Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Peter Krajčovič

dátum poslednej aktualizácie: 29.11.2022

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly Krajčovič Peter, Mgr., PhD.
I.2 Rok narodenia 1987
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) docent
I.5 E-mailová adresa peter.krajcovic@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl https://www.portalvs.sk/regzam/detail/26153?do=filterForm-submit&name=peter&surname=kraj%C4%8Dovi%C4%8D&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2010 ŠO masmediálne štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2012 ŠO masmediálne štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2016 ŠO masmediálne štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Titul docent
Titul profesor
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 1.9.2016 - súčasnosť

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 2021
Vzdelávací program FUTUR:ED: Kvantitatívne metódy: rôzne techniky štatistického spracovania dát a ich interpretácia Žilinská univerzita v Žiline, Civitta a Scheidt & Bachmann 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 1: Know when are you ready to write Charlesworth Author Services 2021
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK UCM 2021
Kurz "New Generation of Founders" / Training Course "New Generation of Founders" Grow with Google Slovensko 2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 2020
Legislatíva pre novinárov / Legislation for journalists PRINCIPIUM 2013
WordPress - tvorba web stranok / WordPress - web design JASPIS 2012
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 2: Select an appropriate journal Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 3: Understand the structure of an academic paper Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 4: Prepare to write your academic paper Charlesworth Author Services 2021
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 1: Conducting Ethical Research Charlesworth Author Services 2021
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 2: Understanding Ethical Publishing Charlesworth Author Services 2021
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 3: Avoiding Plagiarism Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 5: Conduct a Literature Review Charlesworth Author Services 2021
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 4: Authorship and Contributions Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 6: Choose great titles and write strong abstracts Charlesworth Author Services 2021
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 5: Conflicts of Intersts and Intellectual Property Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 7: Write a strong theoretical framework section Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 8: Write a strong method section Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 9: Write a strong results and discussion section Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 10: Enhance your paper with visuals Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 11: Know when your article is ready for submission Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 12: Understand the peer rieview process Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 13: Navigate the revise and resubmit process Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 14: Increase your chances for publication Charlesworth Author Services 2021
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 15: Increase visibility and track your impact Charlesworth Author Services 2021
Design Thinking Kick off workshop FMK UCM x Studio Kiuub 2022
Inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže Európsky Dialóg, Civic Association 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Media marketing Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Media relations I, II Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Mediálny marketing Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Psychologické a etické aspekty reklamy Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 0 9
Počet obhájených prác 39 29
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Systém a organizácia práce v mediálnej agentúre Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Monitoring a analýza mediálnych výstupov Aplikované mediálne štúdiá 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Kabinetné praktikum PR I., II., III., IV. Marketingová komunikácia, Masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Ateliér PR I., II., III., IV. Marketingová komunikácia, Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 72 56
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 7 6
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti 82 78
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti 31 30
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni 3 / 2 3 / 2
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  AAA (V1) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P.: The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť : Wolters Kluwer, 2020. 176 s. ISBN 978-963-295-952-8
2.  ABB (V2) PANASENKO, N. I. et al.: COVID-19 as a media-cum-language event: cognitive, communicative, and cross-cultural aspects. In: Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow, roč. 5, č. 2 (2020), str. 122-210. ISSN 2453-8035
3.  ADN (V3) KRAJČOVIČ, P.: Strategies in media planning. In: Communication Today, vol. 6, no. 2 (2015), pp. 21-30. ISSN 1338-130X
4.  ADN (V3) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P. - PAVELEKOVÁ, J.: Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia. In: International Journal of Media and Information Literacy, vol 5, no. 1 (2020), pp. 3-14. ISSN 2500-106X
5.  ADN (V3) KRAJČOVIČ, P.: Use of media to raise awareness of eco-innovations. In: Communication Today, vol. 10, no. 2 (2019), pp. 120-131. ISSN 1338-130X
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  AAA (V1) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P.: The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť : Wolters Kluwer, 2020. 176 s. ISBN 978-963-295-952-8 .
2.  ABB (V2) PANASENKO, N. I. et al.: COVID-19 as a media-cum-language event: cognitive, communicative, and cross-cultural aspects. In: Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow, vol. 5, no. 2 (2020), pp. 122-210. ISSN 2453-8035.
3.  ADN (V3) KRAJČOVIČ, P.: Strategies in media planning. In: Communication Today, vol. 6, no. 2 (2015), pp. 21-30. ISSN 1338-130X.
4.  ADN (V3) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P. - PAVELEKOVÁ, J.: Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia. In: International Journal of Media and Information Literacy, vol 5, no. 1 (2020), pp. 3-14. ISSN 2500-106X.
5.  ADN (V3) Use of media to raise awareness of eco-innovations / Peter Krajčovič. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X. - Roč. 10, č. 2 (2019), s. 120-131.
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1.  AAA (V1) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P.: The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť : Wolters Kluwer, 2020. 176 s. ISBN 978-963-295-952-8

