eKnižnica / Monografia / PODSTATA A VÝZNAM MARKETINGU FUNKCIE A KONCEPCIE MARKETINGOVÉHO MANAŽMENTU MARKETINGOVÉ PRO ...
Marketing,
Schválené Edičnou radou FMK UCM v Trnave ako vysokoškolská učebnica.
printové médiá, rozhlas, televízia, internet, internetový priemysel
Digital marketing; E-reputation; Groundswell; Marketing communication; O
media text liguistics newspapers media analysis textual analysis te
UX, webová analytika, metódy výskumu, webové stránky
Theoretical and Empirical Outlines of Understanding Fake News and
ESSENCE AND SIGNIFICANCE OF THE SOLOMO CONCEPT General legal framework
REKLAMA VZŤAHY S VEREJNOSŤOU PODPORA PREDAJA OSOBNÝ PREDAJ PRIAM
Ekonomické aspekty nadnárodne šírenej filmovej tvorby Vybrané pro
Teória digitálnych hier Herné štúdiá Počiatky herných štúdi
JEDNOTNÝ SYSTÉM OZNAČOVANIA JSO ZMENY JEDNOTNÉHO SYSTÉMU OZNAČO
SYSTÉM ZDRAVOTNÍCTVA NA SLOVENSKU Zdravotnícke zariadenia na Sloven