eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / Základné teoreticko-metodologické prístupy a východiská, Trh a trhový mechanizmus, Výrobn ...
Marketing,
masmédiá, marketing, príručky, Fenomén noviny z pohľadu teoretick
personálny marketing, ľudské zdroje, riadenie ľudských zdrojov, ZÁ
krízový manažment, strategický manažment, Kríza a krízový manaž
krízový manažment, strategický manažment, Metodológia riešenia pr
bannerová reklama, obsahový marketing, sociálne médiá, SEO, PPC, ne
KOMUNIKÁCIA, MÉDIÁ A INFORMÁCIE V PERSPEKTÍVE ETIKY; Komunikácia,
1 ÚVOD DO PROBLEMATIKY PR - Dáša Franić 2 VZŤAHY S MÉDIAMI - Kata
Mobilné aplikácie 1.1 Natívne aplikácie 1.2 Webové aplikácie 1.
copywriting, SEO, webové stránky, marketingová komunikácia, online m
ZAČÍNAME S EXCELOM, POUŽÍVANIE VZORCOV A FUNKCIÍ, GRAFY V EXCELI, M
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
HISTÓRIA VZNIKU RIADENIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI Vývoj marketingove
Mediálne právo a jeho charakteristika, Právo duševného vlastníctva
Rozhlasová tvorba rozhlas Rádio vysielanie strih zvuku artikulác
IDEA SUPERHRDINSTVA: ARCHETYP (SUPER)HRDINU V 21. STOROČÍ, SUPERHR
MOŽNOSTI A PRINCÍPY EMPIRICKÉHO SKÚMANIA FILMOVÝCH DIEL O SUPERHRDI