V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
|
Etika nových médií |
Teória digitálnych hier |
bakalársky |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Systém a organizácia práce v tlačovom médiu |
Masmediálna komunikácia |
bakalársky |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Herná žurnalistika |
Teória digitálnych hier |
magisterský |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Žurnalistické žánre II. |
Masmediálna komunikácia |
bakalársky |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
|
teória digitálnych hier |
bakalársky |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
teória digitálnych hier |
magisterský |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
4 |
7 |
0 |
Počet obhájených prác
|
36 |
17 |
0 |
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Mediálny ateliér – print a online I., II., |
Masmediálna komunikácia |
Bakalársky |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Ateliér žurnalistiky – print a online I., II., |
Masmediálna komunikácia |
Magisterský |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálny ateliér – print a online III., IV. |
Masmediálna komunikácia |
Bakalársky |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Ateliér žurnalistiky – print a online III., IV. |
Masmediálna komunikácia |
Magisterský |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
59 |
47 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
7 |
7 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
48 |
47 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
8 |
8 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
2 /
|
2 /
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Etické výzvy digitálnych hier / Magdaléna Švecová, Alexandra Kukumbergová ; recenzenti: Zdenko Mago, Mária Zahatňanská. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. - 165 s. - ISBN 978-80-572-0098-7. |
2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Location-Based Games as a Teaching Method for Seniors in the Field of ICT / Magdaléna Švecová, Nikola Kaňuková, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC. DOI DOI 10.34190/GBL.19.131. In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 713-721. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Location-Based Games as a Method of Teaching Seniors in the Field of Digital Technologies / Magdaléna Švecová, 2019. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 1 (2019), s. 61-71. |
4.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Webová žurnalistika [elektronický zdroj] : žurnalistické žánre / Magdaléna Švecová ; recenzenti: Ján Višňovský, Zora Hudíková. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. - 1 CD-ROM (204 s.). - Elektronická učebnica. - ISBN 978-80-8105-899-8. |
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Journalism on social media: how to tell stories and news to young people / Magdaléna Švecová, 2017. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Vol. 7, iss. 2 (2017), pp. 216-218 [CD-ROM]. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Etické výzvy digitálnych hier / Magdaléna Švecová, Alexandra Kukumbergová ; recenzenti: Zdenko Mago, Mária Zahatňanská. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. - 165 s. - ISBN 978-80-572-0098-7. |
2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Location-Based Games as a Teaching Method for Seniors in the Field of ICT / Magdaléna Švecová, Nikola Kaňuková, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC. DOI DOI 10.34190/GBL.19.131. In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 713-721. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Location-Based Games as a Method of Teaching Seniors in the Field of Digital Technologies / Magdaléna Švecová, 2019. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 1 (2019), s. 61-71. |
4.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Debunking as a Method of Uncovering Disinformation and Fake News / Zuzana Kvetanová, Anna Kačincová Predmerská, Magdaléna Švecová, 2021. In: Fake News Is Bad News : Hoaxes, Half-truths and the Nature of Todays Journalism : Hoaxes, Half-truths and the Nature of Todays Journalism / edited by Ján Višňovský and Jana Radošinská. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2021. - ISBN 978-1-83962-421-6. DOI DOI 10.5772/intechopen.87790, s. 59-78. |
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Journalism on social media: how to tell stories and news to young people / Magdaléna Švecová, 2017. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Vol. 7, iss. 2 (2017), pp. 216-218 [CD-ROM]. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Webová žurnalistika [elektronický zdroj] : žurnalistické žánre / Magdaléna Švecová ; recenzenti: Ján Višňovský, Zora Hudíková. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2017. - 1 CD-ROM (204 s.). - Elektronická učebnica. - ISBN 978-80-8105-899-8.
ohlasy:
2021 [2] BIELIK, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Explanatory Journalism - A New Way how to Communicate in Digital Era. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 24-36. WoS
2020 [2] HUDÍKOVÁ, Z., PRAVDOVÁ, H. Establishment Of Procedures In The Creation Of Extended Multimedia News Reports. In: Media Literacy and Academic Research. 2020, 3(2), s. 138. WoS
2021 [02] KUČEROVÁ, Lucia. Žurnalisti a ich vnímanie sociálnych médií ako zdroja (dez)informácií. In: Dot.comm. 2021, 9(1), s. 61-71. ISSN 1339-5181.
