Media text in the mirror of linguistics

eKnižnica / Monografia /
media text liguistics newspapers media analysis textual analysis text categories


Rok vydania:
2022
Dátum publikácie:
16.09.2022
Autor:

Nataliya Panasenko, Ľuboš Greguš

Oblasť záujmu:

Masmediálna komunikácia, Jazyk,


Anotácia:

Literary texts have been in the focus of linguistic research for years. Scholars have described the rules of their composition, specific vocabulary, system of characters created by expressive means and stylistic devices, features of the author’s style, and identified structural and semantic text categories using different approaches to their analysis. The aim of our research is to undertake a comparative analysis of literary and media texts bringing light to their common and distinctive features. One of the prominent features of media texts is their belonging to a medium, which we understand broadly, as any means of communication throughwhich we can express our thoughts, attitudes or opinions in such a way as to be understood by people both from our inner and outer circle.

dostupné na čítanie

Prezeranie eKnihy

Obsah: 166 strán

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21

Ďalšie publikácie autora, alebo podobné publikácie

Publikácie s podobným obsahom

SLOVENSKÝ MEDIÁLNY PRIEMYSEL
rok vydania: 2023
nahral:
autor:
eKnižnica / Monografia
Praktická implementácia nástrojov marketingovej komunikácie
rok vydania: 2021
nahral:
autor:
eKnižnica / Monografia
Aspekty kvality života
rok vydania: 2019
nahral:
autor:
eKnižnica / Monografia

Kontakt

E-mail:
svc_fmk_da@ucm.sk

Prípadne vyplňte
Kontaktný formulár
Adresa

Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Nám. J.Herdu 2
917 01 Trnava
Použitie archívu:

Časté otázky
Ak chcete použit archív a
nemáte prístupové údaje
zaregistrujte sa.
Zabudli ste heslo?


Tento archív je duševným
vlastníctvom FMK UCM
v Trnava

Ochrana osobných údajov (GDPR)
Obchodné podmienky