ohlasy:

   2021 [02] PITOŇÁKOVÁ, Slavka. Úvod so štúdia mediálnych produktov. Žilina: EDIS, 2021. ISBN 978-80-554-1834-6. s. 13, 143. 2021 [2] JANKELOVÁ, N., et al. Vodcovské zručnosti v komunálnej politike. In: Politické vedy. 2021, 24(1), s. 181-201. WoS 2021 [2] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus 2021 [2] LUKÁČ, M., et al. The interaction between the marketing communications audit and visitors in Museum facilities. In: Communication today. 2021, 12(1), s. 80-95. WoS
2.  KRAJČOVIČ, P.: Strategies in media planning. In Communication Today, 6(2), 2015, pp. 21-30. ISSN 1338-130X.

ohlasy:

   2020 [1] KUSÁ, A., ZAUŠKOVÁ, A., ČÁBYOVÁ, Ľ. Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions. In: Ad Alta. 2020, 10(1), pp. 150-155. WoS 2019 [3] ANTAL, Z., GYULAVÁRI, T. Factors affecting the implementation and performance of public service communication. In: Curentul Juridic. 2019, 22(1), s. 57-71. 2019 [1] GAŽICOVÁ, Alexandra. Themes in the main newscast of commercial and public media in Slovakia with regard to religious reflection. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 278. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS 2019 [3] PANDIYAN PILLAI, A. Nuances of Media Planning in New media Age. In: Application of gaming in New Media Marketing. IGI Global, 2019, pp. 151-170. ISBN 9781522560647. 2018 [3] STELLA TONYE, W. Cyber Forensic and Data Collection Challenges in Nigeria. In: Global Journal of Computer Science and Technology: G Interdisciplinary. 2018, 18(3). ISSN 0975-4350.
3.  ABB Štúdie charakteru vedeckej monografie v časopisoch a zborníkoch vydané v domácich vydavateľstvách PANASENKO, N. et al.: COVID-19 as a media-cum-language event: cognitive, communicative, and cross-cultural aspects. In Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow, 5(2), 2020, pp. 122-210. ISSN 2453-8035.

ohlasy:

   2021 [02] ONIŠČENKO, N.A. Rozvitok eptonimičnich oznak u nimeckovnich (na materiali tematičnoi COVID-19). In: Visnik CHNU imeni V.N. Karazina. Serija: Inozemna filologija. 2021, 93, s. 22-30. 2021 [3] MARINA, O.S.. Muľtimodaľne konstrujuvannja Covid-19 v anglomovnomu medijnomu i poetičnomu diskursach. In: Odeski dialogi kuľtur: tvorčisť, ljudina, mova & Ritorika medijnogo diskursu. Odesa: Odeska nacionaľna muzična akademija imeni A.V. Neždanovoi, 2021, s. 78-79. 2021 [2] HROTEKOVÁ, M., LANČARIČ, P., BOJO, P. 1920 vs 2020 English neologisms: A case study of contrastive semantics. In: Lege artis. 2021, 6(2), pp. 33-68. ISSN 2453-8035. WoS 2022 (01) SYNO, V., et al. Distance Learning of a Foreign Language: a Comparative Analysis of Modern Platforms and Online Services. In REVISTA ROMANEASCA PENTRU EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA, roč. 14, č. 2 (2022), s. 461-478. ISSN 2066-7329, ISSN (online) 2067-9270. 2022 (01) BONDARENKO, I. - NIKOLAIENKO, V. LIKE A BAD DREAM: NAVIGATING NARRATIVE SPACES OF PANDEMIC-THEMED DREAM REPORTS. In LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW, roč. 7, č. 1 (2022), s. 2-32. ISSN 2453-8035.
4.  ČÝBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P. - PTAČIN, J.: The impact of digitization on advertising in print media. In: Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education : sociology and healthcare : conference proceedings. Volume II. - Sofia : STEF92 Technology, 2014. ISBN 978-619-7105-23-0. ISSN 2367-5659, S. 969-976.

