VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
23 |
23 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
3 |
3 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
2 |
2 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
|
|
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
1 /
|
1 /
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Základy audiovizuálnej tvorby / Slávka Gracová, Proner ... [et al.] ; recenzenti: Peter Mikuláš, Dušan Blahút. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 124 s. - ISBN 978-80-8105-914-8.
|
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
The typology of digital games and their ability to educate an individual / Ján Proner, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity
|
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Data journalism in the context of important political events: the case of Slovakia / Norbert Vrabec, Ján Proner, 2021.
In: Medijske studije = Media Studies. - ISSN 1847-9758, Roč. 12, č. 24 (2021), s. 40-54. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Serious games and their potential in education / Ján Proner, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part II.
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Better understanding COVID-19 through datav visualization / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, 2020.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6. - ISSN 2729-7527, s. 503-511 [online].
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Základy audiovizuálnej tvorby / Slávka Gracová, Proner ... [et al.] ; recenzenti: Peter Mikuláš, Dušan Blahút. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 124 s. - ISBN 978-80-8105-914-8.
|
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Data journalism in the context of important political events: the case of Slovakia / Norbert Vrabec, Ján Proner, 2021.
In: Medijske studije = Media Studies. - ISSN 1847-9758, Roč. 12, č. 24 (2021), s. 40-54. |
3.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Serious games and their potential in education / Ján Proner, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part II. |
4.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Better understanding COVID-19 through datav visualization / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, 2020.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6. - ISSN 2729-7527, s. 503-511 [online].
|
5.
BCI Skriptá a učebné texty
Ako na mediálne výstupy: praktická príručka pre začínajúcich novinárov / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, Simona Mičová ; recenzenti: Ján Višňovský, Peter Mikuláš. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 86 s. - ISBN 978-80-572-0034-5.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Základy audiovizuálnej tvorby / Slávka Gracová, Proner ... [et al.] ; Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 124 s. - ISBN 978-80-8105-914-8.
ohlasy:
2020 [3] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 264.
2020 [4] KUBINYI, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Upútavka alebo červené súkno pre oko? In: Megatrendy a médiá 2020: On the Edge. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 62-70. ISBN 978-80-572-0063-5.
2019 [2] VIŠŇOVSKÝ, J., et al. Relevision news as an information source and its perception in Slovakia. In: Communication Today. 2019, 10(1), pp. 41-60. WoS
|
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Vývoj a predpoklady pre vznik dátovej žurnalistiky = Evolution and Development for Data Journalism / Ján Proner, 2019.
In: Quo vadis massmedia & marketing : zborník z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov Quo vadis massmedia, quo vadis marketing organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave : zborník z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov Quo vadis massmedia, quo vadis marketing organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave / editori: Sabína Gáliková Tolnaiová, Ľuboš Greguš, Ján Proner ; recenzenti: Erika Moravčíková, Ján Višňovský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2019. - ISBN 978-80-572-0010-9, s. 98-106 [online].
ohlasy:
2021 [2] BIELIK, P., VIŠŇOVSKÝ, J. Explanatory Journalism - A New Way how to Communicate in Digital Era. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 24-36. WoS
2020 [4] BIELIK, Pavel. Digitalization and its impact on investigative journalism. In: Quo vadis massmedia. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 19. ISBN 978-80-572-0053-6. |
3.
BCI Skriptá a učebné texty
Ako na mediálne výstupy: praktická príručka pre začínajúcich novinárov / Ján Proner, Ľubica Bôtošová, Simona Mičová ; recenzenti: Ján Višňovský, Peter Mikuláš. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 86 s. - ISBN 978-80-572-0034-5.
ohlasy:
2021 [2] BRNÍK, A., KAPEC, M. Impact of the First and Second Waves of Coronavirus on Slovak Radio Audiences. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 166-185. ISSN 2585-8726. WoS |
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Data journalism in the context of important political events: the case of Slovakia / Norbert Vrabec, Ján Proner, 2021.
In: Medijske studije = Media Studies. - ISSN 1847-9758, Roč. 12, č. 24 (2021), s. 40-54.
ohlasy:
2022 [02] GÁLIKOVÁ TOLNAIOVÁ, S., GÁLIK, S. Epistemic and Ethical Risks Of Media Reporting in the Context of the Covid-19 Pandemic, as Challenges for the Development Of Journalistic Practice. In: Media Literacy and Academic Research. 2022, 5(1), s. 76-94.
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Identita študentského filmového festivalu FREJM = Identity of Student Film Festival FREJM / Ján Proner, Ivan Rokošný, 2020.
In: Megatrendy a médiá 2020: On the Edge / editori zborníka: Zuzana Kvetanová, Martin Graca ; recenzenti zborníka: Juliána Mináriková, Krzysztof Gajdka. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0063-5 (online), s. 228-235. ohlasy:
2021 [02] GRACOVÁ, S. Event marketing. In: Public relations - teória a prax. Trnava: FMK UCM, 2021. ISBN 978-80-572-0218-9. s. 49.
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
KEGA 010/UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom, školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave |
2.
KEGA 010/UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy
prostredníctvom, školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave
|
3.
Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19, Kód projektu: 313011ASN4 |
4.
Kreatívne centrum - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra, kód projektu: 302031ACX4 |
5.
|