IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
Certifikát ECDL v,4.0 |
Univerzita sv. Cyrila a Metoda |
2008 |
Kurs online copywritingu a psaní pro web |
H1, Praha |
2012 |
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia |
Talentway, Bratislava |
03/2019, 06/2019 |
Design Thinking Tools, Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping |
Talentway, Brartislava |
06/2019 |
Design Thinking Tools a Partneri z praxe |
Talentway, Brartislava |
09/2019 |
Design Thinking Tools, Metódy: Who? What? How? Why? Brainstorming, Ishikava, Describe Your Idea |
Talentway, Brartislava |
02/2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet |
FMK UCM, Trnava |
03/2020 |
Creative Skills for Innovation: Design Thinking |
Grow with Google Slovensko |
09/2020 |
Online kurz: Google Workspace |
Seduo |
09/2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe |
Method Lab |
09/2021 |
Microsoft PowerApps |
Virtual IT Academy |
10/2021 |
Školenie k prístupnosti webových sídel pre vývojárov |
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR |
10/2021 |
Školenie Power Apps - Moja prvá appka |
Učím sa online |
1/2022 |
Design Thinking Kick off workshop |
FMK UCM x Studio Kiuub |
04/2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams |
FMK UCM |
09/2022 |
Marketing Rulezz 2022 |
PS: Digital, MarketerBiz |
09/2022 |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
53 |
15 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
9 |
3 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
65 |
11 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
7 |
2 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
0 /
1 |
0 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans / Peter Murár, 2015.
In: Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 / edited by Robin Munkvold, Line Kolas. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2015. - ISBN 978-1-910810-58-3. - ISSN 2049-0933, s. 800-803.
|
2.
ADM Chat as a communication-marketing platform for academic institutions / Peter Murár, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 107-116.
|
3.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Methods of planning, researching and evaluating websites [elektronický zdroj] / Peter Murár ; reviewers: Andrej Trnka, Andrej Miklošík. - 1. vyd. - Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2021. - 125 s. [4,55AH] [online]. - ISBN 978-963-295-978-8.
|
4.
V2 Activation of the Groundswell in the Segment of Bicycle Manufacturers / Peter Murár, Michal Kubovics, 2022.
In: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 / ed. Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyzewska. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2022. - ISBN 978-1-914587-30-6. - ISSN 2055-7213, s. 146-155.
|
5.
Internet: The way to creativity and back / Peter Murár, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 84-91.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
V2 Activation of the Groundswell in the Segment of Bicycle Manufacturers / Peter Murár, Michal Kubovics, 2022.
In: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 / ed. Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyzewska. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2022. - ISBN 978-1-914587-30-6. - ISSN 2055-7213, s. 146-155. |
2.
AFD: Video-stratégie eko-startupov v kontexte frameworku hero-hub-help = Eco-startups ́ video strategies in the context hero-hub-help framework / Peter Murár, 2019.
In: Megatrendy a médiá 2019 : Digital Universe : Digital Universe / editori zborníka: Zuzana Bučková, Anna Kačincová Predmerská, Lenka Rusňáková ; recenzenti zborníka: Juliána Mináriková, Krzysztof Gajdka. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0014-7 (online), s. 553-562.
|
3.
AFC: Slovak Catholic media on Facebook: Are they following recent trends? / Peter Murár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 207-210. |
4.
ADM: Chat as a communication-marketing platform for academic institutions / Peter Murár, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 107-116. |
5.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Methods of planning, researching and evaluating websites [elektronický zdroj] / Peter Murár ; reviewers: Andrej Trnka, Andrej Miklošík. - 1. vyd. - Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2021. - 125 s. [4,55AH] [online]. - ISBN 978-963-295-978-8. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ADM Chat as a communication-marketing platform for academic institutions / Peter Murár, 2016.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 107-116.
ohlasy:
2018 [2] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. SoLoMo, marketing dream or reality? In: Megatrends and media: reality and media bubbles. Trnava: FMK UCM, 2018, pp. 568-587. WoS |
2.
ADN University courses as goods: How to optimize portal information architecture using faceted search / Peter Murár, 2015.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 6, no. 1 (2015), pp. 25-36.
ohlasy:
2017 [3] PETRANOVA, D., RYBANSKY, R. Key Changes in Higher Education. In: International Conference on Advanced Education and Management Science AEMS 2017. Lancaster: DEStech, 2017, s. 24. ISBN 978-1-60595-438-7. |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Social media audiences influence on journalism / Peter Murár, 2014.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, suppl. 1 (2014), pp. 185-193.
ohlasy:
2017 [3] VIŠŇOVSKÝ, J., RADOŠINSKÁ, J. Online Journalism: Current Trends and Challenges. In: The evolution of media communication. Rijeka: InTech, 2017, s. 14, 21. ISBN 978-953-51-3197-7. |
4.
AFD Sociálne médiá ako platforma zapájania komunity do tvorby mediálneho obsahu = Social media as a platform of community engagement in content creation / Peter Murár, 2013.
In: Zväčšenina: médiá ako komodita - Megatrendy a médiá 2013 / editori zborníka: Dana Petranová, Jozef Matúš, Ľudmila Čábyová ; recenzenti zborníka: Rudolf Rybanský, Andrea Sujová. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2013. - ISBN 978-80-8105-479-2, S. 196-205.
ohlasy:
2014 [2] KYŠKA, Roland. K vybraným aspektom metodológie prieskumu sociálnych médií z pohľadu politických vied. In Communication Today, 2014, roč. 5, č. 2, s. 73, 78. WoS
|
5.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans / Peter Murár, 2015.
In: Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 / edited by Robin Munkvold, Line Kolas. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2015. - ISBN 978-1-910810-58-3. - ISSN 2049-0933, s. 800-803.
ohlasy:
2020 [3] SANCHEZ PEREZ, M.D.M., GALERA MASEGOSA, A. Gamification as a Teaching Resource for English-Medium Instruction and Multilingual Education at University. In: Recent Tools for Computer- and Mobile-Assisted Foreign Language Learning. Hershey: IGI Global, 2020, s. 248-265. ISBN 9781799810995.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA č. 1/0708/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách (2018) vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. |
2.
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA |
3.
|
4.
|
5.
|