ohlasy:

   2016 [1] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Anticipation of media audiences´ attitude towards the press and online newspapers. In: SGEM 2016. Sofia: STEF92 Technology, 2016, s. 148. Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education, vol. 2. ISBN 978-619-7105-71-1. WoS 2015 [1] ZAUŠKOVÁ, A., BEZÁKOVÁ, Z., GRIB, L. Marketing Communication in Eco-innovation Process. In: Procedia Economics and Finance [online]. 2015, vol. 34, p. 675 [2016-03-14]. ISSN 2212-5671. Dostupné na: www.sciencedirect.com WoS 2015 [1] PREDMERSKÁ, A., SCHMIDTOVÁ, M. Comparison of the opinion genres of the English written journalism editorial, column and review/criticism. In: European Journal of Science and Theology. 2015, vol. 11, no. 6, pp. 107-117. ISSN 1841-0464. Scopus
5.  KRAJČOVIČ, P.: Use of media to raise awareness of eco-innovations. In Communication Today, 10(2), 2019, pp. 120-131. ISSN 1338-130X.

ohlasy:

   2021 [2] KUBOVICS, M., ZAUŠKOVÁ, A., ŠČEPKOVÁ, S. Perception of data from the ecological activities of companies using innovative communication tools. In: Communication Today. 2021, 12(2), s. 84-99. WoS 2021 [2] MOROZOVA, O., PANKEVYCH, O. REGAINING CONTROL OVER NATURE OR LEARNING TO LIVE IN HARMONY WITH IT: MEDIA FRAMING OF ENVIRONMENTAL ISSUES AMIDST THE CORONAVIRUS PANDEMIC. In: Communication Today. 2021, roč. 12, č. 2, s. 168-178. WoS 2021 [2] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus 2020 [2] ČÁBYOVÁ, Ľ., et al. Visual Identity of Universities: Logo as a visual symbol of university. In: Ejmap. 2020, 8(1), s. 96-105. ISSN 1339-4940. WoS
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  Horizont 2020 Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities Horizont for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape MEDIADELCOM Doba riešenia: 2021 – 2024
2.  CEF-TC-2020-2 Central European Digital Media Observatory (CEDMO) Doba riešenia: 2021 – 2024
3.  VEGA 1/0458/21 Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Doba riešenia: 2021 – 2023
4.  Operačný program Integrovaná infraštruktúra Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19 Doba riešenia: 2020 – 2023
5.  VEGA 1/0708/18 Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách Doba riešenia: 2018 – 2020

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v komisii na obhajobách projektov dizertačných prác Žilinská univerzita 2021
Členstvo v komisiách na štátne skúšky / Membership in Commissions for State Exams Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave / Faculty of Mass Media Communication UCM in Trnava 2019 - súčasnosť / 2019 - present
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie / Member of Scientific Committee of International Conference Medzinárodná vedecká konferencia Megatrends and Media / International scientific conference Megatrends and Media Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity / International Scientific Conference Marketing Identity 2019 - súčasnosť / 2019 - present
Člen redakcie vedeckého časopisu/ Member of Editorial Office Vedecký časopis Communication Today (indexovaný vo Web of Science a Scopus) / Academic journal Communication Today (indexed in Web of Science and Scopus) 2020 - súčasnosť / 2020 - present
Člen asociácie / Member of Association Česká marketingová společnosť / Czech Marketing Association 2020 - súčasnosť / 2020 - present
Člen asociácie / Member of Association POPAI Central Europe 2021 - súčasnosť / 2021 - present
Člen asociácie / Member of Association Slovenský syndikát novinárov / Slovak Syndicate of Journalists 2011 - 2016
Člen Rady pre študijný program vzťahy s médiami na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave / Faculty of Mass Media Communication UCM in Trnava 2021 - súčasnosť / 2021 - present
Pozvaná prednáška Belgorod State University, Ulitsa Pobedy, 85, Belgorod, Belgorod Oblast, Rusko, 308015 16.3.2021
Pozvaná prednáška Chita Transbaikal University, Ulitsa Aleksandro-Zavodskaya, д. 30, Chita, Zabaykalsky Krai, Rusko, 672039 22. 2. 2021
Pozvaná prednáška University of Malaya, Faculty of Arts & Social Sciences, 50603 Kuala Lumpur 22. 4. 2021
Člen Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť / 2019 - present
Člen asociácie European Social Marketing Association 2022
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie / Member of Scientific Committee of International Conference Marketing & Media Identity 2022 - present

