eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / persuázia, médiá, učebnice vysokoškolské, Úvod do teórie persuázie, Persuázia v procese k ...
Mediálna gramotnosť – kľúčová kompetencia pre 21.storočie, Medi
Seminary concerning the final thesis Media and Authors´ Rights Medi
Public Relations (PR) Media Relations Creation of journalistic messag
Theories of Media Communication Teória mediálnej komunikácie media
masmédiá, marketing, príručky, Fenomén noviny z pohľadu teoretick
mediálna výchova, mediálna gramotnosť, učebnice vysokoškolské, TE
médiá, informačné a mediálne kompetencie, práca s mládežou, Orga
násilie v médiách, agresia, mediálne násilie, vplyv médií, TERMIN
bannerová reklama, obsahový marketing, sociálne médiá, SEO, PPC, ne
KOMUNIKÁCIA, MÉDIÁ A INFORMÁCIE V PERSPEKTÍVE ETIKY; Komunikácia,
1 ÚVOD DO PROBLEMATIKY PR - Dáša Franić 2 VZŤAHY S MÉDIAMI - Kata
Mobilné aplikácie 1.1 Natívne aplikácie 1.2 Webové aplikácie 1.
copywriting, SEO, webové stránky, marketingová komunikácia, online m
ZAČÍNAME S EXCELOM, POUŽÍVANIE VZORCOV A FUNKCIÍ, GRAFY V EXCELI, M
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
HISTÓRIA VZNIKU RIADENIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI Vývoj marketingove
Mediálne právo a jeho charakteristika, Právo duševného vlastníctva
Rozhlasová tvorba rozhlas Rádio vysielanie strih zvuku artikulác
IDEA SUPERHRDINSTVA: ARCHETYP (SUPER)HRDINU V 21. STOROČÍ, SUPERHR
MOŽNOSTI A PRINCÍPY EMPIRICKÉHO SKÚMANIA FILMOVÝCH DIEL O SUPERHRDI