Vysokoškolská učebnica Marketing II. je vytvorená pre študentov Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda ako povinná literatúra k predmetu Marketing II, ktorý je vyučovaný v letnom semestri v prvom roku štúdia študijného programu marketingová komunikácia. Môže pomôcť študentom tohto študijného programu aj pri príprave na štátne skúšky v bakalárskom i magisterskom štúdiu. Publikácia je pokračovaním vysokoškolskej učebnice Marketing I. od autoriek Daniela Kollárová a Miriama Koliščáková. Vo vysokoškolskej učebnici Marketing I. sú kapitoly venované základnej charakteristike a definícii marketingu, základným pojmom, ktoré súvisia s marketingovou terminológiou so zameraním na marketingové prostredie, segmentáciu, marketingovú stratégiu a strategické plánovanie, marketingový výskum, nákupné správanie na trhu spotrebiteľov a sprostredkovateľov. Vysokoškolská učebnica Marketing II. plynule nadväzuje na učebnicu Marketing I. a dopĺňa ju o ďalšie témy, ktoré súvisia so základmi marketingu. Cieľom učebnice je oboznámiť čitateľa s jednotlivými témami a poskytnúť praktické príklady na lepšie pochopenie. Po každej kapitole sa nachádza zhrnutie kapitoly a kontrolné otázky, ktorými si možno overiť, či ste danú tému zvládli alebo je potrebné ju ešte zopakovať.
11 €