eKnižnica / Zborník / zborník, FROM NEWS TO FAKE NEWS AND BACK, CATCHING THE IT DEVELOPMENT TRENDS: WHAT ARE THE ODDS?, ...
Masmediálna komunikácia,
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
GENRE DIVERSITY IN JOURNALISM IN PUBLIC SERVICE BROADCASTING, TRUTH IN T
O kľúčových znakoch žurnalistickej profesie na Slovensku, Mediálne
Budúcnosť mediálnej terminológie, Jazyk a jeho používanie v kontex
THE SPREAD OF DISINFORMATION. WHY DO PEOPLE BELIEVE THEM AND HOW TO COM
NÁSTROJE MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCIE VYUŽÍVANÉ PRI SÚČASNEJ, „ODK
ONLINE REPUTATION MANAGEMENT – THE STUDY, NEW FORMS OF THE POLITICAL S
NOVÉ MÉDIA, PRAVDA A REALITA, AKO SA KRÁSA PREMENILA NA ŽENSKOSŤ, K
OFFLINE COMMUNICATION OF JAN PALÁRIK’S THEATRE IN TRNAVA, APPLICATION
VYUŽITIE ZVUKU V ANIMÁCII, REFLEXIA RÓMSKEJ TEMATIKY A JEJ OBRAZ V SL
médiá, mediálna kultúra, nové médiá, globalizácia, zborníky,
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU