eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / filozofia, kultúra, médiá, učebnice vysokoškolské, MÉDIUM NOVOVEKU – TLAČ, RENESANCIA, BA ...
Masmediálna komunikácia,
KOMUNIKÁCIA, MÉDIÁ A INFORMÁCIE V PERSPEKTÍVE ETIKY; Komunikácia,
ČO JE FILOZOFIA MÉDIÍ?, METODOLÓGIA FILOZOFIE MÉDIÍ, EPISTEMOLÓGI
filozofia, kultúra, médiá, učebnice vysokoškolské, čo je kultúra
bannerová reklama, obsahový marketing, sociálne médiá, SEO, PPC, ne
Mobilné aplikácie 1.1 Natívne aplikácie 1.2 Webové aplikácie 1.
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
Mediálne právo a jeho charakteristika, Právo duševného vlastníctva
Rozhlasová tvorba rozhlas Rádio vysielanie strih zvuku artikulác
IDEA SUPERHRDINSTVA: ARCHETYP (SUPER)HRDINU V 21. STOROČÍ, SUPERHR
Mediálna gramotnosť – kľúčová kompetencia pre 21.storočie, Medi
Súťaž krátkych filmov na témy mediálnej gramotnosti, Virtuálny sv
online novinárstvo, masmédiá, PSYCHOLOGICKO-FILOZOFICKÉ ASPEKTY ONLI
Public Relations (PR) Media Relations Creation of journalistic messag
Senior, Definice pojmu senior, Stárnutí a stáří, Kognitivní proc