eKnižnica / Vysokoškolská účebnica / Public Relations (PR) Media Relations Creation of journalistic messages Media marketing Semin ...
Marketing, Mediálna výchova, Masmediálna komunikácia, Jazyk, Právo, Umenie,
Seminary concerning the final thesis Media and Authors´ Rights Medi
Theories of Media Communication Teória mediálnej komunikácie media
masmédiá, marketing, príručky, Fenomén noviny z pohľadu teoretick
persuázia, médiá, učebnice vysokoškolské, Úvod do teórie persuá
marketing, médiá, Teoretické východiská mediálneho marketingu, Kom
násilie v médiách, agresia, mediálne násilie, vplyv médií, TERMIN
marketing, mediálny marketing, štúdie Marketingová komunikácia;
1 ÚVOD DO PROBLEMATIKY PR - Dáša Franić 2 VZŤAHY S MÉDIAMI - Kata
Propaganda Metódy a nástroje mediálnej propagandy Propagandistická
HISTÓRIA VZNIKU RIADENIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI Vývoj marketingove
Rozhlasová tvorba rozhlas Rádio vysielanie strih zvuku artikulác
online novinárstvo, masmédiá, PSYCHOLOGICKO-FILOZOFICKÉ ASPEKTY ONLI
Profesia novinára Príprava do terénu Získavanie materiálu Sprac
Manažérstvo kvality a základné filozofie procesne orientovaného sys
ČO JE FILOZOFIA MÉDIÍ?, METODOLÓGIA FILOZOFIE MÉDIÍ, EPISTEMOLÓGI
marketing, marketingová komunikácia, vzťahy s verejnosťou, interneto
masmediálna komunikácia, filozofické východiská, estetické východ