V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
|
Vývojové nástroje I. |
Teória digitálnych hier |
Bc |
Masmediálne a komunikačné štúdiá |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
7 |
3 |
|
Počet obhájených prác
|
38 |
45 |
|
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Typografia a dizajn I-II. |
Teória digitálnych hier/marketingová komunikácia |
Bc |
Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Elektronický šport I. - VI. |
Teória digitálnych hier |
Bc |
Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Streaming a komentovanie digitálnych hier I. - VI. |
Teória digitálnych hier |
Bc |
Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Praktikum herného vývoja I. - VI. |
Teória digitálnych hier |
Bc |
Masmediálne a komunikačné štúdiá |
Tvorba webových stránok I., II. |
Teória digitálnych hier |
Bc |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kreatívne praktikum elektronického športu I. - IV. |
Teória digitálnych hier |
Mgr. |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Komentovanie a streaming digitálnych hier I. - IV. |
Teória digitálnych hier |
Mgr. |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kreatívne praktikum herného vývoja I. - IV. |
Teória digitálnych hier |
Mgr. |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
31 |
17 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
6 |
6 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
11 |
7 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
2 |
2 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
/
1 |
4 /
1 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Dangerous Zone: Games Caught Between Education and Indoctrination / Michal Kabát, Juraj Kovalčík, 2021. - Príspevok je indexovaný vo WoS a Scopus. DOI DOI 10.34190/GBL.21.100. In: Proceedings of the 15th European Conference on Game Based Learning ECGBL 2021 / ed. Panagiotis Fotaris. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2021. - ISBN 978-1-914587-12-2. - ISSN 2049-0992, s. 396-403. |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchGame jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 386-398 [online]. |
3.
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisochTeaching metaverse. What and how to (not) teach using the medium of virtual reality / Michal Kabát, 2016. - Popis urobený: 14. 12. 2017.In: Edutainment. - ISSN 2543-6384, Vol. 1, iss. 1 (2016), pp. 53-59 [online]. |
4.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchVirtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370. |
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Is larp the answer to the gamification of events and education? A case study of the ongoing implementation of quests and coins to the core of the festival / Alexandra Kukumbergová, Michal Kabát, 2020. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 2 (2020), s. 224-227. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Is larp the answer to the gamification of events and education? A case study of the ongoing implementation of quests and coins to the core of the festival / Alexandra Kukumbergová, Michal Kabát, 2020. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 2 (2020), s. 224-227. |
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách. Game jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 386-398 [online]. |
3.
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch. Teaching metaverse. What and how to (not) teach using the medium of virtual reality / Michal Kabát, 2016. - Popis urobený: 14. 12. 2017.In: Edutainment. - ISSN 2543-6384, Vol. 1, iss. 1 (2016), pp. 53-59 [online]. |
4.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách. Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370. |
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Dangerous Zone: Games Caught Between Education and Indoctrination / Michal Kabát, Juraj Kovalčík, 2021. - Príspevok je indexovaný vo WoS a Scopus. DOI DOI 10.34190/GBL.21.100. In: Proceedings of the 15th European Conference on Game Based Learning ECGBL 2021 / ed. Panagiotis Fotaris. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2021. - ISBN 978-1-914587-12-2. - ISSN 2049-0992, s. 396-403. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Digital competences: teaching seniors how to better control their smartphones / Magdaléna Švecová, Michal Kabát, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part II. : Digital Mirrors - part II. / editors: Alena Kusá, Anna Zaušková, Lenka Rusňáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-985-8. - ISSN 1339-5726, s. 289-297.
ohlasy:
2019 [2] BADOWSKA, Sylwia. Consumer innovativeness of the elderly. Do gender and national culture matter? Empirical research
on the consumers at the age of 60 and over in Central Europe. In: Megatrends and Media: Digital Universe [online]. Trnava: FMK
UCM, 2019, s. 486. ISBN 978-80-572-0015-4. WoS |
2.
BED Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (do roku 2012)
Digitálne médiá a ich možnosti v oblasti komunikácie / Michal Kabát, 2011.
In: Mediálna výchova : pre učiteľov stredných škôl / editori: Dana Petranová, Norbert Vrabec ; zostavovateľ: Mária Moravčíková. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, International Media Education Centre - Centrum mediálnej gramotnosti, 2011. - ISBN 978-80-8105-248-4, S. 127-129.
ohlasy:
2017 [2] MORAVČÍKOVÁ, Erika. Children in youtubers web (analysis of selected sociocultural aspects of the youtuber scene). In:
Marketing Identity: Online Rules. Trnava: FMK UCM, 2017, pp. 154-164. WoS |
3.
BED Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (do roku 2012)
Digitálne médiá a ich možnosti v oblasti komunikácie / Michal Kabát, 2011.
In: Mediálna výchova : pre učiteľov stredných škôl / editori: Dana Petranová, Norbert Vrabec ; zostavovateľ: Mária Moravčíková. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, International Media Education Centre - Centrum mediálnej gramotnosti, 2011. - ISBN 978-80-8105-248-4, S. 127-129.
ohlasy:
2017 [4] ŠVECOVÁ, Magdaléna. Webová žurnalistika: žurnalistické žánre. Trnava: UCM, 2017. ISBN 978-80-8105-899-8. s. 11, 194 |
4.
BED Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (do roku 2012)
Mladí ľudia a ich identita v on-line prostredí / Michal Kabát, 2011.
In: Mediálna výchova : pre učiteľov stredných škôl / editori: Dana Petranová, Norbert Vrabec ; zostavovateľ: Mária Moravčíková. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, International Media Education Centre - Centrum mediálnej gramotnosti, 2011. - ISBN 978-80-8105-248-4, S. 121-123.
ohlasy:
2017 [2] MORAVČÍKOVÁ, Erika. Children in youtubers web (analysis of selected sociocultural aspects of the youtuber scene). In: Marketing Identity: Online Rules. Trnava: FMK UCM, 2017, pp. 154-164. WoS
|
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370. ohlasy:
2019 [4] MAGO, Z., ŠIMONOVIČOVÁ, N. Inovácie v oblasti propagácie zalesňovania a ochrany stromov s využitím SoLoMo herného dizajnu. In: Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 133. ISBN 978-80-572-0037-6
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
Erasmus +: 017-1-PL01-KA204-038869_Strategic Partnership for School Education-Location-based Games as a Contemporary, Original and Innovative Method of Seniors Teaching and Learning. Viac info: http://logaset.eu/ Forma: účasť Cieľom projektu bola praktická implementácia geolokačných hier do vzdelávania seniorov v oblasti digitálnych zručností a ich meranie. Forma účasti: zodpovedný riešiteľ (vedúci) |
2.
Creative Europe: 2015 – 1450/001 – 001Festival of Art and Independent Games LAG. Forma: účasť. Cieľom projektu bola realizácia herných jamov na medzinárodnej úrovni, vzdelávanie študentov herných odborov a výmena zručností a skúseností v edukačnom procese. zodpovedný riešiteľ (vedúci) Doba riešenia: 2017 - 2019 https://lagfestival.us.edu.pl/sk/ |
3.
KEGA 023UCM-4/2020 Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu. Cieľom projektu je tvorba materiálov určená na výučbu predmetov v programe teória digitálnych hier. 2020 - 2022. Forma: účasť, riešiteľ. |
4.
VEGA 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z |
5.
Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra. Omanažér pre expertné a konzultačné služby. |