eKnižnica / Zborník / zborník, megatrendy, PR KOMUNIKÁCIA SLOVENSKEJ LEKÁRNICKEJ KOMORY POČAS SCHVAĽOVANIA DÔLEŽIT ...
Masmediálna komunikácia,
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THE INFLUENCE OF IDENTITY AND IMAGE ON THE SELECTION OF UNIVERSITY HISTO
DIFFERENTIATION OF APPROACHES TO GUERILLA MARKETING AND ITS INTERACTIVE
KOMENTÁR V DENNEJ PERIODICKEJ TLAČI MOBILNÉ APLIKÁCIE A ICH VYUŽIT
O kľúčových znakoch žurnalistickej profesie na Slovensku, Mediálne
VEDENIE A ROZVOJ PRACOVNÉHO TÍMU, Vymedzenie a charakteristika tímu,
Marketingový výskum a internet, Product placement, Public Relations sp
MEDIA AS THE INTERSPHERE OF HUMAN LIFE: ANOTHER VIEW, CREDIBILITY OF MES
Využitie nástrojov media relations v komunikácii Fakulty masmediáln
ANALYTICAL VIEW OF THE IMPORTANCE OF MODERN TOOLS OF PROMOTION IN SLOVA
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia