eKnižnica / Zborník / OFFLINE COMMUNICATION OF JAN PALÁRIK’S THEATRE IN TRNAVA, APPLICATION OF THEORETICAL KNOWLEDGE O ...
Marketing,
.
Enviromentálne zodpovedný cestovný ruch Integrácia personálneho m
DIFFERENTIATION OF APPROACHES TO GUERILLA MARKETING AND ITS INTERACTIVE
THE SPREAD OF DISINFORMATION. WHY DO PEOPLE BELIEVE THEM AND HOW TO COM
NÁSTROJE MARKETINGOVEJ KOMUNIKÁCIE VYUŽÍVANÉ PRI SÚČASNEJ, „ODK
NOVÉ MÉDIA, PRAVDA A REALITA, AKO SA KRÁSA PREMENILA NA ŽENSKOSŤ, K
VYUŽITIE ZVUKU V ANIMÁCII, REFLEXIA RÓMSKEJ TEMATIKY A JEJ OBRAZ V SL
zborník, FROM NEWS TO FAKE NEWS AND BACK, CATCHING THE IT DEVELOPMENT T
inovácie, inovačný proces, inovačný manažment, zborníky, MODEL OT
marketing, inovácie, digitálny marketing Inovačné procesy a komunik
environmentálny manažment, manažment inovácií, online komunikačné
DIGITÁLNA CELEBRITIZÁCIA A FENOMÉN INFLUENCERSTVA A ICH VPLYV NA IDEN
SEKCIA MASMEDIÁLNEJ KOMUNIKÁCIE: HLÁSATEĽKY AKO STABILNÁ SÚČAS
PROJEKT REKONŠTRUKCIE FUTBALOVÉHO IHRISKA PRE ZDRUŽENIE SALEZIÁNSKEJ
VZŤAH MEDZI POUŽÍVATEĽSKÝM ROZHRANÍM A NASTAVENÍM NÁROČNOSTI V
Prienik a úspech k-popu na západnom trhu Postavenie reportáže v sú
VLIV COVIDU-19 NA RITUÁLY V REKLAMĚ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE ANEB
SPATIAL INTERACTION WITH STUDENTS IN SECOND LIFE KONCEPT LEARNING-BY-
Evaluating the Film ‘Hey There!’ Which Has Been Shot during the Covi
MARKETING – VÝZNAMNÝ NÁSTROJ ZVYŠOVANIA KONKURENCIESCHOPNOSTI VZ
NATURE AND SIGNIFICANCE OF IDENTITY IN MARKETING IDENTITY OF SOCIO-CU
THEORETICAL BASIS FOR THE USE OF THE CONCEPT OF SOLOMO MARKETING Socia