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Czestochowa University of Technology, Faculty of Management/Department of Production Engineering and Safety Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, Poľsko 21. 5. - 28. 5. 2021 Erasmus+
Univerzita Tomáše Bati Nám. T. G. Masaryka 5555, 760 01 Zlín, Česká republika 1. 4. - 30. 4. 2016 CEEPUS
Business and Technology University, Georgia 82 Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Gruzínsko 30. 11. 2021 International Teaching Week 2021.
Vysoká škola finanční a správní, Česká republika Estonská 500, 101 00 Praha 25. - 29. 4. 2022 ERASMUS+

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)

Vedenie Kabinetu PR, ktorý zabezpečuje komunikáciu s médiami, vydávanie tlačových správ, návrh a tvorbu PR stratégií pre fakultné podujatia, budovanie dobrých vzťahov s verejnosťou a médiami a vytváranie pozitívneho imidžu fakulty prostredníctvom pozitívnej publicity. Medzi výsledky práce Kabinetu PR patrí: V období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 bolo odoslaných 30 tlačových správ. Celkový počet mediálnych výstupov za toto obdobie predstavuje 192 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 132,65 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 83 230 eur. V období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020 bolo odoslaných 23 tlačových správ. Celkový počet mediálnych výstupov za toto obdobie predstavuje 462 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 725,21 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 1 096 980 eur. Za obdobie 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021 bolo odoslaných 18 tlačových správ (vrátane tlačových materiálov). Celkový počet mediálnych výstupov za toto obdobie predstavuje 333 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 495,25 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 434 140 eur.

Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Na FMK UCM v Trnave pôsobí od roku 2016 ako odborný asistent. Absolvoval tu bakalárske (2010), magisterské (2012) aj doktorandské štúdium (2016). Venuje sa výskumu reklamného mediálneho trhu, možnostiam efektívnej marketingovej komunikácie v oblasti ekoinovácií a media relations. V rámci dizertačnej práce skúmal dôvody využívania printových médií na marketingovú komunikáciu a faktory ovplyvňujúce predaj reklamného priestoru v printových médiách. V súčasnosti sa zameriava aj na oblasť dezinformácií a falošných správ v médiách. Bol členom riešiteľského kolektívu vedeckých projektov VEGA 1/0640/15 Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov a VEGA 1/0708/18 Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Je spoluautorom troch monografií, autorom a spoluautorom dvoch vysokoškolských učebníc. Je členom riešiteľského kolektívu viacerých medzinárodných a národných vedeckých projektov, ako aj asociácií a združení. Na FMK UCM v Trnave vedie Kabinet PR a zodpovedá za komunikáciu fakulty s médiami. Pripravuje tlačové správy, mediálne analýzy a návrh PR stratégie pre vybrané podujatia a konferencie.
Anglický jazyk:
He has been working at FMK UCM in Trnava since 2016 as a professional assistant, where he completed his bachelors in 2010, masters in 2012 and doctoral studies in 2016. His academic research is aimed at the advertising media market, the possibilities of effective marketing communication in the field of eco-innovations and media relations. As part of his dissertation thesis, he researched the reasons for the use of print media for marketing communication and the factors influencing the sale of advertising space in print media. He is currently also focusing on misinformation and fake news in the media. He was a member of the research team of scientific projects VEGA 1/0640/15 Phygital concept and its application in sustainable integrated environmental management of companies and VEGA 1/0708/18 Aspects of using the concept of SoLoMo marketing to increase awareness of eco-innovation. He is the co-author of three monographs, the author and co-author of two university textbooks. He is a member of the research team of several international and national scientific projects, as well as associations and associations. At the FMK UCM in Trnava, he leads the PR Cabinet and is responsible for the media relations. He is preparing press releases, media analysis and draft PR strategy for selected events and conferences.