eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / masmédiá, marketing, príručky, Fenomén noviny z pohľadu teoreticko - historického vo svete ...
Marketing, Masmediálna komunikácia,
Seminary concerning the final thesis Media and Authors´ Rights Medi
Public Relations (PR) Media Relations Creation of journalistic messag
Theories of Media Communication Teória mediálnej komunikácie media
masmediálna komunikácia, filozofické východiská, estetické východ
persuázia, médiá, učebnice vysokoškolské, Úvod do teórie persuá
násilie v médiách, agresia, mediálne násilie, vplyv médií, TERMIN
Základné teoreticko-metodologické prístupy a východiská, Trh a tr
bannerová reklama, obsahový marketing, sociálne médiá, SEO, PPC, ne
KOMUNIKÁCIA, MÉDIÁ A INFORMÁCIE V PERSPEKTÍVE ETIKY; Komunikácia,
1 ÚVOD DO PROBLEMATIKY PR - Dáša Franić 2 VZŤAHY S MÉDIAMI - Kata
Mobilné aplikácie 1.1 Natívne aplikácie 1.2 Webové aplikácie 1.
copywriting, SEO, webové stránky, marketingová komunikácia, online m
ZAČÍNAME S EXCELOM, POUŽÍVANIE VZORCOV A FUNKCIÍ, GRAFY V EXCELI, M
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
HISTÓRIA VZNIKU RIADENIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI Vývoj marketingove
Mediálne právo a jeho charakteristika, Právo duševného vlastníctva
Rozhlasová tvorba rozhlas Rádio vysielanie strih zvuku artikulác
IDEA SUPERHRDINSTVA: ARCHETYP (SUPER)HRDINU V 21. STOROČÍ, SUPERHR
MOŽNOSTI A PRINCÍPY EMPIRICKÉHO SKÚMANIA FILMOVÝCH DIEL O SUPERHRDI