V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
|
Marketing a regionálny marketing |
Vzťahy s médiami |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2. Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
|
Teória a prax marketingového výskumu |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a marketing |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a manažérske zručnosti |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manžment I. |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment II. |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a marketing |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Preddiplomoví prax |
druhý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing a regionálny marketing |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
0 |
10 |
1 |
Počet obhájených prác
|
39 |
81 |
3 |
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Regionálny marketing |
Marketingová komunikácia |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing a regionálny marketing |
Vzťahy s médiami |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória a prax marketingového výskumu |
Marketingová komunikácia |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment I. |
Marketingová komunikácia |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment II. |
Marketingová komunikácia |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a marketing |
Teória digitálnych hier |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Preddiplomová prax |
Marketingová komunikácia |
druhý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a marketing |
Aplikované mediálne štúdiá |
prvý |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
105 |
67 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
11 |
11 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
62 |
44 |
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
19 |
19 |
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
5 /
0 |
5 /
0 |
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Regional marketing from the view of selected factors : scientific monography / Denisa Jánošová ; reviewers: Rudolf Rybanský, Jaroslav Rašner, Aleš Hes. - 1. vyd. - Katowice : Vydawnictwo UNIKAT 2, 2017. - 119 s. - ISBN 978-83-62314-29-4 |
2.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3 |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270. |
4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453 |
5.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4. |
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Regional marketing from the view of selected factors : scientific monography / Denisa Jánošová ; reviewers: Rudolf Rybanský, Jaroslav Rašner, Aleš Hes. - 1. vyd. - Katowice : Vydawnictwo UNIKAT 2, 2017. - 119 s. - ISBN 978-83-62314-29-4 |
2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270. |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453 |
4.
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4. |
5.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3.
ohlasy:
2021 [4] SÁMELOVÁ, A. Spoločenské kontexty zrodu mediálnej verejnoprávnosti. Poslanie a služby verejnosti. In: Otázky žurnalistiky. 2021, 3-4, s. 14. ISSN 0322-7049.
2021 [3] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Current trends in the news service of commercial radio stations in Slovakia. In: Diskursologija i mediakritika sredstv massovoj informacii. Belgorod: Politerra, 2021, s. 204. ISBN 978-5-98242-337-7.
2020 [4] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Rozhlasová tvorba a prax. Trnava: FMK UCM, 2020. ISBN 978-80-572-0112-0. s. 131.
2018 [4] HURAJOVÁ, A., MINÁRIKOVÁ, J. TV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position. Trnava: FMK UCM, 2018. ISBN 978-80-8105-968-1. s. 26.
2018 [4] PREDNÁ, N., BUČKOVÁ, Z. Relácie o varení v slovenských verejnoprávnych a komerčných televíziách. In: ŠVOAUK 2018 [online] : sekcia masmediálnej komunikácie. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 358 [2019-04-08]. ISBN 978-80-8105-981-0. Dostupné na: https://fmk.sk/download/SVOaUK-2018-Sekcia-masmedialnej-komunikacie.pdf
2016 [4] MEŠŤÁNKOVÁ, Mária. Politická komunikácia v médiách. In: Súmrak médií II. Košice: UPJŠ, 2016, s. 179, 180. ISBN 978-80-8152-419-6.
2015 [3] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Súčasnosť a budúcnosť verejnoprávneho vysielania vo Veľkej Británii. In: Autor - Vize - Meze - Televize. Praha: Česká televize, 2015, s. 119. ISBN 978-80-7404-176-1.
2014 [2] SZKURÁKOVÁ, L., BEDNÁRIK, J. Green marketing as opportunity for innovation. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing Identity : Explosion of Innovations. 2014. ISBN 978-80-8105-666-6, s. 510. WoS
2014 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia v Spojených štátoch amerických : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2014. ISBN 978-80-8105-608-6. s. 122.
2014 [1] VIŠŇOVSKÝ, J., LALUHOVÁ, J. Public television as a provider of human values. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 175-184. Scopus
2013 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia vo Veľkej Británii : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-508-9. s. 106.
|
2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Human resources and personnel marketing management in business practice from the perspective of globalization / Denisa Jánošová, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalization and its Socio-Economic Consequences : Book of Abstracts. In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Viera Bartosova, Jaroslav Belas. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2016. - ISBN 978-80-8154-191-9, S. 767-774.
ohlasy:
2017 [1] MAZANEC, J., BIELIKOVÁ, A. Evaluation of efficiency on pribciple of data envelopment analysis as a part of personnel management. In: Finance and performance of firms in science, education, and practice. Zlín: UTB, 2017, pp. 639-652. WoS |
3.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453.
ohlasy:
2021 [02] KUSÁ, A., PÁTÍK, L. Current trends in marketing communication due to changes in consumer shopping behavior Genertion Z. In: Marketing Identity. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 435-447. ISBN 978-80-572-0220-2.
2021 [02] JÁNOŠ, D. The impact of globalization on selected aspects of marketing communication in the circular economy. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences. Žilina: ŽU, 2021, s. 1-8. SHS Web of Conferences, 92.
2021 [01] BELÁS, J., et al. Perception of selected strategic management factors of SME in V4 countries. In: Serbian Journal of Management. 2021, 16(2), pp. 437-452. WoS
2020 [01] DVORSKÝ, J., KOZUBÍKOVÁ, L., BACOVÁ, B. The perception of business risks by smes in the Czech republic. In: Central European Business Review. 2020, roč. 9, č. 5, s. 25-44. WoS, Scopus
2020 [02] DANGHELA, M., MURMURA, F. The Impacts of EU Support Programs on SMEs: A Literature Review. In: Procedings of the ENTRENOVA. Zagreb: IRENET, 2020, s. 353-364. vol. 6.
2020 [3] JÁNOŠ, D., RYBANSKÝ, R. Waste Legislation and its Impact on Marketing Communication of the Circular Economy in Slovakia. In: Political Preferences. 2020, č. 26, s. 68.
2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS
|
4.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Vybrané aspekty regionálneho marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Aleš Hes, Rudolf Rybanský, Jaroslav Rašner. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015. - 114 s. - ISBN 978-80-8105-746-5.
ohlasy:
2017 [3] RYBANSKÝ, R., BOTÍK, M. Teoretické koncepcie regionálneho rozvoja. In: Communication towards the prosperity of the Slovakia-Ukraine cross-border region (COPESCU). Uzhorod: Uzhorod National University, 2017, s. 277. ISBN 978-617-7333-36-3.
2016 [3] PETRANOVÁ, D., RYBANSKÝ, R., VAŠKO, P. Impact of regional development on tourism of region in Slovakia. In: The 6th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference. 2016, p. 103, 108. ISBN 978-0-9964244-1-7.
|
5.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Human resources and personnel marketing management in business practice from the perspective of globalization / Denisa Jánošová, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalization and its Socio-Economic Consequences : Book of Abstracts.
In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Viera Bartosova, Jaroslav Belas. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2016. - ISBN 978-80-8154-191-9, S. 767-774.
ohlasy:
2017 [1] MAZANEC, J., BIELIKOVÁ, A. Evaluation of efficiency on pribciple of data envelopment analysis as a part of personnel management. In: Finance and performance of firms in science, education, and practice. Zlín: UTB, 2017, pp. 639-652. WoS
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019 |
2.
VEGA č.1/0283/15 „Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu.“ |
3.
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej
ekonomiky,
|
4.
VEGA 1/0606/21 Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. |
5.
Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia |