VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
43 |
19 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
6 |
5 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
15 |
12 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
6 |
5 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
1 /
1 |
1 /
1 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
ADM 001 BRNÍK, Andrej, Sláva GRACOVÁ a Martin GRACA. Public opinion on unified TV content rating system. AD ALTA. Roč. 11, č. 1 (2021), s. 42-49. ISSN 1804-7890 |
2.
ADN 001 GRACOVÁ, Sláva, Ľubica BÔTOŠOVÁ, Martin GRACA a Andrej BRNÍK. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. Media Literacy and Academic Research. Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. ISSN 2585-8726 |
3.
AFC 002 GRACOVÁ, Sláva. The Catholic press distributed by street-selling in Slovakia. In: ESRARC 2019: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 280-282. ISBN 978-88-32029-11-6. |
4.
ACB 001 GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8. |
5.
AFC 003 PANASENKO, Nataliya Ivanovna, Slavomír MAGÁL a Sláva MAZÁKOVÁ. Creative Approach to Teaching English as a Foreign Language. In: Creative Education: Advances in Education Sciences. edited by Bin Zhang. Singapore: Singapore Management and Sports Science Institute, 2015, S. 48-53. ISBN 978-981-09-4799-6 |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
ADM 001 BRNÍK, Andrej, Sláva GRACOVÁ a Martin GRACA. Public opinion on unified TV content rating system. AD ALTA. Roč. 11, č. 1 (2021), s. 42-49. ISSN 1804-7890 |
2.
ADN 001 GRACOVÁ, Sláva, Ľubica BÔTOŠOVÁ, Martin GRACA a Andrej BRNÍK. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. Media Literacy and Academic Research. Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. ISSN 2585-8726 |
3.
AFC 002 GRACOVÁ, Sláva. The Catholic press distributed by street-selling in Slovakia. In: ESRARC 2019: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 280-282. ISBN 978-88-32029-11-6. |
4.
ACB 001 GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8. |
5.
AFC 001 GRACOVÁ, Sláva. Fotografia ako prostriedok prezentácie regiónu = Photography as a means of presentation for the region. In: Communication Towards the Prosperity of the Slovakia-Ukraine Cross-Border Region (COPESU): Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th April 2017 Uzhhorod National University Ukraine. editor: Svetlana Pakhomova. Uzhhorod: Uzhhorod National University, 2017, S. 63-71. ISBN 978-617-7333-36-3. |
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ACB 001 GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.
ohlasy:
2019 [2] VIŠŇOVSKÝ, J., et al. Relevision news as an information source and its perception in Slovakia. In: Communication Today. 2019, 10(1), pp. 41-60. WoS |
2.
ADN 001 GRACOVÁ, Sláva, Ľubica BÔTOŠOVÁ, Martin GRACA a Andrej BRNÍK. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. Media Literacy and Academic Research. Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. ISSN 2585-8726
ohlasy:
2021 [2] KUPEC, M., JAKUBÍKOVÁ, D., KUPEC, V. Web Personalization and Artificial Intelligence as Tools for Marketing Communications. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 100-118. ISSN 2585-8726. WoS |
3.
AFD 004 GRACOVÁ, Sláva. Influenceri a ich obľúbenosť na Slovensku a vo svete = Influencers and their popularity in Slovakia and in the world. In: Megatrendy a médiá 2018: Realita a mediálne bubliny. editori zborníka: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Rudolf Rybanský, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018, S. 249-257. ISBN 978-80-8105-953-7.
ohlasy:
2020 [1] GRACA, Martin. Rate of use of social network in Catholic media in Slovakia. In: European Journal of Science and Theology. 2020, 16(1), pp. 113-118. WoS
|
4.
AFD 004 GRACOVÁ, Sláva. Influenceri a ich obľúbenosť na Slovensku a vo svete = Influencers and their popularity in Slovakia and in the world. In: Megatrendy a médiá 2018: Realita a mediálne bubliny. editori zborníka: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Rudolf Rybanský, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018, S. 249-257. ISBN 978-80-8105-953-7.
ohlasy:
2019 [1] GRACA, Martin. Catholic media in Slovakia and their audience on social networks. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 288. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
|
5.
ACB 001 ČERNÁ, Jana, Ľudmila ČÁBYOVÁ, Jakub PTAČIN a Sláva MAZÁKOVÁ. Marketing vzdelávacích inštitúcií: vysokoškolská učebnica. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015. 150 s. [7,55 AH]. ISBN 978-80-8105-752-6.
ohlasy:
2019 [2] KUBOVICS, M., KABÁT, M. Mobile applications within the possibilities of using principles for marketing in communications in educational institutions. In: Marketing Identity: Offline Is the New Online. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 884. ISBN 978-80-572-0038-3. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
Nórske granty – Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) (2015-2017)
|
2.
KEGA - Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave (2018-2020)
|
3.
KEGA – Implementácia inovatívnych vzdelávacích postupov v odbornej príprave budúcich novinárov so zameraním na spoluprácu s mediálnou praxou (2020-2021)
|
4.
Interreg – Digitalizácia a inovácia vzdelávania v diagnostike pohybového systému (2021-2023)
|
5.
|