2021 [3] VIŠŇOVSKÝ, J., UNGEROVÁ, M., KUBÍKOVÁ, K. How has journalistic content been changing on the internet? Differences in presentation of journalistic outputs in the press and on the web. In: Movements European Realities: New Developing Trends: Conference Proceedings. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, s. 197-213. ISBN 978-953-8181-28-3.
2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS
2018 [3] VIŠŇOVSKÝ, J., RADOŠINSKÁ, J. Introductory Chapter: Some Notes on Journalism in the Age of Social Media. In: Social Media and Journalism - Trends, Connections, Implications. London: IntechOpen, 2018, s. 3-9. ISBN 978-1-78984-259-3.
|
2.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Challenges And Limits Of Current Student Magazine Production - Case Study / Monika Prostináková Hossová, Magdaléna Švecová, 2019.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 2 (2019), s. 34-51.
ohlasy:
2020 [2] VRABEC, N., BOTOŠOVÁ, Ľ. The concept of learning-by-doing in the context of media education and school quality assessment. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 140-148. ISSN 1338-130X. WoS |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Location-Based Games as a Method of Teaching Seniors in the Field of Digital Technologies / Magdaléna Švecová, 2019.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 2, č. 1 (2019), s. 61-71.
ohlasy:
2020 [2] KVETANOVÁ, Z., RADOŠINSKÁ, J. Expressions of Postmodernism Within the Dimension of Digital Games. In: Ejmap. 2020, 8(1), s. 84-95. ISSN 1339-4940. WoS |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Digital competences: teaching seniors how to better control their smartphones / Magdaléna Švecová, Michal Kabát, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part II. : Digital Mirrors - part II. / editors: Alena Kusá, Anna Zaušková, Lenka Rusňáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-985-8. - ISSN 1339-5726, s. 289-297.
ohlasy:
2019 [2] BADOWSKA, Sylwia. Consumer innovativeness of the elderly. Do gender and national culture matter? Empirical research on the consumers at the age of 60 and over in Central Europe. In: Megatrends and Media: Digital Universe [online]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 486. ISBN 978-80-572-0015-4. WoS
|
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Journalism on social media: how to tell stories and news to young people / Magdaléna Švecová, 2017.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Vol. 7, iss. 2 (2017), pp. 216-218 [CD-ROM]. ohlasy:
2019 [01] Vázquez-Herrero, J., Direito-Rebollal, S., López-García, X. Ephemeral Journalism: News Distribution Through Instagram Stories. In: Social Media and Society. 2019, roč. 5, č. 4. Scopus
2021 [3] RADOŠINSKÁ, J., VIŠŇOVSKÝ, J. Introductory Chapter: Journalism Facing Both Pandemic and "Infodemic". In: Fake News Is Bad News - Hoaxes, Half-truths and the Nature of Todays Journalism. London: IntechOpen, 2021, s. 10. ISBN 978-1-83962-421-6.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
KA201_Strategic Partnership for School Education Location-based Games as a Contemporary, Original and Innovative Method of Seniors Teaching and Learning. Viac info: http://logaset.eu/ Forma: účasť Cieľom medzinárodného projektu (Veľká británia, Litva, Poľsko) bola praktická implementácia geolokačných hier do vzdelávania seniorov v oblasti digitálnych zručností a ich meranie. |
2.
Kreatívne centrum Skladová - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra a podpora kreatívneho priemyslu formou podnikateľských inkubátorov a akcelerátorov (2022 - 2025) |
3.
VEGA 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z |
4.
Horizon 2020 - Research and Innovation Framework Programme Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“ (akronym MEDIADELCOM), doba riešenia: 2021 – 2023. Forma: účasť |
5.
Erasmus + Need of Critical Thinking, forma: vedenie medzinárodného projektu za účasti krajín Česko, Poľsko, Taliansko, Turecko. Link: http://criticalthinkings.net/index.html |