Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby

  Lenka Labudová

dátum poslednej aktualizácie: 11.12.2022

I. Základné údaje

I.1 Priezvisko, meno, tituly Mgr. Lenka Labudová, PhD.
I.2 Rok narodenia
I.3 Názov a adresa pracoviska Fakulta masmediálnej komunikácie
1.4 Funkcia (pracovná pozícia) odborný asistent
I.5 E-mailová adresa lenka.labudova@ucm.sk
I.6 Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.7 Názov študijného odboru, v ktorom pôsobí na vysokej škole Mediálne a komunikačné štúdiá

II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

Názov vysokej školy alebo inštitúcie Rok Odbor a program
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2016 ŠO medilálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2018 ŠO medilálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2021 ŠO medilálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
Titul docent
Titul profesor
Titul DrSc.

III. Súčasné a predchádzajúce zamestnania

Zamestnanie/funkcia Inštitúcia Časové vymedzenie
Vysokoškolský pedagóg / Odborný asistent Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 10/2021 - súčasnosť

IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

Popis aktivity/názov kurzu/iné Názov inštitúcie Rok
Certifikát Microsoft Excel III. Pokročilý IT Academy 2019
Certifikát - Kvantitatívne analytické metódy Futur:ED 2021
Certifikát ESOL - C1 Anglický jazyk Language Cert 2021
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 2021
Školenie - Ako pomôcť žiakom sústrediť sa v dobe displejov? Akadémia veľkých diel 2021
Školenie - Ako dostať do online výučby viac interakcie? FMK UCM 2021
Certifikát - Kvalitatívne analytické metódy Future:ED 2021
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 2020
Creative Skills for Innovation Grow with Google Slovensko 2020
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 2020
Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 2020
Excel FMK UCM 2020
7 tajomstiev práce s pdf FMK UCM 2020
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK UCM 2021
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Design Thinking Kick off workshop, DT Lab FMK UCM x Studio Kiuub 2022
Inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže (interaktívny seminár) Európsky Dialóg, Civic Association 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022

V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
Názov profilového predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Marketingové stratégie I., II. - seminár Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketing I., II. - seminár Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketing a regionálny marketing Media Relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Propedeutika mediálnych štúdií Media Relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment a manažérske zručnosti Media Relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
Bakalárske (prvý stupeň) Diplomové (druhý stupeň) Dizertačné (tretí stupeň)
Počet aktuálne vedených prác 5 3
Počet obhájených prác 27 4
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
Názov študijného predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Kabinetné praktikum organizácie eventov I., II., III., IV. Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Ateliér organizácie eventov I., II., III., IV. Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Celkovo Za posledných šesť rokov
Počet výstupov tvorivej činnosti 19 19
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus 2 2
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni / /
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
1.  Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021.In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.
2.  Regional Policy and Regional Marketing at the Level of Small and Medium-sized Enterprises in Slovakia / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2020. DOI DOI 10.31261/polpre.2020.26.41-54.In: Political Preferences. - ISSN 2449-9064, č. 26 (2020), s. 41-54.
3.  Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453.
4.  Web site as form of communication with citizens / Denisa Jánošová, Lenka Labudová, 2019. In: International may conference on strategic management - IMCSM19 : book of proceedings. Roč. 15, č. 1 / zost. Živan Živković. - 1. vyd. - Bor : Univerzitet u Beogradu, 2019. - ISSN 2620-0597 (online), s. 122-130.
5.  Facebook as a Tool of Regional Marketing Communication / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.069.In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 370-375.
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
1. 

ohlasy:

   
2. 

ohlasy:

   
3. 

ohlasy:

   
4. 

ohlasy:

   
5. 

ohlasy:

   
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
1.  How to prevent SMEs failure (Actions based on comparative analysis in Visegrad countries and Serbia) 2019
2.  Vega - Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky VEGA č. 1/0078/18
3.  Vega - Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. VEGA 1/0606/21
4. 
5. 

VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

Aktivita/funkcia Názov inštitúcie/grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie Marketing Identity, FMK UCM 2018 - 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2021 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2021 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2021 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky FMK UCM 2021 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie Marketing & Media Identity, FMK UCM 2022 - súčasnosť

VIII. Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum od kedy do kedy trval pobyt) Mobilitná schéma/pracovný kontrakt/iné (popísať)
Czestochowa University of Technology, Czestochowa Poľsko 2017 - 3 mesiace Erasmus
Česká zemědelská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, Praha Česko 2021 - 1 mesiac Ceepus
SpainBcnInstitute Španielsko 2022 22. - 26. August Erasmus
Hochschule der Medien Nemecko 2022 21 .- 25. November Erasmus

IX. Iné relevantné skutočnosti (Maximálne 1800 znakov)


Stručný profil pedagóga v SK a EN jazyku

Slovenský jazyk:
Anglický jazyk: