Masmediálna komunikácia,
dostupné na čítaniePredložený učebný text je primárne určený študentom študujúcim predmet Anglický jazyk v študijnom odbore Mediálne a komunikačné štúdiá na jazykovej úrovni B2 (upperintermediate – vyššie stredne pokročilí). Jednotlivé kapitoly sú zamerané na gramatické javy, ktoré sa vyskytujú v učebnici English Unlimited Upper-Intermediate (B2), a učebný text tak môže slúžiť ako doplnková literatúra k spomínanej učebnici nielen pre študentov, ale aj ako metodická pomôcka pre vyučujúcich anglického jazyka. Hoci je text písaný predovšetkým pre jazykové úrovne B1 – B2, užitočné informácie v ňom nájdu študenti každej jazykovej úrovne.
Jazyk,
dostupné na čítanieMarketing, Digitálne hry,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieMarketing, Masmediálna komunikácia,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieMasmediálna komunikácia,
dostupné na čítanieMarketing, Masmediálna komunikácia,
dostupné na čítanieMasmediálna komunikácia,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanieTýmito skriptami by som rád všetkým vám, študentom magisterského stupňa štúdia na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, čo najvecnejšie priblížil proces tvorby reklamného komunikátu od úplného začiatku (klientského briefu), až po vydodanie výstupu do tlače (produkcie). Predmet, pre ktorý som sa rozhodol tento učebný text napísať, je Praktikum reklamnej tvorby a na FMK ho vyučujem už takmer 10 rokov. Ako vyplýva zo samotného názvu, orientácia predmetu smeruje veľmi do praxe a teda aj veľa praktických skúseností sa deje práve na seminároch k predmetu. Aby sme sa už ale na prednáškach dokázali venovať len praktickým zadaniam, tento text by mal poslúžiť ako dobrý základ na to, aby sme vedeli ako agentúra vyzerá a čo sa v nej počas pracovného dňa deje, aké sú v nej zaužívané a overené procesy a tiež ako sa tá kreativita do reklamy vôbec dostáva a kedy je funkčná.
Masmediálna komunikácia,
dostupné na čítanieJazyk,
dostupné na čítanieJazyk,
dostupné na čítanieMasmediálna komunikácia,
dostupné na čítanieMarketing,
dostupné na čítanie.
Marketing,
dostupné na stiahnutie