V.: Circular economy and cradle to cradle principles in global era. In: Globalization and its socio-economic consequences – 17th International Scientific Conference – Proceedings Part II. Žilina : FPEDAS, 2017. s. 828 – 835. ISBN 978-80-8154-212-1. Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science.
ohlasy:
2020 [4] PIATROV, Igor. Kruhová ekonomika v kontexte marketingovej komunikácie vybraných značiek. In: Marketingová komunikácia v mnažérskych procesoch kruhovej ekonomiky 3. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 107-113. ISBN 978-80-572-0065-9.
2018 [4] KLEMENTIS, Martin. Kruhová ekonomika a komunikácia uvedomelých značiek na Slovensku a v zahraničí. In: Marketingová komunikácia v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 58. ISBN 978-80-8105-966-7.
2018 [4] MÁLIKOVÁ, Iveta. Impact of globalization on consumer buying behavior. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2018, s. 705. ISBN 978-80-8154-249-7.
2018 [4] KUSA, A., PIATROV, I. Global trends in marketing communication of the brands applying the principles of circular economy. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2018, s. 237. ISBN 978-80-8154-249-7.
2018 [4] BEDNÁRIK, Jaroslav. Circular economy as a prerequisite of sustainable development in the global environment. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2018, s. 992. ISBN 978-80-8154-249-7.
|
3.
AFD JURIŠOVÁ V.: Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu. In: Podniková ekonomika a manažment : elektronický vedecký časopis o ekonomike, manažmente a logistike podniku. Žilina : FPEDAS, 2016. s. 33 – 44. ISSN 1336-5878 Č. 2 (2016)
ohlasy:
2019 [3] MADLEŇÁK, A., ŽUĽOVÁ, J. The right to privacy in the context of the use of social media and geolocation services. Budapešť: Wolters Kluwer, 2019. ISBN 978-963-295-900-9. s. 140.
|
4.
JURIŠOVÁ, V.: Using copywriting, language, and customized font in creation of visual and communication brand identity. In: Creative Strategy / strategy of Creativity : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 52-58. Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection
ohlasy:
2020 [2] ČÁBYOVÁ, Ľ., et al. Visual Identity of Universities: Logo as a visual symbol of university. In: Ejmap. 2020, 8(1), s. 96-105. ISSN 1339-4940. WoS.
|
5.
AFC JURIŠOVÁ, V.: CSR activities in environmental area – global trends and best practices. In: Globalization and its socio-economic consequences – 16th International Scientific Conference – Proceedings Part II.. Žilina : FPEDAS, 2016. s. 785 - 792. ISBN 978-80-8154-191-9. Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. ohlasy:
2020 [1] KLEMENTIS, Martin. Social Media Communication of Small Local Brands as the Future of Circular Economy. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020. Reading: ACPI, 2020, s. 347. ISBN 978-1-912764-63-1. Scopus
2020 [4] KOLLAROVA, Daniela. Globalisation and its impact on the creation of sustainable points of purchase. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences [online]. Žilina: ŽU, 2020, s. 5. SHS Web of Conferences, 74.
2020 [2] MÁLIKOVÁ, Iveta. Impact of globalisation on circular economy and sustainable development. Globalization and its impact on healthy lifestyle. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences [online]. Žilina: ŽU, 2020, s. 6. SHS Web of Conferences, 74. WoS
2018 [4] ZAUSKOVA, A., REZNICKOVA, M. Impact of social media on raising awareness of eco-innovations in a global environment. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2018, s. 2427. ISBN 978-80-8154-249-7.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA |
2.
VEGA 1/0708/18 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2018-2020) |
3.
VEGA 1/0640/15 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2015-2017) |
4.
VEGA 1/0900/12 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Zvyšovanie inovačnej výkonnosti a inovatívnosti podnikateľských subjektov prostredníctvom systému otvorených inovácií za podpory integrovanej marketingovej komunikácie. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2012-2014) |
5.
ESF - spoluriešiteľka projektu Implementácia inovatívnych modelov hodnotenia, monitoringu a zabezpečovania kvality v podmienkach FMK UCM Trnava. Vedúca projektu: doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. (2012-2013) |
VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností
|
Hlavný organizátorka a koordinátorka vedeckého podujatia Týždeň vedy a techniky |
Týždeň vedy a techniky, FMK UCM |
2009 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie |
Nové trendy v marketingu, FMK UCM |
2009 - 2012 |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie |
Marketing Identity, FMK UCM |
2013 - 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
ČMS |
2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
Klub učitelů marketingu |
2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
POPAI Central Europe |
2019 - súčasnosť |
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomníčka |
FMK UCM |
2018 - súčasnosť |
Koordinátorka spolupráce a organizátorka pravidelných eventov v oblasti online marketingu |
Grow with Google x FMK UCM |
2017 - súčasnosť |
Členka komisií pre štátne skúšky |
FMK UCM |
2011 - súčasnosť |
Členka edičnej rady medzinárodného vedeckého časpisu Central European Journal of Labour Law and Personell Management |
Central European Journal of Labour Law and Personell Management |
2020 - súčasnosť |
Členka hodnotiacej komisie |
Súťaž KEMP x FMK UCM |
2020 |
Koordinátorka tímu zodpovedného za implementáciu vizuálnej identity UCM |
UCM |
2019 - súčasnosť |
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia |
FMK UCM |
2021 - súčasnosť |
Členstvo v domácej profesijnej organizácii |
Slovenská asociácia sociálnej antropológie |
2021 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
European Social Marketing Association |
2021 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie |
Marketing & Media Identity |
2022 - súčasnosť |
Členstvo vo vedeckom výbore konferencie |
Marketing & Media Identity |
2022 - súčasnosť |
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomníčka, predsedníčka za zamestnaneckú časť |
FMK UCM |
2022 - súčasnosť |