Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Matej Martovič

dátum poslednej aktualizácie: 24.09.2022

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly Mgr. Matej Martovič, PhD.<
I.2 Rok narodenia 1990
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) odborný asistent
I.5 E-mailová adresa matej.martovic@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave 2013 ŠO verejná správa / ŠP verejná správa a verejná politika
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Fakulta sociálnych vied UCM v Trnave 2015 ŠO verejná správa / ŠP verejná správa a verejná politika
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2018 ŠO verejná správa a verejná politika / ŠP verejná správa
Titul docent
Titul profesor
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 1.11. – súčasnosť

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Design thinking - Google Google 2020
Design thinking TalentWay 2019
Design Thinking Tools a Partneri z praxe Talentway Academy 09/2019
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 03/2020
Creative Skills for Innovation Grow with Google Slovensko 11/2020
Design Thinking Kick off workshop FMK UCM x Studio Kiuub 04/2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Teória a prax marketingovej komunikácie I. a II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác
Počet obhájených prác
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Politická komunikácia a politický marketing Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. Teória digitálnych hier 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 23 23
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 5 5
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni / /
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPositive, negative or neutral image of hospitals on internet news portals / Matej Martovič, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Media Future / editors: Dana Petranová, Slavomír Magál. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2017. - ISBN 978-80-8105-861-5, S. 279-288.
2.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchInteraction of brand and marketing (Implementation in health service) / Jozef Matúš, Matej Martovič, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Brands we love - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 8th - 9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. - ISBN 978-80-8105-840-0. - ISSN 1339-5726, S. 195-203.
3.  Marketing department as a part of organizational structure of university and faculty hospitals in Slovakia / Matej Martovič, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 455-463.
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPolitical talk shows within the context of balance of representation of political parties in 2018 / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 645-653 [online].
5.  V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint / Inna Zabuzhanska, Matej Martovič, Marija Hekelj, 2022.
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPositive, negative or neutral image of hospitals on internet news portals / Matej Martovič, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Media Future / editors: Dana Petranová, Slavomír Magál. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2017. - ISBN 978-80-8105-861-5, S. 279-288.
2.  V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint / Inna Zabuzhanska, Matej Martovič, Marija Hekelj, 2022.
3.  Marketing department as a part of organizational structure of university and faculty hospitals in Slovakia / Matej Martovič, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 455-463.
4.  AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPolitical talk shows within the context of balance of representation of political parties in 2018 / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 645-653 [online].
5.  AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchMarketing communication of fastfood chains / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 193-199.
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1. 

ohlasy:

   
2. 

ohlasy:

   
3. 

ohlasy:

   
4. 

ohlasy:

   
5. 

ohlasy:

   
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  VEGA 1/0708/18Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách
2.  VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA
3.  2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 – „Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie“ - vedúci projektu
4. 
5. 

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity 2016 - 2021
Člen Rady FnPV Fond na podporu vzdelávania 2015 - 2019
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
Člen komisií pre štátne skúšky FMK UCM 2018 - súčasnosť
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Fakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline Zlín, Česká republika 1.2. 2018 – 28.2. 2018 CEEPUS
University of Malaya Kuala Lumpur, Malajzia 3.5. 2022 - 12.6. 2022 ERASMUS+

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)


Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Mgr. Matej Martovič, PhD. sa venuje oblasti marketingu v zdravotníctve, politickému marketingu a PR. Svoju publikačnú činnosť venuje práve týmto témam. Za svoju pedagogickú činnosť viedol 28 záverečných prác. Je autorom a spoluautorom dvoch vysokoškolských učebníc. Celkovo má 23 vedeckých výstupov, z ktorých je päť v databáze WoS.
Anglický jazyk:
Mgr. Matej Martovic, PhD. deals with marketing in healthcare, political marketing and PR. He devotes his publishing activities to these topics. For his pedagogical activities he led 28 final theses. He is the author and co-author of two university textbooks. It has a total of 23 scientific outputs, five of which are in the WoS database.