II. Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast
|
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
|
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
2016 |
ŠO medilálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia |
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
|
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
2018 |
ŠO medilálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia |
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
|
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave |
2021 |
ŠO medilálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia |
Titul docent
|
|
|
|
Titul profesor
|
|
|
|
Titul DrSc.
|
|
|
|
IV. Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností
|
Certifikát Microsoft Excel III. Pokročilý |
IT Academy |
2019 |
Certifikát - Kvantitatívne analytické metódy |
Futur:ED |
2021 |
Certifikát ESOL - C1 Anglický jazyk |
Language Cert |
2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe |
Method Lab, FMK UCM |
2021 |
Školenie - Ako pomôcť žiakom sústrediť sa v dobe displejov? |
Akadémia veľkých diel |
2021 |
Školenie - Ako dostať do online výučby viac interakcie? |
FMK UCM |
2021 |
Certifikát - Kvalitatívne analytické metódy |
Future:ED |
2021 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet |
FMK UCM |
2020 |
Creative Skills for Innovation |
Grow with Google Slovensko |
2020 |
Štatistické metódy vo výskume |
FMK UCM |
2020 |
Pertov a Ganttov diagram |
FMK UCM |
2020 |
Excel |
FMK UCM |
2020 |
7 tajomstiev práce s pdf |
FMK UCM |
2020 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard |
FMK UCM |
2021 |
Digital Rulezz 2021 |
PS: Digital, MarketerBiz |
2021 |
Design Thinking Kick off workshop, DT Lab |
FMK UCM x Studio Kiuub |
2022 |
Inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže (interaktívny seminár) |
Európsky Dialóg, Civic Association |
2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams |
FMK UCM |
2022 |
Marketing Rulezz 2022 |
PS: Digital, MarketerBiz |
2022 |
V. Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole
|
V.1. Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
|
Marketingové stratégie I., II. - seminár |
Marketingová komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing I., II. - seminár |
Marketingová komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing a regionálny marketing |
Media Relations |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Propedeutika mediálnych štúdií |
Media Relations |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a manažérske zručnosti |
Media Relations |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.4. Prehľad vedených záverečných prác
|
Počet aktuálne vedených prác
|
5 |
3 |
|
Počet obhájených prác
|
27 |
4 |
|
V.5. Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
|
Kabinetné praktikum organizácie eventov I., II., III., IV. |
Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia |
1. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
Ateliér organizácie eventov I., II., III., IV. |
Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia |
2. stupeň |
Mediálne a komunikačné štúdiá |
|
|
|
|
|
|
|
|
VI. Prehľad výsledkov tvorivej činnosti
|
VI.1 Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
Počet výstupov tvorivej činnosti
|
19 |
19 |
Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
|
2 |
2 |
Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
|
|
|
Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
|
|
|
Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej/národnej úrovni
|
/
|
/
|
VI.2 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov)
|
1.
Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021.In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.
|
2.
Regional Policy and Regional Marketing at the Level of Small and Medium-sized Enterprises in Slovakia / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2020. DOI DOI 10.31261/polpre.2020.26.41-54.In: Political Preferences. - ISSN 2449-9064, č. 26 (2020), s. 41-54.
|
3.
Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453.
|
4.
Web site as form of communication with citizens / Denisa Jánošová, Lenka Labudová, 2019. In: International may conference on strategic management - IMCSM19 : book of proceedings. Roč. 15, č. 1 / zost. Živan Živković. - 1. vyd. - Bor : Univerzitet u Beogradu, 2019. - ISSN 2620-0597 (online), s. 122-130.
|
5.
Facebook as a Tool of Regional Marketing Communication / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.069.In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 370-375.
|
VI.3 Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších výstupov za ostatných šesť rokov)
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
VI.4 Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti (Maximálne päť najvýznamnejších ohlasov)
|
1.
ohlasy:
|
2.
ohlasy:
|
3.
ohlasy:
|
4.
ohlasy:
|
5.
ohlasy:
|
VI.5. Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov (Maximálne päť najvýznamnejších projektov. Okrem názvu a stučnej charakteristiky projektu sa uvádza druh účasti (vedenie/ účasť/ iné), ak je možné, hyperlink na projekt a jeho výstupy a ohlasy.)
|
1.
How to prevent SMEs failure (Actions based on comparative analysis in Visegrad countries and Serbia) 2019
|
2.
Vega - Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky VEGA č. 1/0078/18
|
3.
Vega - Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. VEGA 1/0606/21
|
4.
|
5.
|
VII. Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností
|
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie |
Marketing Identity, FMK UCM |
2018 - 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
ČMS |
2021 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
Klub učitelů marketingu |
2021 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii |
POPAI Central Europe |
2021 - súčasnosť |
Členka komisií pre štátne skúšky |
FMK UCM |
2021 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie |
Marketing & Media Identity, FMK UCM |
2022 - súčasnosť |