IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
1. 10. 2020 Vyšší princip retailu (online) |
POPAI CE |
2020 |
15. 10. 2020 Jak správně na Category Management? (online) |
POPAI CE |
2020 |
Kapitáni Pert a Gantt |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
Design thinking |
Google Slovensko |
2020 |
4. 11. 2020 Štatistické metódy v marketingovom výskume |
FMK UCM v Trnave |
2020 |
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia |
Talentway Academy |
2019 |
Design Thinking Tools, Talentway Academy Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping |
Talentway Academy |
2019 |
Creative Skills for Innovation, Grow with Google Slovensko |
Google Slovensko |
2020 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard |
FMK UCM v Trnave |
2021 |
Digital Rulezz 2021 |
PS: Digital, MarketerBiz |
2021 |
Školenie k antiplagiátorskému systému Urkund |
Albertina icome |
2021 |
Digitálne technológie v retailu v době pandemie |
POPAI CE |
2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe - Method Lab, FMK UCM |
FMK UCM v Trnave |
2021 |
Interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežou a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže |
Európsky dialóg, Občianske združenie |
2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams |
FMK UCM |
2022 |
Marketing Rulezz 2022 |
PS: Digital, MarketerBiz |
2022 |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
91 |
19 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
5 |
3 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
103 |
13 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
21 |
11 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
2 /
0 |
2 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami / Daniela Kollárová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 109 s. - ISBN 978-80-8105-618-5.
|
2.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Direct marketing / Daniela Kollárová ; recenzenti: Katarína Ďurková, Ivana Tureková. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 78 s. [3,67 AH]. - ISBN 978-80-8105-429-7.
|
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
"Mysli globálne, konaj lokálne" pre slovenských importérov automobilov neplatí = "Think globally, act locally" does not apply to Slovak importers / Daniela Kollárová, 2013. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 4, č. 1 (2013), s. 95-105.
|
4.
Pope in welter of social media / Daniela Kollárová, Denisa Kraľovičová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 203-206. |
5.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016/j.heliyon.2022.e09367.
In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online].
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Importance of direct marketing in communication with customers in sales of house fittings during lockdown / Daniela Kollárová, Magdaléna Ungerová, 2021. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The response of the forest-based sector to changes in the global economy : proceedings / ed. Matej Jošt. - Zagreb : WoodEMA - International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing, Univerza v Ljubljani, 2021. - ISBN 978-961-6144-41-4, s. 31-38 [online].
|
2.
Pope in welter of social media / Daniela Kollárová, Denisa Kraľovičová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 203-206. |
3.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Product flyer as a basic tool of marketing communication in furniture retail / Daniela Kollárová, Magdaléna Ungerová, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: Sustainability of forest-based industries in the global economy : proceedings of scientific papers / editor-in-chief: Denis Jelačić. - Zagreb : WoodEMA - International Association for Economics, Management, Marketing, Quality and Human Resources in Forestry and Forest Based Industr, 2020. - ISBN 978-953-57822-8-5, s. 107-112. |
4.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016/j.heliyon.2022.e09367.
In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online]. |
5.
Pope in welter of social media / Daniela Kollárová, Denisa Kraľovičová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: ESRARC 2018 : 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings book / edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu ; index of reviewers Giorgia Agresti, Oana Adriana Cuzman. - 1. vyd. - Torino : Kermes, 2018. - (Kermes Books, ISSN 2532-4381). - ISBN 978-88-942064-8-7, S. 203-206.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami / Daniela Kollárová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 109 s. - ISBN 978-80-8105-618-5.
ohlasy:
2020 [1] MILICHOVSKÝ, F., MRÁČEK, P. Customers behaviour during purchasing vegetarian products in global retail environment. In: 19th International scientific conference Globalization and its socio-economic consequences 2019 - sustainability in the global-knowledge economy. 2020, art. no. 04016. SHS Web of Conferences, vol. 74. WoS |
2.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
Direct marketing / Daniela Kollárová ; recenzenti: Katarína Ďurková, Ivana Tureková. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 78 s. [3,67 AH]. - ISBN 978-80-8105-429-7.
ohlasy:
2014 [1] RYBANSKÝ, R., MÁLIKOVÁ, I. The influence of media on consumer buying bahavior. In Psychology and psychiatry, sociology and healthcare, education. 2014. ISBN 978-619-7105-23-0, s. 1008. |
3.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
"Mysli globálne, konaj lokálne" pre slovenských importérov automobilov neplatí = "Think globally, act locally" does not apply to Slovak importers / Daniela Kollárová, 2013. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 4, č. 1 (2013), s. 95-105.
ohlasy:
2016 [1] ZAUŠKOVÁ, A., RYBANSKÝ, R., MIKLENČIČOVÁ, R. Eco Innovations in Slovakia and Their Marketing Communication. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. 2016, s. 219, 220. ISBN 978-94-6252-148-3. WoS |
4.
ohlasy:
|
5.
ohlasy:
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde
maloobchodu, vedúca projektu: prof. Ing. Alena Kusá, PhD., doba riešenia: 2015-2017, členka riešiteľského kolektívu |
2.
VEGA 1/0640/15 Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, doba riešenia: 2015 – 2017, vedúca projektu:
prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., členka riešiteľského kolektívu |
3.
VEGA 1/0900/12 Zvyšovanie inovačnej výkonnosti a inovatívnosti podnikateľských subjektov prostredníctvom systému otvorených inovácií za podpory integrovanej marketingovej
komunikácie, doba riešenia: 2012 – 2014, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., členka riešiteľského kolektívu |
4.
KEGA 3/4069/06 Zvyšovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií , doba riešenia 2006 - 2008, vedúci projektu: doc. Ing. Jozef Matúš, CsC., členka riešiteľského kolektívu |
5.
VEGA 1/0606/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD. |