eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / Nákupne správanie spotrebiteľov, Model viacerých atribútov, Vyhľadávanie informácií, Inter ...
Marketing,
marketingový výskum, štatistické metódy, učebnice vysokoškolské
KOMUNIKÁCIA, MÉDIÁ A INFORMÁCIE V PERSPEKTÍVE ETIKY; Komunikácia,
1 ÚVOD DO PROBLEMATIKY PR - Dáša Franić 2 VZŤAHY S MÉDIAMI - Kata
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
Mediálne právo a jeho charakteristika, Právo duševného vlastníctva
MOŽNOSTI A PRINCÍPY EMPIRICKÉHO SKÚMANIA FILMOVÝCH DIEL O SUPERHRDI
Mediálna gramotnosť – kľúčová kompetencia pre 21.storočie, Medi
online novinárstvo, masmédiá, PSYCHOLOGICKO-FILOZOFICKÉ ASPEKTY ONLI
marketing, marketingová komunikácia, vzťahy s verejnosťou, interneto
Náčrt historického vývinu žánrov, Náčrt historického vývinu ž
mediálna výchova, edukačná funkcia médií, učebnice vysokých šk
žurnalistika, novinárska komunikácia, štruktúry v novinárstve, kom
ľudské zdroje, personálny marketing, prípadové štúdie, učebnice